Sunday, 7 July 2013

My week in photos #8 /Οι φωτογραφίες της εβδομάδας #8

Hello!
How are you today?

Γεια σας!!!
Πως είστε;

Even though today I wanted to post an inspired make up look from a video clip due to technical difficulties I will have to post it later next week.
Αν και σήμερα ήθελα να αναρτήσω ένα εμπνευσμένο μακιγιάζ από ένα βίντεο κλίπ αλλά λόγο τεχνικών δυσκολιών θα πρέπει να το αφήσω για την επόμενη εβδομάδα. 

Για αυτό θα σας δείξω μερικές φωτογραφίες αυτής της εβδομάδας.
This is why I thought I'd show you my photos of the week today.
1 and 2
Had done my make up for a night out

3
Fruits, cheese and crackers for snack

4
Chocolate milk, pancakes, nutella and peaches for breakfast

5
My favorite chocolate

6
Quacamole, Quesedillias, rice and sour creme

7
Ramen and ice tea

8
Coffee and cupcake

9
Yoghurt with fruit for breakfast

10 and 11
Eggs and sausages for breakfast (recipe coming soon)




1 και 2
Έκανα το μακιγιάζ μου για μια βραδινή έξοδο

3
Φρούτα, τυρί και κράκερ για σνακ

4
Κακάο με τηγανίτες με nutella και ροδάκινα

5
Η αγαπημένη μου σοκολάτα

6
Quacamole, Quesedillias, ρύζι και sour creme

7
Ramen και παγωμένο τσάι

8
Καφές και cupcake

9
Γιαούρτι και φρούτα για πρωινό

10 και 11
Λουκάνικα και αυγά για πρωινό (η συνταγή έρχεται σύντομα)


I hope you enjoyed the post!
Ελπίζω να σας άρεσε η ανάρτηση!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!