Monday, 16 September 2013

Take the week off wishlist # 3 ready for Autumn

Weekend wishlist # 3 ready for Autumn

Weekend wishlist # 3 ready for Autumn by olgaolis featuring Stila


  • Bourjois delice de poudre. So many have been raving over this product and even thought I love my essence bronzer I would love to try this one out (rumour has it is, it smells like chocolate, say what?!).
  • I should try to get my hands on this smudge pot by stila. The colour is the infamous kitten and everyone seems to claim that eyeshadows in this form are much more handy.
  • Bobbi Brown eyeshadow in Rich Chocolate. Truth is I've never tried a Bobbi Brown product but many have been talking positive about their pallets and I just couldn't leave this out of my wishlist. The colours look amazing for everyday and the glittery eyeshadow in the middle looks like the statement eyeshadow that will make your make-up stand out. Also the brush looks really nice.
  • Dior Skin Nude Compact in Nude Tan. Blush and Bronzer in one? Great. I also feel this product would give an awesome effect when all the colours are blended together.
  • The Nivea Lip butter have not yet come to Greece but I can wish (lust) right? Anyway a lip butter in caramel scent sounds delightful and perfect for cold (still not here though) weather.
  • Mac Lipstick 'Rebel' should be renamed 'Autumn' because there is really not more perfect a colour for this season than that. And one of these days, I swear it, it's going to be mine!
  • I need a new foundation as the ones I have right now are probably going to be really dark when I get paler (which without a doubt will be soon). Because of the price and the availability I have been thinking that maybelline's Fit me foundation could be the one.
  • I wish there was a topshop in here. Every time I glare at their make up and beauty department I love everything! This time the highlight of my research is this nail polish in Auroa.
  • Mythic Oil by Loreal is also a product that I have been also really forward to. So far hair oils have worked pretty good with my hair (even though my routes are really oily, my ends are extremely dry). Seriously though, my hair are such a struggle, especially the ends of my hair are in need of hydration 24/7. 
  • Grey sweater is my way to say hello to Autumn, and my most loved piece of clothing at this time of the year. Plus it is also a quick way to transform my short sleeved dresses and tops to winter clothing.
  • Wonderstruck. This perfume by Taylor Swift came into life quite some time ago (maybe a year?), but recently I've heard that it smells really sweet and like berries. So since berries are my favourite fruits and I adore sweet scents I think I should give it a sniff.
  • Last but not least a yellow nail polish I've been lusting since my last yellow nail polish passed out of old age and I have realised how much I love yellow nail polish. However I'm not ready to spend a great deal of money so I wish I could find this colour show maybelline nail polish in Fierce n Tangy 

