Wednesday, 4 July 2012

June favourites - Τα αγαπημένα του Ιουνίου

Another month has gone by and June's favourite products are here. This moth I've been using some specific products.
Άλλος ένας μήνας έχει περάσει και τα αγαπημένα μου προϊόντα είναι εδώ. Αυτό το μήνα χρησιμοποιούσα κάποια συγκεκριμένα προϊόντα.


Starting from left to right stands my clinique anti-blemish solution make-up which I used every single day that I put make-up on my face and all in all it is the perfect make-up for me in my opinion. It helps with my break-outs and it has great coverage but looks natural at the same time. Behind it is the rainforest moisture conditioner from the body shop which is great for moisture on my hair especially when combined with the shampoo of that line. Next to it is my estee lauder pallet which I got as a gift some time ago and have been using all of the colours almost every single day and I have been really enjoying. Next to it comes my liposan with SPF 25 and has kind of a white colour and the lips have the perfect colour when applying lipstick or lip-gloss on them. Next to it is my impulse deodorant from Germany which has lasted me for ever and smells great. In front of it is a biolife mono eyeshadow in 57 that I really like using just beneath my lower eyelashes when I am bored of doing a full make-up. In front of that stands the eyeliner from the essence in fivepocket grey which I was using almost every day and that I have a review on here. Below this are my two most used brushes the left one being an eyeliner one from the body shop and the right one is from jumbo and I use it to blend eyeshadows together.  

Ξεκινώντας από τα αριστερά προς τα δεξιά πρώτο είναι το make-up μου της clinique της σειράς anti-blemish solution το οποίο χρησιμοποιούσα κάθε μέρα που έκανα το μακιγιάζ μου και το απόλαυσα πολύ. Βοηθά τα σπυράκια μου και αν και δεν είναι βαρύ, έχει τέλεια κάλυψη. Πίσω του στέκεται η μαλακτική κρέμα rainforest moisture conditioner του the body shop η οποία ήταν αγαπημένη μου εδώ και πολύ καιρό αλλά λειτουργεί καλύτερα με το αντίστοιχο σαμπουάν. Δίπλα από αυτό είναι η παλέτα της estee lauder την οποία χρησιμοποιώ μανιωδώς τελευταία και είναι υπέροχη. Δεξιά της είναι το liposan μου με δείκτη προστασίας 25 το οποίο αποχρωματίζει τέλεια τα χείλια και έτσι είναι προετοιμασμένα για το κραγιόν. Δίπλα του είναι το αποσμητικό που είχα πάρει από τη Γερμανία, μου έχει διαρκέσει έως τώρα και μοσχοβολάει λουλούδια. Μπροστά από αυτό είναι το μονή μου σκιά από την biolife στο νούμερο 57 την οποία χρησιμοποιούσα όταν βαριόμουνα να βαφτώ. Μπροστά του είναι το eyeliner από την essence στο χρώμα Fivepocket grey το οποίο χρησιμοποιούσα σχεδόν κάθε μέρα και για το οποίο έχω αναρτημένη την άποψή μου εδώ. Τέλος κάτω από το eyeliner είναι τα δύο πιο χρησιμοποιημένα μου πινέλο το αριστερό είναι πινέλο για eyeliner από το the body shop και το δεξί είναι από τα jumbo και το χρησιμοποιούσα για να αναμείξω τις σκιές.

These were my favourites for this month. Thank you for your time!!! 
Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου για αυτό το μήνα. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας!!!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!