Friday, 3 May 2013

Mother's Day gift guide/Δώρο για την Ημέρα της Μητέρας


Hello everybody!!!
Γεια σας!!!

If you like me have always been finding it difficult to get a good mother’s day gift, here are some ideas.
Αν και εσείς σαν και εμένα πάντα το βρίσκατε δύσκολο να βρείτε ένα καλό δώρο για τη γιορτή της μητέρας, ορίστε μερικές προτάσεις.

I think the most important when buying a present, is to pay attention to the receiver’s favours.
 Νομίζω πως το ποιο σημαντικό, όταν αγοράζει κανείς δώρο είναι να γνωρίζει περίπου τις προτιμήσεις του παραλήπτη.



·         Firstly a gold and colourful necklace by bauble bar. I think my mother would love this modern but also classic statement piece and baublebar’s prices are pretty reasonable.
·         Flowers is a gift that every mother would appreciate, it is inexpensive beautiful and will make her smile for some days.
·         I know my mother is dying for scented candles and the clean cotton by YankeeCandle is her favourite.
·         At Christmas my mother tested my china blue Marks & Spencer hand cream and she loved it so much, I decided to it to her. I think the same cream in the Magnolia scent would be a great gift for mother’s day, but the range has lots of others scents.
·          The body shop is always a good choice when I want a gift set. This set by their new collection Amazonian  wild Lily contains one shower gel, one body lotion and one fragrance mist and I think she would love the scent of all of them.
·         Last but not least my mother, as most of mothers, really likes coffee so a good coffee machine like this tassimo one is a great option!


·         Αρχικά ένα χρυσό και πολύχρωμο κρεμαστό νομίζω πως θα ήταν εξαιρετική επιλογή, το συγκεκριμένο είναι από το bauble bar,  του οποίου οι τιμές είναι πολύ λογικές και τα σχέδια πολύ μοντέρνα αλλά και κλασικά ταυτόχρονα.
·         Τα λουλούδια είναι μια κλασική αλλά πολύ συχνά υποτιμημένη επιλογή, η οποία πιστεύω ότι θα έκανε κάθε μητέρα να χαμογελάει για κάμποσες ημέρες.
·         Ξέρω ότι η δική μου μητέρα τρελαίνεται για αρωματικά κεριά. Το Clean Cotton από την Yankee Candle είναι το αγαπημένο της.
·         Τα Χριστούγεννα η μητέρα μου είχε δοκιμάσει την κρέμα χεριών από τα Marks & Spencer στη μυρωδιά China Blue και την είχε λατρέψει. Πιστεύω ότι η ίδια κρέμα στην μυρωδιά της Magnolia θα της άρεσε πολύ.
·         Όταν ψάχνω για ένα σετ δώρου κοιτάω πάντα τι υπάρχει διαθέσιμο στα Body Shop, αυτό το σετ με ένα αφρόλουτρο, μία κρέμα σώματος και ένα άρωμα από την καινούργια τους συλλογή Amazonian  wild Lily.
·         Τέλος ξέρω ότι η δική μου μητέρα πίνει συχνά καφέ οπότε μια καλή καφετιέρα σαν και αυτήν του Tassimo θα ήταν εξαιρετικό δώρο.

Ελπίζω να σας άρεσε η ανάρτησή μου
Χαρούμενα Μέρα της Μητέρας!
Hoped you liked my post
Happy Mother’s Day!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!