Thursday, 26 September 2013

Loves of the web world # 1


Latelly I have been reading these Links I love posts from an amazing blogger Emily. Here is her blog, and I'm sure you'll love her as much as I do and follow her.
So I thought I'd somewhat the same as her. Find links that is, and display them for your pleasure here on my blog. So without further delay here are the part of the web in which I have been swimming the latelly and the links I love.

Τελευταία διάβαζα αυτές τις αναρτήσεις από μια καταπληκτική blogger την Emily που ονομάζονται Links I love (Συνδέσμους που αγαπώ). Εδώ είναι το blog της, και είμαι σίγουρη ότι θα την αγαπήσετε όσο και εγώ και θα την ακολουθήσετε.
Έτσι σκέφτηκα να κάνω κάπως το ίδιο πράγμα. Να βρίσκω συνδέσμους που μου αρέσουν, και να τους παρουσιάζω για την ευχαρίστησή σας, εδώ στο blog μου. Έτσι, χωρίς καθυστέρηση, εδώ είναι το μέρος του ιστού στο οποίο κολυμπάω τελευταία, και οι συνδέσμοι που αγαπώ.


cjhcfjhcjh

2 comments:

  1. Πολυ ωραια ιδεα! ^^ ομορφα ολα!

    ReplyDelete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!