Friday, 21 June 2013

Eyebrow routine / Η ρουτίνα για τα φρύδια μου

Γεια σας!!!
Πώς είστε ;

Hello!!!
How are you today?

Σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για το πώς περιποιούμαι τα φρύδια μου αλλά πρώτα αφήστε μου να σας πω λίγα πράγματα για τα δικά μου φρύδια και την ''ιστορία'' τους...
Εδώ και πολύ καιρό πάλευα με τα φρύδια μου και έχω περάσει από καταστάσεις αρκετά στρεσαρισμένες λόγο αυτών. Τα φρύδια μου είναι εκ του φυσικού τους πολύ πυκνά και ενώνονται στη μέση. Το πιο συνηθισμένο λάθος που κάνουν τα περισσότερα άτομα που έχουν το πρόβλημα αυτό -και σας διαβεβαιώ αυτό έκανα και εγώ για αρκετά χρόνια- είναι να βγάζουν πολύ περισσότερο τα φρύδια τους από όσο θα έπρεπε. Προσωπικά τα "εγκλήματα" που έχω κάνει εγώ στα φρύδια μου είναι αμέτρητα και σίγουρα γελάω πια με το πως φαινόταν όταν τα "διόρθωνα" κάποτε.

Η πρώτη συμβουλή λοιπόν που θα έδινα είναι να μην προσπαθήσετε να αλλάξετε το σχέδιο των φρυδιών σας πολύ και σίγουρα μην βγάζετε υπερβολικά τα φρύδια σας. Επίσης θα σας σύστηνα αν είστε παντελώς καινούργια στα φρύδια να κάνετε επίσκεψη σε μια καλή αισθητικό (αν ζείτε στην περιοχή της Κατερίνης έχω κάποια να προτείνω στείλτε μου μήνυμα στο tumblr). Ωστόσο αν θέλετε να πειραματιστείτε λίγο μόνες σας μια καλή ιδέα είναι να ψάξετε στο ίντερνετ εικόνες αλλά έχοντας πάντα στο μυαλό σας τη φυσική φόρμα των φρυδιών σας στο μυαλό σας.

Today I thought I'd talk to you about my eyebrow routine but first let me tell you a little bit about my eyebrow history...
I have been fighting for as long as I can remember with my eyebrows and I have been through quite some stress for them. They are naturally bushy and connect in the middle. The mistake most people do when they have this kind of eyebrows - and I assure this is what I have been doing for quite some time - is that they over plug their eyebrows. I, myself have committed quite some crimes towards my eyebrows and now pictures of then ''corrected'' eyebrows make me burst to tears.

So the first advice I would give is to not try to dramatically change the natural shape of your eyebrows and definitely not over plug them. Also if you are completely new to the eyebrow care I would recommend paying a visit to a good beautician for a couple of times and then just maintaining the shape. Otherwise if you want to experiment a little bit I think it's a good idea to search for images on the web always keeping on your mind your natural eyebrow shape.

Ο τρόπος που θα σας δείξω δεν είναι κάποιος σούπερ επαγγελματικός τρόπος ή κάτι ιδιαίτερο, είναι απλώς ο τρόπος που κάνω εγώ τα φρύδια μου και πιστεύω ότι συμβαδίζει με το φυσικό τους σχήμα και δουλεύει για το πρόσωπό μου.

The way I will show you isn't some super professional way but it works for me and I think it suits my natural eyebrow shape.


  • Τα υλικά που χρησιμοποιώ είναι ένα ψαλιδάκι, ένα τσιμπιδάκι και ένα χτενάκι για τα φρύδια. 
  • The tools I use is some scissors, some tweezers and a little eyebrow brush.






  •  Αρχικά χτενίστε τα φρύδια σας προς τα πάνω.
  • Firstly comb your eyebrows upwards.




  • Με το ψαλιδάκι ψαλιδίστε ελαφρώς τις τριχούλες που προεξέχουν.
  • With the scissors cut the hair that stands out.



  •  Αν υπάρχουν τριχούλες ανάμεσα στα φρύδια αφαιρέστε τις ωστόσο μην αφαιρέσετε τίποτα από το σημείο που τελειώνει η γραμμή της μύτης σας.
  • If you have hair between your eyebrows plug them but, don't go beyond the space where your nose ends. 


  • Έπειτα καθαρίστε την περιοχή κάτω και πάνω από τα φρύδια σας κάθε φορά ωστόσο που βγάζετε δύο τριχούλες πρέπει να κοιτάτε το αποτέλεσμα από μακριά. Αυτό το μυστικό (και η συνεχής εξάσκηση) είναι ο λόγος που κατάφερα  να μπορώ βγάλω σωστά τα φρύδια μου.
  • After that, plug the area beneath and above the side of the eyebrows, the most important thing however when doing this is to constantly get the mirror away and see the overall result. This little tip is the reason I stopped overpluging my eyebrows and has been really helpful.










  •  Μόλις τελειώσετε ξαναβουρτσίστε τα φρύδια σας και είστε έτοιμη, να θυμάστε ότι τα φρύδια δεν χρειάζεται να είναι ίδια είναι περισσότερο σαν αδέρφια παρά σαν δίδυμα.
  • As soon as this is done brush your eyebrows for the last time and you are done, remember that your eyebrows don't need to be the same they are more like siblings rather than twins.





Ελπίζω να βρήκατε χρήσιμες τις συμβουλές μου
Τα λέμε σύντομα!

I hope this post helped you
See you soon!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!