Friday, 27 September 2013

nails of the day 27/9/2013

I'm surprised to look down on my nails and still those colors on my nails. I trully think this is the most longlasting nail polish I've ever had.

Είμαι ενθουσιασμένη που κοιτώντας τα νύχια μου βλέπω ακόμα τα ίδια χρώματα. Πραγματικά πιστεύω ότι αυτό είναι το πιο μακρόχρονο βερνίκι που είχα ποτέ.



I'm wearing the OPI Green Gargantuan Grape and the 138 from Erre Due Exclusive.
Hope you liked my nails, what's on your nails?

Φοράω το Green Gargantuan Grape της OPI και το 138 της Erre Due Exclusive.
Ελπίζω να σας άρεσαν τα νύχια μου, τι χρώμα έχετε στα δικά σας νύχια;

4 comments:

  1. Πολυ ομορφος συνδιασμος!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ, δυστυχώς η κάμερα το αδικεί λίγο. Στην πραγματικότητα είναι λίγο πιο φωτεινό!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!