Monday, 20 May 2013

My week in fotos # 7



Miou is playing in her cage on the way to Corfu.
Η Μίου παίζει στο κλουβάκι της ενώ ταξιδεύουμε για τη Κέρκυρα.


    

 My new mouse!!!
Το καινούργιο μου ποντίκι!




Cookie and chocolate milk !
Μπισκότο και σοκολατένιο γάλα!


Green toes!!!
Πράσινο βερνίκι για τα νύχια!!!


Nude nails.
Νύχια σε φυσική απόχρωση.

                         


Visiting the museum in Mon Repo for a university assignment.
Επίσκεψη στο μουσείο του Μον Ρεπό για μια εργασία του πανεπιστημίου.






On the beach for my first swim with friends.
Στην παραλία για το πρώτο μου μπάνιο με φίλους.



 Ice cream with friends (Michael's chocolateone, Mari's biscuit and chessecake and my pistacchio and chessecake).
Παγωτό με φίλους (του Μιχάλη είναι η σοκολάτα, της Μαρίας το μπισκότο και chessecake και το δικό μου ήταν αυτό με το φιστίκι και το chessecake).

 

My ice-cream for today by nirvana in creme brule(yum!)
Το σημερινό μου παγωτό από τη nirvana με γεύση creme brule(μιαμ!)


No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!