Friday, 8 June 2012

Review on the timotei intense repair conditioner and hair care routine

Hello!!!
      I decided to make a review on the timotei intense repair conditioner. I have very oily hair and my constant problem is how to keep my routs dry and my ends hydrated. I also hate washing my hair every day (expect from really hot days). So I usually use one shampoo brand for my hair and another conditioner type or brand. Once per month I also use a hydrating mask from routs to ends (currently using the marlies moller mask review of it here). So I may use the le petit marseillais shampoo with nettle and lemon but at the same time I used up the timotei conditioner from their intense repair collection.
    The shampoo is good so far but the really amazing think was the conditioner. Already from the first use my hair were much more soft and shiny and the smell on them was great. On its advance its price is also very reasonable. I found it about 2.20 euros in the supermarket but you may find it even cheaper. All in all I would repurchase this product and I would also like to try out the whole line but for the time being I think I will try to get along with some syoss hair products. 
Thank you for your time!
   


Γεια σας !!!
    Σκέφτηκα πως θα ήταν ωραία αν μοιραζόμουν μαζί σας την άποψή μου για μια συγκεκριμένη μαλακτική κρέμα μαλλιών. Από τότε που θυμάμαι τα μαλλιά μου είχα ιδιαίτερο πρόβλημα με την λιπαρότητα, και όχι μόνο επειδή οι ρίζες μου λάδωναν πολύ γρήγορα αλλά και επειδή οι άκρες των μαλλιών μου ήταν συνεχώς ξηρές, με αποτέλεσμα να έχω σχεδόν πάντα ψαλίδα (όχι πως τώρα δεν έχω απλώς έχει μειωθεί) και να μην μπορώ να μακρύνω τα μαλλιά μου. Τη λύση τη βρήκα στη χρήση δύο διαφορετικών προϊόντων, σε ένα σαμπουάν που θα ξεφορτωνόταν τη λιπαρότητα και σε μια μαλακτική κρέμα που θα έδινε στα μαλλιά μου καθημερινή ενυδάτωση. Μια φορά το μήνα χρησιμοποιώ και μια ενυδατική μάσκα σε όλα τα μαλλιά μου (προς το παρόν χρησιμοποιώ την marlies moller για την οποία υπάρχει μια ανάρτηση εδώ). Επιπλέον προς το παρόν χρησιμοποιώ το σαμπουάν για λιπαρά μαλλιά του le petit marseillais με λεμόνι και τσουκνίδα και την μαλακτική κρέμα της timotai από τη σειρά αναδόμησης της.
    Αν και το σαμπουάν είναι καλό για όσο το έχω χρησιμοποιήσει η μαλακτική κρέμα ήταν αυτή που με ενθουσίασε. Από την πρώτη χρήση κιόλας παρατήρησα πως τα μαλλιά μου ήταν πιο απαλά, ενυδατωμένο και μυρίζει υπέροχα. Η τιμή ήταν επίσης καλή στα 2.20 ευρώ και το προϊόν ήταν εύκολα προσβάσιμο και γενικότερα θα το αγόραζα ξανά. 
Ευχαριστώ για το χρόνο σας!!!    


No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας και τα εκτιμώ απίστευτα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!