Friday, 6 September 2013

What's on my face # 1

Hello everybody!!!
Γεια σας!


I had to get to my exams today and I needed some quick make-up to help me look fresh and like I had gotten some sleep...
Έπρεπε να πάω στις εξετάσεις μου σήμερα και χρειαζόμουν ένα γρήγορο μακιγιάζ για να με βοηθήσει να φαίνονται φρέσκα και σαν να είχα πάρει λίγο ύπνο ...





  • Firstly I used Garnier's BBcream in light and applied it all over my face and neck with the white triangle sponge. Garnier's BBcream is really all I've been wearing this month due to extremely hot weather and of course because the coverage is really good.
  •  Next I applied some H&M concealer under my eyes and on any other imperfections still showing. I found that since this concealer has really light coverage it is best to tap it onto the skin with my fingers.
  • Applied the pink shade from the forget it essence concealer pallet as a blush on my cheeks (don't you just love multifunctional products?).
  • A little bit of the beloved stretch bourjois eyeshadow in 03 all over the lid using my fingers for a slightly a more intense effect.
  • With my body shop eyeliner brush I used the middle eyeshadow from the wet and wild knock on wood pallet to do a slight cateye line over my eyelashes.
  • Lipbalm all over the lips and after brushing my eyebrows in place, mascara and lipstick. I used the mac in creme cup and over it some clear lip gloss by H&M over it. I've found that using a clear gloss over a lipstick (a little is the key-word here) makes the lipstick appear more fresh and more natural.
  • Lastly I dusted some powder over it to stop me from getting oily throughout the day.

  • Κατ 'αρχάς, χρησιμοποίησα τη BBcream της Garnier στην απόχρωση light και την εφάρμοσα σε όλο το πρόσωπο και το λαιμό μου με το λευκό τριγωνικό σφουγγαράκι.Η BBcream της Garnier είναι πραγματικά το μόνο foundation που έχω φορέσει αυτό το μήνα λόγω απίστευτης ζέστης και, φυσικά, επειδή η κάλυψη είναι πολύ καλή.
  •  Στη συνέχεια εφάρμοσα λίγο H&M concealer κάτω από τα μάτια μου και σε οποιαδήποτε άλλη ατέλεια που εξακολουθούσε να είναι εμφανή. Βρήκα ότι αυτό το concealer έχει πολύ ελαφριά κάλυψη οπότε λειτουργεί καλύτερα αν ταμπονάρω πάνω στο δέρμα με τα δάχτυλά μου.
  • Εφάρμοσα τη ροζ απόχρωση από την παλέτα με concealer της essence forget it ως ρουζ στα μάγουλα μου (λατρεύω τέτοιου είδους πολυλειτουργικά προϊόντα).
  • Λίγη από την αγαπημένη μου σκιά Bourjois stretch στην απόχρωση 03 σε όλο το βλέφαρό μου χρησιμοποιώντας τα δάχτυλά μου για ένα ελαφρώς πιο έντονο αποτέλεσμα.
  • Με το πινέλο eyeliner του Body Shop χρησιμοποίησα τη μεσαία σκιά ματιών από την παλέτα της wet and wild, knock on wood, για να κάνω μια μικρή γραμμή cateye πάνω από τις βλεφαρίδες μου.
  • Εφάρμοσα lipbalm στα χείλη και μετά το βούρτσισμα των φρυδιών μου, μάσκαρα και κραγιόν. Χρησιμοποίησα το κραγιόν της mac στην απόχρωση creme cup και πάνω από αυτό λίγο καθαρό lip gloss από την H&M. Έχω διαπιστώσει ότι χρησιμοποιώντας ένα καθαρό gloss πάνω από κραγιόν (λίγο είναι η λέξη-κλειδί εδώ) κάνει το κραγιόν να φαίνεται πιο φρέσκο ​​και πιο φυσικό.
  • Τέλος άπλωσα κάποια πούδρα πάνω στο πρόσωπό μου για να με κρατήσει ματ κατά τη διάρκεια της ημέρας.

1 comment:

  1. Κούκλα!!!! Κούκλα όπως πάντα!!!!Αγαπούλα μου!!!!Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

    ReplyDelete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!