Sunday, 28 April 2013

Pack with me for spring break / Ετοιμάστε τις βαλίτσες σας μαζί μου για τις διακοπές του Πάσχα


Γεια σας!!!
Hello !!!

Σήμερα είναι η τελευταία ημέρα μου πριν τις διακοπές και σε αυτή την ανάρτηση θα σας δείξω τι παίρνω μαζί μου στη βαλίτσα μου. Το τι παίρνω στο νεσεσέρ μου το παρουσιάζω εδώ

Today is my last day on Corfu before the Spring Break and here I will be posting about everything except the contents of the make up bag that I will be taking with me. What I have packed in my make-up is here.

Ξεκινώντας λοιπόν έχω πάρει το νεσεσέρ μου, τις μασιές για τα μαλλιά μου, κάποια καλώδια για το κινητό, το mp4 και την φωτογραφική μηχανή μου.

To begin with I have taken my make-up bag, my heating, hair tools, some cords for my mobile, my mp4 and my camera.



Τα παντελόνια μου, δύο ζευγάρια τζιν και τρία κολάν. 
My trousers, two pair of jeans and three yoga pants.
 

Δύο πανωφόρια, μία καμπαρτίνα και μια ελαφριά ζακέτα. 
Two coats, a trench coat and a light jacket.

 

Δύο φορέματα.
Two dresses.


Πέντε μακρυμάνικες, μία κοντομάνικη και μια αμάνικη μπλούζα. 
Five long-sleeved, one short-sleeved and one shirt with no sleeves.


 


Δώρα για το Πάσχα.
Presents for the Easter period.
 

Ο Υπολογιστής μου και τα εξαρτήματά του στην πράσινη σακούλα.
My Pc and my pc utensils are in the green plastic bag.


Τα δύο αγαπημένα μου περιοδικά για συνταγές.
Τwo of my favourite magazines for cooking recipes.

 

Η ατζέντα μου στην οποία γράφω τα πάντα μιας και έχω μνήμη χρυσόψαρου, το σπρέι ψύλλων για την Μίου και τον νυχοκόπτη της, και τα βιβλιάριά μου. 
My agenda without which I go nowhere since I have the worst memory in the world, Miou’s flea spray and her nail clipper, and my health books (in Greece you have to have these to get a medicine prescription).


Το βιβλίο που διαβάζω αυτή την περίοδο (Game of thrones) και ένα παιχνίδι με κάρτες που αγαπώ πολύ και λέγεται 'Magic'.
The book I read at the moment (Game of thrones) and a card game which I am really fond of and is called ‘Magic’.


Αυτά είναι όλα! Ελπίζω να απολαύσατε την ανάρτησή μου
και σας ευχαριστώ για το χρόνο σας!
That’s it! I hope you enjoyed my post
and thank you for reading!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!