Thursday, 25 April 2013

What I pack for spring break / Τι παίρνω μαζί μου για τις διακοπές του Πάσχα

Hello everybody!!!
Today I am packing for spring break since I'm going back home, and I thought I'd shown you what I pack (at least the make-up and hair/skincare edition).

Γεια σας!!!
Σήμερα φτιάχνω τη βαλίτσα μου για τις πασχαλινές διακοπές μιας που θα επιστρέψω σπίτι για δύο περίπου εβδομάδες και εδώ θα σας δείξω ο,τι περιέχει το νεσεσέρ μου.


This is an overview : My heating tools (curling and flat iron) are on the left, after them are the nail stuff I am bringing, over them the skincare, haircare, body products, under them the brushes, tools and sponges, next to them some samples and a hair tie and lastly my make up.

 Αυτά είναι όλα : Η μασιές για ίσιωμα και μπούκλες στα μαλλιά στα αριστερά, μετά είναι ο,τι πήρα για τα νύχια, πάνω από αυτά έχω προϊόντα για το πρόσωπο, τα μαλλιά και το σώμα μου, κάτω από αυτά έχω εργαλεία, βούρτσες και σφουγγαράκια, δίπλα τους μερικά δείγματα και ένα λαστιχάκι για τα μαλλιά και τέλος τα προϊόντα μακιγιάζ.



First for tools I bring two triangle sponges and my round radiant one, my two double ended ones from jumbo, the body shop eyeliner brush, a blending brush, a powder brush and my eyelash curler.

Αρχικά πήρα μαζί μου δύο τριγωνικά σφουγγαράκια και το στρογγυλό της radiant, τα δύο διπλά πινέλα από τα jumbo, το πινέλο για eyeliner από τα body shop, ένα πινέλο για ανάμιξη σκιών, ένα πινέλο για την πούδρα και το ψαλίδι βλεφαρίδων. 


For my nails I bring my nail top and base coat by essence, the essence nail art express dry drops, and for actuall nail polishes I take a baby pink and a dark red by erre due (unfortunately I don't know their codes), essence's colour & go in you belong to me and essie's love and acceptance.

Για τα νύχια πήρα το top και το base coat της essence, τις σταγόνες της essence για γρήγορο στέγνωμα και για βερνίκια πήρα ένα ανοιχτόχρωμο ροζ και ένα σκούρο κόκκινο από την Erre Due (δυστυχώς δεν ξέρω τους κωδικούς), από την essence colour & go το you belong to me και από την Essie στην απόχρωση love and acceptance.



For skincare I took two lip balms the vanilla kiss by H&M (I think it was a Disney range), the born lippie strawberry lip balm by the body shop, a lipbalm by naturcosmetik, a avon cream I am testing in the shisara container, my shiseido sunscreen which I am not really fond of,  an Alien tester parfume, a korres face mask with yohgurt for light hydrance, a small size of body lotion in the white musk scent from the Body Shop, my tester kerastage elixir ultime hair oil, the clinique dramatically different moisturizing gel, hand cream by M&S in china blue and my rapidepi glove for which I have a review here.

Για το δέρμα και τα μαλλιά πήρα δύο lip balms το vanilla kiss από την H&M (Νομίζω πως ήταν από κάποια σειρά της Disney), το born lippie lip balm με φράουλα από το body shop, και ένα lipbalm από τη naturcosmetik, μία κρέμα από την avon πού δοκιμάζω αυτό το καιρό στο βαζάκι της shisara, το αντηλιακό της shiseido το οποίο δεν μου αρέσει πάρα πολύ, ένα δείγμα από το άρωμα Alien, μία μάσκα προσώπου από τον Κορρέ με γιαούρτι για ελαφριά ενυδάτωση, μια μικρή λοτιόν σώματος με άρωμα white musk από Body Shop ένα δείγμα της kerastage, το λάδι για μαλλιά elixir ultime hair oil, η ενυδατική  κρέμα της clinique dramatically different moisturizing gel, η κρέμα χεριών της M&S στην μυρωδιά china blue και το rapidepi γάντι μου για το οποίο έχω μια κριτική εδώ.



Because I have all the eyeshadows and blushes I need back home I only packed the rest. So here I have my mascara in volcano explosive volume by manhattan in black, an eyeliner by the body shop in white, my mac pressed studio careblend powder in light, the essence I love stage eyeshadow primer, a black eyeliner in 01 by the body shop, the sun club bronzer for blondes by essence, the Dream bb cream by maybelline, the illuminating foundation by avon, the clinique anti-blemish solutions foundation, the forget it the 3 in 1 concealer pallete by essence, the korres lipgloss in orange, an arrogance funny lipgloss, a farmasi lipstick in 22, a maybelline watershine lipstick in Rose Paradis Punchy Pink and one more maybelline lipstick in watershine diamonds in raspberry shimmer.

Επειδή έχω αρκετές σκιές και ρουζ στο σπίτι μου πήρα μαζί μου μόνο τα υπόλοιπα καλλυντικά. Οπότε εδώ έχω τη μάσκαρα μου από τη manhattan στο volcano explosive volume στην απόχρωση black, ένα μολύβι ματιών από τα body shop στην απόχρωση white, ένα μαύρο eyeliner στη απόχρωση 01 από τα body shop, το sun club bronzer για ξανθές της essence, την πούδρα μου pressed studio careblend από τη mac στην απόχρωση light, την βάση για σκιές I love stage eyeshadow primer από την essence, την Dream bb cream της maybelline, το illuminating foundation της avon, της clinique το anti-blemish solutions foundation, η παλέτα με concealer  forget it 3 in 1  από την essence, το lipgloss του Κορρέ στην απόχρωση orange, ένα  funny lipgloss από την arrogance, ένα κραγιόν από τη farmasi στην απόχρωση 22, ένα κραγιόν από την maybelline watershine στην απόχρωση Rose Paradis Punchy Pink και ένα ακόμα κραγιόν από την maybelline watershine diamonds στην απόχρωση raspberry shimmer.


Lastly when I travel is when I take and test all of my testers, so here are some of them and a hair tie.

Τέλος όταν ταξιδεύω δοκιμάζω όλα τα δείγματά μου, οπότε πήρα κάποια από αυτά και ένα λαστιχάκια για τα μαλλιά.

Hope you enjoyed!
Ελπίζω να σας άρεσε η ανάρτηση!

Thank you for reading!!!
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας!!!


No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!