Sunday, 23 June 2013

Skincare wishlist / Στη λίστα μου για την περιποίηση του δέρματος


Καλημέρα!

Goodmorning!

Σήμερα θα σας μιλήσω για τα κορυφαία δέκα προϊόντα που έχω στο μάτι μου τον τελευταίο καιρό. Είναι προϊόντα για τα οποία έχω ακούσει πολλές θετικές κριτικές και θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω.

Today I will provade you with my top ten wanted skincare items on my wishlist recently. They are products that I have heard people rave about and I would love to try.
  • Αρχικά η κρέμα ενυδάτωσης με άγριο τριαντάφυλλο από τον κορρέ για την οποία έχω ακούσει πολλά καλά πράγματα και σε γενικά πλαίσια ο κορρές με έχει εντυπωσιάσει αρκετές φορές. 
  • Ένα ακόμη προϊόν για το οποίο έχω ακούσει πολλά καλά λόγια είναι η κρέμα ματιών με αβοκάντο της kiehls και σε γενικά πλαίσια πιστεύω πως η kiehls είναι πολύ καλή εταιρία (αν και πολύ ακριβή).
  • Μια παντελώς καινούργια κυκλοφορία που καίγομαι να δοκιμάσω είναι το νέο αντηλιακό της Vichy dry touch το οποίο υπόσχεται αντηλιακή προστασία με ματ αποτέλεσμα. Νομίζω πως αυτό είναι το πρώτο προϊόν που θα αγοράσω όταν θα ξαναπεράσω από κάποιο φαρμακείο καθώς δεν είμαι πολύ ευχαριστημένη από την τωρινή μου αντηλιακή κρέμα.
  • Ένα προϊόν που επίσης λείπει από την καθημερινή μου ρουτίνα είναι μια θεραπεία για τα σπυράκια και έχω ακούσει ότι ίσως το καλύτερο που υπάρχει είναι το Εffaclar duo της La Roche Posay.
  • Μια ακόμη κρέμα ματιών για την οποία έχω ακούσει πολλά θετικά σχόλια και θα ήθελα να δοκιμάσω είναι η It's potent! της Benefit.
  • Μια τοπική θεραπεία για τα σπυράκια που θα ήθελα να δοκιμάσω είναι το Grease Lightning από τη Lush. Ωστόσο μέχρι να τα φέρουν στη Ελλάδα θα πρέπει παραμείνει στη λίστα.
  • Το Caudalie Beauty Elixir ήταν πολύ διάσημο πριν από λίγο καιρό ωστόσο είναι ακόμα ένα προϊόν που σύμφωνα με μερικές κριτικές κάνει πολύ καλή δουλεία για τα σπυράκια οπότε ήταν αναπόφευκτο να είναι στη λίστα μου.
  • Ένα ακόμα προϊόν για τα μάτια που πρέπει κάποια στιγμή να πάρω είναι το Garnier Nutritionist Youth Radiance Tinted Eye Roll On το οποίο είναι ταυτόχρονα κρέμα ματιών και κονσίλερ. 
  • Άκουγα πολλά για την εταιρία του Michael Todd και αποφάσισα ότι ένα scrub της εταιρίας για το οποίο είχα ακούσει πολλά καλά λόγια το Tropical Fruit Scrub.
  • Τέλος ένα ακόμη προϊόν από τον Κορρέ ένα lip balm συγκεκριμένο είναι το wild rose lip balm και είμαι σίγουρη πως το χρώμα του θα είναι πολύ όμορφο και μπορεί να φορεθεί και καθημερινά.Επίσης ξέρω πως τα lip balm του Κορρέ είναι πολύ ενυδατικά καθώς τα έχω δοκιμάσει στο παρελθόν.


  • To begin with the wild rose 24-hour moisturising & brightening cream by Korres is a product I have been meaning to try. Korres has left me pleased quite some times with it's products so as soon as I can I should pick this up.
  • I have yet to pick up an eye cream but I do have in mind some that I heard are pretty good. The Kiehl's creamy eye treatment with avocado is one that I have heard people rave about a lot. 
  • Summer is here and there is no surviving it without a good sunscreen. The new Vichy dry touch sunscreen with SPF 30 is promising to protect the skin without the usual greasiness other sunscreens have.
  • A product that I still haven't acummulate in my everyday routine and I should is a blemish treatment and this Effaclar duo cream by La Roche Posay promishes a blemishes free face.
  • In my list is another eye cream for which I've heard great things about it's the it's potent eye cream from benefit. 
  • A spot treatment which I'd love to try is the Grease Lightning by Lush. However untill I find a way to get it where I live I will have to keep it in the waiting list.
  • Another product is the Caudalie Beauty Elixir by Caudalie. This product is really hyped and people have been claiming to do wonders for the skin.
  • The last eye cream on my wishlist is by Garnier, it's called Garnier Nutritionist Youth Radiance Tinted Eye Roll and it's supposed to combine an eye treatment and a concealer.
  • A company for which I've also heard great reviews for is the Michael Todds and most people rave about their face masks and scrubs. So here is my choise the Tropical Fruit Scrub .
  • Last but definitelly not least is the Korres lip balm in wild rose. I have recently fallen in love dark lip colours and I now that these lip balms are really moisturizing since I have tried them myself in the past.
Αυτά είναι τα προϊόντα που είναι στην λίστα επιθυμιών μου τον τελευταίο καιρό,
ελπίζω να απολαύσατε την ανάρτηση και πέστε μου στα σχόλια από κάτω τι είναι στη δική σας λίστα.

So this is what is in my whishlist at the time,
I hope you enjoyed this post and tell me in the comments below what's in your wishlist.


No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!