Tuesday, 16 April 2013

March Favorites/ Αγαπημένα Μαρτίου

Hello everybody!!!
First of all I want to apologize for not posting anything lately, I was swamped with homework this month and  I generally was not feeling like writinging on my blog. In any case I decided to post my March favorites even though they are extremelly late.

Γεια σας!!!
Καταρχήν θα ήθελα να απολογηθώ για την έλλειψη αναρτήσεων τον τελευταίο μήνα, μιας και οι εργασίες για τη σχολή μου απαιτούσαν την πλήρη αφοσίωσή μου και γενικότερα δεν ένιωθα ότι θα έπρεπε να γράψω καινούργια ανάρτηση. Σε κάθε περίπτωση αποφάσισα να αναρτήσω τα αγαπημένα του Μαρτίου παρόλο που είναι σχετικά καθυστερημένα.

This month I have been using pretty much products that have been in my possession for quite some time. Since the most products I've used so far have impressed me initially and then let me down, I decided I would only post opinions on products that I've used for more than a month.

Αυτό το μήνα χρησιμοποιούσα προϊόντα που είχα στην κατοχή μου για κάμποσο καιρό. Εφ' όσον τα περισσότερα προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει στην αρχή με ενθουσίαζαν αλλά όσο περνούσε ο καιρός με απογοήτευαν, αποφάσισα να αναφέρω μόνο προϊόντα τα έχω δοκιμάσει τουλάχιστον έναν ολόκληρο μήνα ή περισσότερο.

Anyway that being a long intro here are the products I have been loving this month :
Όπως και να έχει αυτά είναι τα προϊόντα που έχω αγαπήσει αυτό το μήνα :


From left to right here you can see 
  • My hand cream in china blue by M&S
  • The essence studio nails pro white effect base coat
  • A nail buffer by jumbo
  • My Rapidepi visage facial hair removal glove
  • A double ended brush for the face which is from jumbo
  • A twezzer from jumbo
  • Another double ended brush for eyes from jumbo as well
Από τα δεξιά προς τα αριστερά μπορείτε να δείτε 
  • Μια κρέμα χεριών από τα Marks and Spencer στη μυρωδιά China Blue
  • Τη βάση νυχιών studio nails pro white effect από την essence
  • Ένα buffer για τα νύχια από τα jumbo
  • Το γάντι της Rapidepi για την τριχοφυΐα στον πρόσωπο
  • Ένα διπλό πινέλο για το πρόσωπο από τα jumbo
  • Ένα τσιμπιδάκι για τα φρύδια από τα jumbo
  • Και ένα ακόμα διπλό πινέλο για τα μάτια από τα jumbo   



This month I have been using a buffer for the first time before painting my nails. I found this simple buffer at jumbo for 50 cents and have been using the heck out of it for some time. It prepares the nails for the nail polish perfectly, so that the surface is smooth and I think it makes my nail polish last longer.

Αυτό το μήνα χρησιμοποιούσα για πρώτη φορά buffer πριν βάψω τα νύχια μου. Βρήκα αυτό απλό  buffer στα jumbo και τα χρησιμοποιούσα κάθε φορά που έβαφα τα νύχια μου για κάμποσο καιρό. Προετοιμάζει τέλεια τα νύχια για το βερνίκι, έτσι ώστε η επιφάνεια να είναι λεία και ομαλή και νομίζω πως κάνει το βερνίκι να διαρκεί λίγο περισσότερο στα νύχια.


The last month I ran out of my usual base coat (which I didn't reallyyy love anyway) and picked out this essence studio nails pro white effect base. I have nail polish on my nails every single day and since I've been using this my nails are always white when I take the nail polish. I am genuinely impressed. So far my nails have going yellow in a week if I wouldn't stay without nail polish for at least a day. It also makes my nail polish last longer.

Τον προηγούμενο μήνα μου τελείωσε η βάση νυχιών που χρησιμοποιούσα μέχρι τώρα (την οποία δεν λάτρευα κιόλας) και διάλεξα τη βάση νυχιών studio nails pro white effect της essence. Είχε εδώ και αρκετό καιρό πρόβλημα με κιτρινισμένα νύχια λόγω της καθημερινής χρήσης βερνικιού και έπρεπε τουλάχιστον μια μέρα την εβδομάδα να μην χρησιμοποιώ μανό για να μην κιτρινίζουν τα νύχια μου. Αυτή η βάση ωστόσο με ενθουσίασε μιας και από τότε που την χρησιμοποιώ δεν έχουν ξανακιτρινίσει τα νύχια μου ακόμα και αν φοράω καθημερινά μανό. Επίσης κάνει το βερνίκι να διαρκεί περισσότερο.


This hand cream by M&S has been a love of mine for at least three months now.However, somehow I would always forget to mention it in my monthly favorites. It's the hand cream by Marks and Spencer in China Blue. In the description it says it smells like fresh linen and I couldn't agree more. The smell is really refreshing and has I slight tint of citrus to it. The hydration is awsume and even though it has parfume it doesn't irritate the skin. However I wouldn't recommend it if you have extremelly dry, chaped or sensitive skin. The price is also lovely at 3.50 euros. 

