Tuesday, 15 October 2013

Demo : Concealer Smoothing and brightening concealer by Sephora













Hello everybody!!!
Γεια σας!!!


Today I thought I would do a demo for a product I have been really loving recently, the smoothing and brightening concealer by Sephora. In my demo's I will be reviewing the product but I'll also be showing you the product on me.

Σήμερα σκέφτηκα να σας κάνω ένα demo για ένα προϊόν που έχω πραγματικά αγαπήσει πρόσφατα, το smoothing and brightening concealer από τη Sephora . Στο demo μου θα κρίνω το προϊόν, αλλά επίσης θα σας δείχνω το προϊόν πάνω μου.


Getting into the make up... A few weeks ago I got a new, yellow concealer from sephora. When I got it I thought it would be a good cover for my pimples but as you can see in the photos it is not exactly what it appears to be made for that. On the contrast it seems to be working wonders on any random redness on the face and it is really good as an under eye concealer. You don't need a big amount to cover your under eye circles (however if you put too much it might look kind of yellow), it conceals them really good although the coverage isn't really heavy, it doesn't crease at all and it looks pretty natural. The product comes in a pencil-like package and the tip is a little brush. I was afraid when I got it, that it would be difficult to use and it would be really messy. So far I have been storing it so that the tip is facing upwards and I have fund that it takes a little bit of practise to now exactly how much to get out of the brush, but nothing serious. All in all I really liked both the brightening effect that it has and the durability of the product. I would definitely recommend it if you are out in the market for some under eye concealer.


Ας πάμε στο μακιγιάζ ... Πριν από λίγες εβδομάδες πήρα ένα νέο, κίτρινο concealer από τη Sephora . Όταν το πήρα σκέφτηκα ότι θα ήταν καλό για την κάλυψη στα σπυράκια μου, αλλά όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες δεν είναι ακριβώς φτιαγμένο για αυτό. Από την άλλη μου φαίνεται να λειτουργεί πολύ καλά για οποιαδήποτε άλλη ερυθρότητα στο πρόσωπο και είναι πραγματικά καλό ως concealer για κάτω από τα μάτια . Δεν χρειάζεται μεγάλο ποσό για την κάλυψη στους κύκλους (αν ωστόσο βάλετε πολύ μπορεί να φαίνεται κάπως κίτρινο), τους κρύβει πραγματικά καλά αν και η κάλυψη δεν είναι πολύ βαριά, δεν πηγαίνει στις γραμμές κάτω από τα μάτια και φαίνεται αρκετά φυσικό . Το προϊόν έρχεται σε μια συσκευασία που μοιάζει με μολύβι και η άκρη είναι ένα μικρό πινέλο. Φοβόμουν όταν το πήρα, ότι θα ήταν δύσκολο να χρησιμοποιηθεί και θα ήταν πολύ δύσκολο να αποθηκευτεί. Μέχρι στιγμής όσον αφορά την αποθήκευση, το αποθηκεύω έτσι ώστε η άκρη είναι στραμμένη προς τα πάνω και χρειάζεται λίγη πρακτική για να βγάζω ακριβώς όσο θέλω από το πινέλο, αλλά τίποτα σοβαρό . Συνολικά μου άρεσε τόσο το εντυπωσιακό αποτέλεσμα που έχει, όσο και η αντοχή του προϊόντος.Το συστήνω σίγουρα αν είστε έξω στην αγορά για κάποιο concealer για κάτω από τα μάτια.

Hope you found this demo helpful!
See you soon!

Ελπίζω αυτό το demo να σας φάνηκε χρήσιμο!
Τα λέμε σύντομα!

2 comments:

  1. καλο φαινεται Ολγα μου και ελαφρυ σαν προιον, πολυ ωραιο review!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!!! Ναι είναι όντως ελαφρύ.

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!