Friday, 18 October 2013

Get ready with me inspired by the fall/winter catwalk

Hello everybody!!!
Today I'll do a get ready with me look that is inspired by the fall/winter Dolce&Gabbana catwalk. Here is one of the pictures I think shows the make up and hair perfectly.

Γεια σας!
Σήμερα θα κάνουμε ένα Get ready with me μακιγιάζ που είναι εμπνευσμένο από την πασαρέλα του φθινόπωρου / χειμώνα τών Dolce & Gabbana . Εδώ είναι μία από τις εικόνες που νομίζω ότι δείχνει το make up και τα μαλλιά τέλεια.


As you can see there is a sexy cat eye, minimum face make-up and deep, red lips. My look is not exactly like theirs, but it is highly inspired by this make-up and hair.

Όπως μπορείτε να δείτε υπάρχει ένα σέξι cat eye, ελάχιστο make-up προσώπου και σκούρα, κόκκινα χείλη. Το μακιγιάζ μου δεν είναι ακριβώς σαν το δικό τους, αλλά  σε μεγάλο βαθμό εμπνέεται από αυτό το make-up και τα μαλλιά.


Make-up

Μακιγιάζ




Starting with a moisturised face I applied my sephora perfecting cover foundation with my simple triangle sponge. 
Ξεκινώντας με ένα ενυδατωμένο πρόσωπο εφαρμόζω το Sephora perfecting cover foundation με ένα απλό τρίγωνικό μου σφουγγαράκι.


I did the mistake of applying concealer before doing the eyes so you should that after you are finished with your eye make-up, but I blended it in with the same triangle sponge.
Έκανα το λάθος να εφαρμόσω το concealer πριν κάνω τα μάτια, και έτσι έπρεπε να γυρίσω να το ξανακάνω μετά οπότε εσείς βάλτε concealer αφού κάνετε τα μάτια σας  , αλλά το ανέμειξα με το ίδιο τρίγωνικό σφουγγαράκι στο δέρμα μου.

I filled my eyebrows with this eyebrow stylist set from essence mixing both shades and applying with the little brush that comes inside.
Γέμισα τα φρύδια μου με αυτό το eyebrow stylist set από την essence αναμειγνύοντας τις δύο αποχρώσεις και εφαρμόζοντας το με το βουρτσάκι που έρχεται μέσα στη συσκευασία.

And brushed my eyebrows for a natural finish.
Και βούρτσισα τα φρύδια μου για ένα πιο φυσικό αποτέλεσμα.


Coffee break.
Διάλλειμα για καφέ.


I applied this body shop eyeshadow in the shade 29 all over the lid with a flat eyeshadow brush.
Άπλωσα σε όλο μου το βλέφαρο αυτή τη σκιά από το Body Shop στην απόχρωση 29 με ένα πλατύ πινέλο για σκιές.

 





And for the eyeliner I did a more intense cat-eye than usual with my sephora gel eyeliner and my body shop eyeliner brush. You might have fall out while trying to do this so you want to apply concealer right after you are done with your eye make-up.
Για eyeliner χρησιμοποίησα το gel eyeliner μου από τη Sephora για να κάνω ένα πιο έντονο cat eye με  το Body Shop πινέλο μου για eyeliner. Μπορεί να έχετε μικροατυχήματα με το χρώμα για αυτό βάλτε concealer κάτω από τα μάτια αμέσως μόλις τελειώσετε με το μακιγιάζ τους.


Use a volumizing mascara.
Χρησιμοποιήστε μια μασκάρα για όγκο.


Contour slightly with a small face brush and the essence sun club bronzing.
Δημιουργήστε κοψίματα με ένα μικρό πινέλο για το πρόσωπο και το Bronzer της essence sun club bronzing.