Αυτή η κρέμα χεριών από τα Marks and Spencer ήταν στα αγαπημένα μου προϊόντα τους τελευταίους τρις μήνες. Ωστόσο για κάποιο λόγο πάντα ξεχνούσα να την αναφέρω στα αγαπημένα του μήνα μου. Είναι η  κρέμα χεριών από τα Marks and Spencer στη μυρωδιά China Blue. Στη περιγραφή στο πίσω μέρος της συσκευασίας υποστηρίζει πως μυρίζει σαν φρεσκοπλυμένο λινό και πραγματικά μυρίζει φρέσκα και για εμένα έχει έναν τόνο λεμονιού- κίτρου. Η ενυδάτωση είναι πολύ ικανοποιητική και παρόλο που έχει άρωμα δεν ερεθίζει το δέρμα. Δεν θα το σύστηνα ωστόσο σε άτομα με πολύ ξηρό-σπασμένο δέρμα ή σε πολύ ευαίσθητα δέρματα. Η τιμή είναι επίσης πολύ δελεαστική στα 3.50 ευρώ. 


For this facial hair removal glove I have done a review in which you can find my opinion about it and the way I use it here. All in all I love it and it has been my savior since I do have a slight problem with facial hair and my face skin is really sensitive to any of hair removal treatment.

Για αυτό το γαντάκι έχω γράψει μια πλήρης κριτική και τον τρόπο που το χρησιμοποιώ εδώ. Η συνολική άποψή μου είναι ότι το λατρεύω καθώς είναι η μόνη μέθοδος αποτρίχωσης που αντιμετωπίζει το πρόβλημα χωρίς να ερεθίζει το ευαίσθητο σε αποτρίχωση δέρμα του προσώπου μου. 


This double ended make up brush I got from Jumbo along with the double ended eyeshadow brush (down below) and I have been loving so far. They were sold together and I got as I was looking for an affordable with small surface and with an angle. I use the the angled side as a blush brush and the smaller brush as a highlight and contour brush. The small surface on both sides has helped to control the amount of product i use peerfectly and so far non of them has sheaded.

Αυτό το διπλό πινέλο μακιγιάζ το πήρα από τα Jumbo καθώς έψαχνα ένα πινέλο με μικρή επιφάνεια και γωνία. Ήταν πακέτο με το διπλό πινέλο ματιών (παρακάτω) και το έχω λατρέψει. Χρησιμοποιώ το πινέλο με τη γωνία για το ρουζ και τη πλευρά με το μικρότερο πινέλο για contouring (κοψίματα) και highlighting (φωτισμό/λάμψη) στο πρόσωπο. Το μικρό μέγεθος είναι ιδανικό καθώς μου επιτρέπει πλήρη έλεγχο και μέχρι τώρα δεν έχουν βγει τρίχες από τα πινέλα. 


The packet of these two double ended brushes costed about 3 euros and even though the face brush has impressed me more this eyeshadow brush is also pretty good. The sponge end is pretty standard, nothing special. The angled brush is great however as a crease brush and as a blending brush.

Το διπλό πινέλο αυτό ήταν πακέτο με το πινέλο από πάνω και στα Jumbo κόστιζαν γύρω στα 3 ευρώ. Αν και το πάνω με ενθουσίασε περισσότερο. Το πινέλο αυτό ήταν επίσης καλό. Για το σφουγγαράκι δεν έχω τίποτα ιδιαίτερο να πω, είναι ένα μέτριο σφουγγαράκι. Για τη πλευρά με το γωνιακό πινελάκι ωστόσο μπορώ να πω ότι το βρήκα πολύ ωραίο για την εφαρμογή της σκιάς στο βαθούλωμα/ κόκκαλο του ματιού καθώς και για την ανάμειξη των σκιών και το σβήσιμο τους.


Last but not least the twezzer I got from Jumbo as well costed about 50 cents, has a pretty cute design, the color is a beautifull ombre pink to black ombre, the quality seems pretty good and it came in a cute case. I thing for its price it's pretty good and I totally loved it so far.

Τελευταίο έρχεται το τσιμπιδάκι για τα φρύδια επίσης από τα Jumbo. Έκανε 50 λεπτά, έχει μια πολύ χαριτωμένη απόχρωση που ξεθωριάζει από μαύρο σε ροζ, έχει ανάγλυφο σηματάκι I (καρδούλα) you, η ποιότητά του μου αρέσει πολύ καθώς το σίδερο του είναι πολύ συμπαγές και έρχεται με θήκη. Νομίζω για την τιμή του είναι πολύ καλό και μέχρι τώρα το έχω λατρέψει.

Thank you for reading!!!
I will be posting soon!

Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σας!!!
Θα σας δω στην επόμενη ανάρτηση!   

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!