Monday, 29 April 2013

Nails of the day/ Νύχια της ημέρας


Hello everybody!!!
Γεια σας!

Today I decided to go all pastel on my nails since I think pastels and spring are made for each other! Here is the outcome:
Σήμερα αποφάσισα να βάψω τα νύχια μου με παστέλ αποχρώσεις  μιας και πιστεύω ότι τα παστέλ χρώματα και η άνοιξη φτιάχτηκαν το ένα για το άλλο! Ορίστε το αποτέλεσμα :


As you see I painted my ring finger with Essie’s Love and Acceptance and the rest with essence’s colour & go in You belong to me.
Όπως βλέπετε έβαψα  τον παράμεσο του χεριού μου με τον βερνίκι της Essie στο Love and Acceptance και όλα τα υπόλοιπα νύχια με το βερνίκι της essence colour & go στο You belong to me.      
I hoped you enjoyed my short blog post and I will be posting soon!
Ελπίζω να σας άρεσε η σύντομη ανάρτησή μου και τα λέμε σύντομα! 

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!