In the original look the models appeared to have no blush, but I felt that the look could support a hint of pink on the cheeks so I used the true colour blush in peony pink by Cynthia Rowley for avon with a blush brush.
Στο κανονικό μακιγιάζ των μοντέλων δεν υπήρχε ρούζ, αλλά ένιωθα ότι το μακιγιάζ αυτό μπορούσε να υποστηρίξει μια υποψία ροζ οπότε εφάρμοσα με ένα πινέλο ρούζ το true colour blush στην απόχρωση peony pink από την σειρά Cynthia Rowley for Avon. 



Lastly on moisturised lips I applied a dark plum shade with a small angled lipstick brush.
Τέλος σε ενυδατωμένα χείλη απλώσα μια σκούρη μοβ απόχρωση κραγιόν με ένα μικρό πινελάκι χειλιών.






This is the final look.
Αυτό είναι το τελικό μακιγιάζ.


Hair

Μαλλιά

The models all had a small low bun with a lot of volume on the routes but since I didn't want to teaze my hair I decided to leave the volume out and go for a simple low bun with some hair on the front.
Τα μοντέλα όλα είχαν ένα απλό, χαμηλό κότσο με πολύ όγκο στις ρίζες αλλά αφού προσωπικά δεν μου αρέσει να "ξίνω" τα μαλλιά μου αποφάσησα να κάνω τον κότσο χωρίς όγκο αλλά και να αφήσω λίγα μαλλιά να πλαισιώνουν το πρόσωπό μου.



To make a neat bun secure your hair in a low pony tail and twist your hair and bobbi pin it in place.
Για να κάνετε έναν κομψό κότσο πιάστε τα μαλλιά σας σε μια χαμηλή αλογοουρά και αφού τα στριφογυρήσω τα ασφαλίζω σε έναν κότσο με μερικά τσιμπιδάκια.




Of course leave if you want leave a few hair to frame your face.
Φυσικά θέλετε να αφείσετε μερικά μαλλιά να πλαισιώνουν το πρόσωπό σας.



I think that on the catwalk the nails of the models were bare but I couldn't resist some deep wine colour on my nails.
Αν και τα μοντέλα είχαν γυμνά νύχια δεν μπορούσα να αντισταθώ σε λίγο σκούρο βερνίκι στην απόχρωση του κρασιού.




Here is everything I used : For my hair : A brush, a hair tie and some bobbi pins.
For my make-up : Sephora perfecting cover foundation in light (05), a small triangle sponge, H&M concealer in white sand, sephora's gel eyeliner, essence eyebrow stylist set, essence's sun club bronzing powder for blondes, eyeshadow from the body shop in 29, True colour blush Cynthia Rowley for avon in peony pink, Manhattan volcano explosive volume mascara, lip balm by Naturcosmetics, an eyebrow brush, a flat eyeshadow brush, a double ended face brush and a small lipstick brush.
Εδώ είναι ό, τι χρησιμοποιήθηκε: Για τα μαλλιά μου : Μια βούρτσα, ένα λαστιχάκι για τα μαλλιά και κάποια τσιμπιδάκια.
Για το μακιγιάζ μου : Sephora perfecting cover foundation στην απόχρωση light (05), ένα μικρό _ τρίγωνικό σφουγγαράκι, H & M το concealer στην απόχρωση white sand, τζελ eyeliner από Sephora, από την essence _ eyebrow stylist set , Sun Club bronzing powder στην απόχρωση για ξανθιές , σκιά ματιών από το Body Shop στην απόχρωση 29, True colour ρουζ της Cynthia Rowley για την Avon στην απόχρωση peony pink, Manhattan volcano explosive μάσκαρα για όγκου, lip balm από την Naturcosmetics, ένα βουρτσάκι φρυδιών , ένα πινέλο για σκιά ματιών, ένα διπλό πινέλο πινέλο προσώπου και ένα μικρό πινέλο για κραγιόν.

I hope you enjoyed this inspired look and that you'll try it.
See you soon! 

Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το εμπνευσμένο μακιγιάζ και να το δοκιμάσετε.
Τα λέμε σύντομα!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!