Saturday, 28 September 2013

Take the week off wishlist # 5

The wild tiger wishlist


  • Elf cosmetics have surprised me with both their range of unique products, like this amazing concealer pallet and this brush set that looks amazing. 
  • This 6 contour and blush pallet by coastal scents has all of my attention for quite some time. I really believe that it would work amazingly if you travel and want to bring everything with you. Just look at those shades...
  • Miss Glamourazi my ultimately favourite youtuber had a collaboration with my also favourite site for jewelry baublebar I rushed to see the collection. This is my favourite piece so far.
  • I love cats, small cats, big cats, you name it. So this sequin tiger dress in this beautiful brown and grey colour by Izabel London is a definite must.
  • It is hyped sooooo badly so it must be in my wishlist, anyone else heard of it? Yes, it's the hourglass ambient lighting powder. 
  • I adore this Paris pallet. Everything on it seems amazing, from the eyeshadow colours (neutrals and bright brilliantly balanced), to the cheek colours (my most used shades), and to the brushes. Even the name and the packaging is amazing. Good job Sigma!
  • Rimmel has made many miracles. This foundation of theirs is the one I watch one my favourite and absolutely talented Tanya Burr use. It must be good.
  • Benetint. I only swatched once when I was in Sephora. It was love at first swatch. I do believe there is nothing that looks more natural than this. Adorable. 
  • Kimono and flowers? I think Toby has won my several with their clothes they are all so unique and beautiful... This specific is my favourite of their latest clothes.

  •  Τα καλλυντικά Elf  με έχουν εκπλήξει τόσο με το φάσμα των μοναδικών προϊόντων τους, όπως αυτή τη καταπληκτική παλέτα concealer και αυτό το σετ πινέλων που φαίνεται καταπληκτικό.
  • Αυτό το 6 contour and blush palet από το coastal scents έχει όλη μου την προσοχή εδώ και αρκετό καιρό. Πραγματικά πιστεύω ότι θα μπορούσε να λειτουργήσει εκπληκτικά, αν ταξιδεύετε και θέλετε να φέρετε τα πάντα μαζί σας. Απλώς κοιτάξτε αυτές τις αποχρώσεις ...
  • Η Miss Glamourazi είναι η απόλυτα αγαπημένη μου youtuber και πρόσφατα είχε μια συνεργασία με το επίσης αγαπημένο μου site για κοσμήματα, το baublebar οπότε και εγώ έτρεξα για να δω τη συλλογή. Αυτό είναι το αγαπημένο μου κομμάτι μέχρι στιγμής.
  • Αγαπώ τις γάτες, μικρές γάτες, μεγάλες γάτες, όλες. Έτσι, αυτό το φόρεμα με παγιέτες που σχηματίζουν ένα τίγρη σε αυτό το όμορφο καφέ και γκρι χρώμα της Izabel London είναι σίγουρα αγαπημένο αγαπημένων.
  • Τον τελευταίο καιρό έχω διαβάσει τόσο πολλά θετικές κριτικές για αυτό το προϊόν που πρέπει να είναι στην λίστα επιθυμιών μου, κανείς άλλος έχει ακούσει για αυτό; Ναι, είναι το ambient lighting powder της hourglass.
  • Λατρεύω αυτό τη παλέτα Paris. Τα πάντα σε αυτή φαίνεται καταπληκτικά, από τα χρώματα για τις σκιές ματιών (φυσικές και φωτεινές έξοχα ισορροπημένες), τα ρούζ (αυτές είναι οι περισσότερο χρησιμοποιημένες αποχρώσεις μου), καθώς και τα πινέλα. Ακόμη και το όνομα και η συσκευασία είναι καταπληκτική. Καλή δουλειά Sigma!
  • Η Rimmel έχει κάνει πολλά θαύματα. Αυτό το foundation είναι ένα που βλέπω την αγαπημένη μου και απόλυτα ταλαντούχα youtuber Tanya Burr να χρησιμοποιεί. Θα πρέπει να είναι καλό.
  • Benetint. Το δοκίμασα μόνο μία φορά, όταν ήμουν στα Sephora. Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει τίποτα που να φαίνεται πιο φυσικό από αυτό. Αξιολάτρευτο.
  • Κιμονό και τα λουλούδια; Νομίζω ότι το κατάστημα Toby με έχει κερδίσει με τα ρούχα τους, είναι όλα τόσο μοναδικά και όμορφα... Το συγκεκριμένο είναι το αγαπημένο μου από τα τελευταία ρούχα τους.
So that is everything I hope you've enjoyed this wishlist. Links here.
What's on your wishlist?

Αυτά ήταν όλα τα περιεχόμενα της λίστας μου. Σύνδεσμοι εδώ.
Ποια είναι τα περιεχόμενα της δικής σας λίστας επιθυμιών;

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!