Wednesday, 25 September 2013

Today's make up # 3

Hello everybody!!!
Today I'll show you what I got on my face on a day that I was in a hurry.

Γεια σας!!!
Σήμερα θα σας δείξω το μακιγιάζ μου για μια πολύ βιαστική μέρα.




For my foundation I used my new sephora foundation, which I have really come to love playing a little more with it. It is really buildable and looks really natural if you use it with a dry sponge (my little triangle sponge). The colour actually suits my skin tone pretty good which is always a good thing. Applied my long loved concealer by H&M under my eyes and in any imperfection. For my cheeks I used a new to me product from radiant, the blush in pearly apricot (applied with the big end of my double ended brush) which doubled as my eyeshadow (applied with the donegal flat eyeshadow brush) since I was in a hurry. But it lasted every nicely throughout the day and I can definitely see myself using either as a crease or as a base eyeshadow. Here I used it as lead colour and didn't do anything else on my eyeshadow. My brown pencil eyeliner was used to a thin line just above my top eyelashes. My usual mascara is of course the 2 in 1 volume essence mascara. And I finished the look with my body shop strawberry lip balm, keeping the look fresh and light.

Για το foundation μου χρησιμοποίησα το νέο μου Sephora foundation, που πραγματικά αγαπώ όλο και περισσότερο όσο παίζω με αυτό. Είναι πραγματικά ελαφρύ και μπορείς να απλώσεις πολλές στρώσεις και να φαίνεται πολύ φυσικό αν το χρησιμοποιείτε με ένα στεγνό σφουγγάρι ( το μικρό  τριγωνικό μου σφουγγάρι). Το χρώμα ταιριάζει στον τόνο του δέρματος μου, το οποίο είναι πάντα  καλό πράγμα. Εφάρμοσα το εδώ και καιρό αγαπημένο concealer μου από την H & M κάτω από τα μάτια μου και σε οποιαδήποτε ατέλεια. Για τα μάγουλα μου χρησιμοποίησα ένα νέο για μένα προϊόν από τη radiant, το ρουζ σε pearly apricot (το εφάρμοσα με το μεγάλο άκρο του διπλού πινέλου μου), το οποίο χρησιμοποίησα και ως σκιά ματιών (το εφάρμοσα με το πινέλο μου για τη σκιά ματιών Donegal) αφού βιαζόμουν. Αλλά κράτησε κάθε όλη την διάρκεια της ημέρας καλά και μπορώ να δω τον εαυτό μου σίγουρα να το χρησιμοποιώ είτε για την πτυχή του βλεφάρου ή μόνο του ως σκιά ματιών. Εδώ το χρησιμοποίησα μόνο του και δεν έκανα τίποτα άλλο για τη σκιά των ματιών μου.  Χρησιμοποίησα το καφέ  μολύβι μου για να κάνω μια λεπτή γραμμή πάνω από τις βλεφαρίδες μου. Η συνηθισμένη μάσκαρα μου είναι φυσικά η 2 in 1 volume mascara από την essence. Και τελείωσα το μακιγιάζ με το lip balm μου με άρωμα φράουλας  από το body shop, κρατώντας το look φρέσκο ​​και το ελαφρύ.


Hope you liked my make up for the day.
See you soon!

Ελπίζω να σας άρεσε το μακιγιάζ μου.
Τα λέμε σύντομα!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!