Tuesday, 31 July 2012

OOTD 31/7/2012

Quick update today : outfit of the day.
Γρήγορη ανανέωση για σήμερα : η ενδυμασία της ημέρας.



I'm wearing my H&M dress in a minty colour which is my favourite thing to wear at the moment, my bag is my favourite tally weijl brown bag, my shoes are black, nine west gladiators and my sun glasses are black raybans.

Εδώ φοράω το φόρεμά μου από τα H&M στο χρώμα της μέντας το οποίο λατρεύω την περίοδο αυτή, την τσάντα μου από τα tally weijl, τα παπούτσια μου είναι μαύρα, nine west gladiators και τα γυαλιά ηλίου μου είναι μαύρα rayban. 



On my face :
  • maybelline dream fresh bb cream with SPF 30 in Fair
  • studio careblend mac pressed face powder in light
  • essence I love stage eyeshadow base 
  • one of my favourite combos from my estee lauder pallet (Pink Flash and Berry Burst)
  • erre due silky eye pencil in 02 (which is a brown eye pencil)
  •  2-in-1 volume mascara from essence (using look 1)
  • a blush that I got from the glamour magazine which is Orange and has a anchor on it
  • a berry lipstick that I "stole" from my mother is a maybelline watershine lipstick in 112 or raspberry shimmer
Στο πρόσωπό μου : 
  • maybelline dream fresh bb cream με SPF 30 σε απόχρωση Fair
  • studio careblend mac pressed πούδρα προσώπου σε απόχρωση light
  • essence I love stage βάση σκιάς
  • ένας από τους αγαπημένους μου συνδυασμούς σκιών από τη παλέτα μου estee lauder (Pink Flash and Berry Burst)
  • erre due silky eye pencil σε απόχρωση 02 (το οποίο είναι ένα καφέ μολύβι ματιών)
  • 2-in-1 volume μάσκαρα από την essence (εδώ χρησιμοποιώ το look 1)
  • ένα πορτοκαλί ρουζ από το περιοδικό glamour το οποίο έχει μια άγκυρα πάνω του
  •   ένα κραγιόν σε απόχρωση μούρου lipstick πού "έκλεψα" από τη μητέρα μου και είναι ένα maybelline watershine κραγιόν σε απόχρωση 112 ή raspberry shimmer

On my hair I tried to recreat a look from a channel in youtube that I love here is the link.
Στα μαλλιά μου προσπάθησα να δημιουργήσω ένα look από ένα κανάλι στο youtube που λατρεύω ορίστε ο σύνδεσμος.

Thank you for reading
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας και τα εκτιμώ απίστευτα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!