Sunday, 26 May 2013

Summer haul !!! / Καλοκαιρινές αγορές !!!

Goodmorning everyone!!!

Καλημέρα σας!!!

I haven't been uploading very frecuntly latelly due to loads of work for my university. So I will try to post every Friday and Sunday but I am not sure if I will make it every time. Anyway enough with the disclaimer, I have been out for shopping a few days ago and I got me some diamonds!

Δεν ανέβαζα αναρτήσεις αρκετά συχνά, καθώς πνίγομαι από τον φόρτο εργασιών της σχολής μου. Οπότε θα προσπαθώ να γράφω κάθε Παρασκευή και Κυριακή αλλά μπορεί να μην τα καταφέρνω κάθε φορά. Όπως και να έχει πριν από μερικές μέρες πήγα για ψώνια και βρήκα μερικά διαμάντια!






So I went to Tally Weijl, H&M, Sfera, Stradivarious and some other places.
From Stradivarious I got some black leggings and a turquise long t-shirt that is something like a muscle top and I love the color and the were both about 8 euros each. From H&M I got 
the jeans with this amazing pattern from their new collection with Beyonce and it costed only 10 euros which I was extatic about! The dress I got from Sfera and I have worn this two times and got a tone of compliment for it, it costed only 25 euros and it looks great if you are curvy like me! From the Tally Weijl I got this amazing skirt in a blue color that kind of looks like denim and I love it because you can wear it as a high waisted skirt or lower, looks pretty good and costed 12 euros. From H&M I also got a concealer in 12 or white sand and an eyeliner in solid black and from Gallerie de Beaute I got a pen with black nail polish in hope to do some nail art. Lastly I got a leach for Miou just cause I thought it would be nice if she got out of the house at some time and a close toilete because I have been really needing it. 

Πήγα στα Tally Weijl, στα H&M, στα Sfera, στα Stradivarious και σε μερικά ακόμη μέρη. Από τα Stadivarious πήρα ένα μαύρο κολάν και μια τιρκουάζ μπλούζα και τα δύο κόστιζαν γύρω στα 8 ευρώ το καθένα. Από τα H&M πήρα αυτό το υπέροχο τζιν από την καινούργια συλλογή με την Beyonce για 10 ευρώ! Το φόρεμά μου το πήρα από το Sfera για 25 ευρώ και έχω δεχτεί πολλά κοπλιμέντα αφού το φόρεσα δυο-τρεις φορές και πιστεύω ότι είναι πολύ καλό αν έχετε μερικές καμπύλες. Από τα Tally Weijl πήρα μια φούστα σε μπλε χρώμα και τη λάτρεψα καθώς μπορώ να τη  φορέσω και σαν ψηλόμεση και σαν χαμηλοκάβαλη και κόστιζε 12 ευρώ. Επίσης από τα H&M πήρα ένα κονσίλερ στο χρώμα 12 ή white sand και ένα eyeliner στο χρώμα solid black και από τα Gallerie de Beaute πήρα ένα στυλό με μαύρο βερνίκι για τα νύχια για να πειραματιστώ με nail art. Τέλος πήρα για τη γατούλα μου τη Μίου ένα λουράκι για να κάνει κάποια βόλτα και έξω από το σπίτι και μια κλειστή τουαλέτα.

So that was all of it!!!
I hoped you liked my post.
Thank you for reading!

Αυτά ήταν όλα!!!
Ελπίζω να σας άρεσε η ανάρτησή μου.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας!!!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!