Tuesday, 3 July 2012

Small Collective haul - Μικρές Συλλεκτικές αγορές

I had some buys recently and I thought I'd show you what I got 
Έκανα κάποιες αγορές πρόσφατα και ορίστε τι αγόρασα 







I'll start with the clothing, it is really hot here in Katerini so I needed some light clothing and I got a maxi skirt for 19,99 euros with some gorgeous pattern on, that I am eager to wear and a simple violet t-shirt for 5,99 euros that matches it perfectly from Terranova. Next I got some under the knee pants for 9,99 euros and a simple sleeveless T-shirt for 4,99 euros from Calliope that I really enjoyed taking my first aikido (martial arts) lesson last night. 
Moving on I also got renewed some parts of my skincare routine from clinique because the cleansing foam was over and the lotion will be in some time (so I got a new one in advance) for this two I have a review here. I also felt like my deodorant was almost over so I got the nivea happy time with bamboo and orange for about 2 euros, my hair was getting really dry from the sun lately so I decided to get a hair oil from le petit marseiliais with karite and argan oil for 4,97 and last but not least a new sunscreen from shiseido with SPF 30 for about 34,30 euros. I will try and do a review on these last to products so that you know whether they worth your money.


Θα ξεκινήσω με τα ρούχα. Εδώ στην Κατερίνη κάνει ιδιαίτερη ζέστη (όπως και σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα) και κατά τη γνώμη μου η καλύτερη λύση είναι δροσερά ρούχα. Πήρα λοιπόν μια μακριά φούστα μέχρι τον αστράγαλο για 19,99 ευρώ και μια κοντομάνικη βιολετί μπλούζα για 5,99 ευρώ από το Terranova. Έπειτα πήρα μια φόρμα μέχρι το γόνατο για 9,99 ευρώ και ένα αμάνικο μπλουζάκι για 4,99 ευρώ από το Calliope τα οποία απόλαυσα πάρα πολύ στο πρώτο μου μάθημα αϊκίντο (πολεμική τέχνη) χθες το βράδυ.
Στη συνέχεια ανανέωσα κάποια από τα προϊόντα της clinique τα οποία χρησιμοποιώ στην καθημερινή περιποίηση του προσώπου μου όπως ο καθαριστικός αφρός και η λοσιόν (και τα δύο από τη σειρά της clinique anti-blemish solutions) για τα οποία έχω μια κριτική εδώ. Επίσης πήρα το αποσμητικό της nivea με πορτοκάλι και μπαμπού για περίπου 2 ευρώ, ένα λάδι σε σπρέι για τα μαλλιά μου της le petit marseiliais επειδή είχαν αρχίσει να ξεραίνονται από τον ήλιο για 4,97 ευρώ και μια αντηλιακή κρέμα για το πρόσωπο από τη Shiseido με δείκτη προστασίας 30 η οποία κόστιζε 34,30 ευρώ. Ίσως κάνω κάποια κριτική αργότερα για να σας δώσω τη γνώμη μου για τα δύο τελευταία προϊόντα. 


Thank you for your time
Ευχαριστώ για το χρόνο σας. 

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας και τα εκτιμώ απίστευτα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!