  • Bourjois delice de poudre. Πολλοί έχουν πει πολλά καλά λόγια για αυτό το προϊόν και παρ 'όλο που αγαπώ bronzer μου από την essence θα ήθελα να δοκιμάσω αυτό το προϊόν (φημολογείται ότι μυρίζει σαν σοκολάτα, τέλεια;!).
  • Θα πρέπει να προσπαθήσω να απλώσω τα χέρια μου σε αυτή τη σκιά σε μορφή mousse από τη Stila. Το χρώμα είναι το περίφημο kitten και όλοι φαίνεται να ισχυρίζονται ότι σκιές ματιών σε αυτή τη μορφή είναι πολύ πιο βολικές.
  • Bobbi Brown σκιά ματιών στη  απόχρωση rich Chocolate. Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν έχω δοκιμάσει ένα Bobbi Brown προϊόν, αλλά πολλοί έχουν μιλήσει θετικά για τις παλέτες τους και απλά δεν θα μπορούσα να αφήσει έξω αυτό από τη λίστα επιθυμιών μου αυτή τη παλέτα. Τα χρώματα φαίνονται καταπληκτικά για κάθε μέρα και η σκιά ματιών με glitter στη μέση θα έιναι η σκιά που θα κάνει το μακιγιάζ σας να ξεχωρίζει. Επίσης, το πινέλο φαίνεται πολύ ωραίο.
  • Dior Skin Nude Compact στην απόχρωση Nude Tan. Ρουζ και Bronzer σε ένα; Τέλεια. Αισθάνομαι επίσης ότι το προϊόν αυτό θα δώσει ένα τρομερό αποτέλεσμα αν όλα τα χρώματα αναμειχθούν μαζί.
  • Το βάλσαμο για χείλια της Nivea δεν έχει έρθει ακόμα στην Ελλάδα, αλλά μπορώ να ονειρεύομαι έτσι δεν είναι; Τέλος πάντων ένα βούτυρο για τα χείλη με άρωμα καραμέλας ακούγεται υπέροχο και ιδανικό για τις κρύες (ακόμα και αν δεν είναι εδώ ακόμα) καιρικές συνθήκες.
  • «Rebel» το κραγιόν της MAC αυτό, πρέπει να μετονομαστεί σε «Φθινόπωρο», γιατί δεν υπάρχει πραγματικά πιο τέλειο χρώμα για αυτή τη σεζόν από αυτό. Και μία από αυτές τις μέρες, το ορκίζομαι, πρόκειται να γίνει δικό μου!
  • Χρειάζομαι ένα νέο foundation, καθώς αυτά που έχω τώρα είναι κατά πάσα πιθανότητα πολύ σκούρα για το χειμώνα όταν θα γίνω αρκετά πιο άσπρη (πράγμα το οποίο χωρίς αμφιβολία θα συμβεί σύντομα). Λόγω της τιμής και της διαθεσιμότητας σκεφτόμουν να δοκιμάσω το foundation της Maybelline.
  • Μακάρι να υπήρχε ένα κατάστημα Topshop εδώ. Κάθε φορά που βλέπω τι κάνουν στον τομέα της ομορφιάς τους το λατρεύω! Αυτή τη φορά το αποκορύφωμα της έρευνάς μου είναι αυτό το βερνίκι νυχιών στην απόχρωση Auroa.
  • Το Mythic Oil από την Loreal είναι επίσης ένα προϊόν που περιμένω πραγματικά με ανυπομονησία. Μέχρι στιγμής, τα λάδια για τα μαλλιά έχουν λειτουργήσει αρκετά καλά με τα μαλλιά μου. Αν και οι ρίζες μου είναι πραγματικά λιπαρές, οι άκρες μου είναι πάρα πολύ ξηρές). Σοβαρά όμως οι άκρες των μαλλιών μου είναι τόσο αφυδατωμένες που έχουν ανάγκη από ενυδάτωση 24/7.
  • Το γκρι πουλόβερ είναι ο τρόπος μου να καλωσορίσω το φθινόπωρο και το πιο αγαπημένο μου ρούχο σε αυτή την εποχή. Πλέον είναι επίσης ένας γρήγορος τρόπος για να μετατρέψω τα κοντομάνικα φορέματα και μπλούζες μου σε πιο χειμωνιάτικα ρούχα.
  • Wonderstruck. Αυτό άρωμα από την Taylor Swift ανακάλυψα ότι υπήρχε πριν από αρκετό καιρό (ίσως και ένα χρόνο;), Αλλά πρόσφατα άκουσα ότι μυρίζει πολύ γλυκά και σαν μούρα. Έτσι, δεδομένου ότι τα μούρα είναι τα αγαπημένα μου φρούτα και λατρεύω τα γλυκά αρώματα νομίζω ότι πρέπει να το δοκιμάσω.
  • Τελευταίο ένα κίτρινο βερνίκι νυχιών. Από τότε που το κίτρινο βερνίκι νυχιών μου τελείωσε έχω συνειδητοποιήσει πόσο πολύ αγαπώ το κίτρινο στα νύχια μου. Ωστόσο, δεν είμαι έτοιμη να δαπανήσω πολλά χρήματα, έτσι εύχομαι να βρω αυτό το χρώμα από τη Maybelline στην απόχρωση Fierce n Tangy.
I hope you enjoyed my list!
Ελπίζω να σας άρεσε η λίστα μου!

2 comments:

  1. Σου εύχομαι να τα αποκτήσεις πολύ σύντομα!! :)

    ReplyDelete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!