Tuesday, 24 July 2012

New huge collective haul

I went out shopping on sales and I wanted to do a big haul and also say if I liked them and why, so I waited for some time to do it.

Ήρθαν οι εκπτώσεις και με την ευκαιρία πήρα αρκετά πραγματάκια από διάφορα μέρη και αφού τα συγκέντρωσα είπα να σας τα δείξω.





Starting from the first picture, at the middle of the picture lays an H&M mint dress that has the perfect fit for me (I'm kinda bulky) and I love it. To its left are my new sandals from fantasea and they are some kind of super soft leather, very comfy and beautiful. My other shoes in that picture are some amazing kind of oxford flats from sfera, that are really soft and all in all were a love at first sight. In the middle are some beauty stuff that show up better in the third photo. In the second photo the only addition is a shirt from zara. In the third picture from left to right : korres hydrating mask, mac pressed face powder which is awesome and a hydrating creme from clinique (post here). Last but not least comes the last picture from left to right : sunsilk heat protection spray (really good doesn't weigh down your hair), timotei conditioner (post here), pantene aqua light leave-in conditioner (I love it), behind that avon's moisturising shampoo (great), in front of it is the maybelline's bb cream which is definitely one of my very favourites right now, next to it is the 2 in 1 volume mascara by essence (amazing!!!), next to it is the avon's calming effects face primer which is pretty fair, so I'll use it in the winter, in front of it is my new straightener which I adore, in front of it is a essence nail polish in "you belong to me" and on its left is a hair donut thing with which I'm going to try some new hairstyles with. I'm leaving you with that and with the promise of a favourites post where I'll explain what I particularly like in each product. 

Ξεκινώντας από την πρώτη εικόνα, στη μέση υπάρχει ένα φόρεμα από τα H&M στο χρώμα της μέντας το οποίο κολλάει καλά πάνω μου (είμαι λίγο γεμάτη) και λατρεύω. Στα αριστερά του τα καινούργια μου σανδάλια fantasea τα οποία είναι πολύ άνετα και όμορφα. Τα άλλα παπούτσια της εικόνας είναι οι υπέροχες μπαλαρίνες από τα sfera τα οποία ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά και ήταν πολύ μαλακά. Τα μεσαία πράγματα που φαίνονται καλύτερα στη τρίτη εικόνα είναι μια ενυδατική μάσκα από τον κορρέ, μια πούδρα από τη mac την οποία έχω λατρέψει και η ενυδατική μου κρέμα για την οποία έχω μια ανάρτηση εδώ. Στη δεύτερη φωτογραφία η μόνη διαφορά είναι η πρόσθεση της μπλούζας από τα zara. Τελευταία είναι η φωτογραφία που έχει από τα αριστερά προς τα δεξιά : sunsilk σπρέι προστασίας των μαλλιών από τη θερμότητα, το οποίο είναι πολύ καλό και δεν βαραίνει τα μαλλιά, η μαλακτική timotei για την οποία έχω ανάρτηση εδώ, το leave-in conditioner aqua light από την pantene (εκπληκτικό), πίσω του το ενυδατικό σαμπουάν από την avon (πολύ καλό), μπροστά του η bb cream της maybelline (λατρεμένη), δίπλα της η μάσκαρα από την essence 2 in 1 volume (τέλεια), δίπλα του η βάση make-up της avon calming effects, την οποία θα τη δοκιμάσω το χειμώνα γιατί είναι πολύ ανοιχτόχρωμη, μπροστά της η νέα μου ισιωτική την οποία λατρεύω, μπροστά από αυτή το βερνίκι μου της essence στο "you belong to me", και δίπλα του ένα κοκαλάκι σε σχήμα ντόνατ γιατί θέλω να πειραματιστώ με μερικά καινούργια χτενίσματα. Αυτά είναι όλα και σας αφήνω με τις αγορές μου και μια υπόσχεση για αγαπημένα του μήνα στο οποίο θα επεξηγώ καλύτερα κάθε προϊόν.


Thank you for reading  
Ευχαριστώ για το χρόνο σας

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας και τα εκτιμώ απίστευτα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!