Monday, 28 October 2013

Haul once more

Hello everybody!!!
Happy start of the week!

Γεια σας!!!
Καλή αρχή της εβδομάδας!

Today I'll show a couple of purchases of mine lately.
Σήμερα θα σας δείξω λίγα πράγματα που πήρα πρόσφατα.



I don't know what's wrong with me but I feel like all my shower products finish at the same time. Anyway for now I will be showing you the new shampoo and conditioner combo I purchased and that is the hello hydration line from Herbal Essences. I have used both of these babies and so far I have been really liking them. They smell amazing, especially the conditioner and they do moisturise my hair without making them too greasy feeling. Also the shampoo is actually blue, how cute is that? Lately I have been also meaning to get a new foundation that will match me better now that I'm extremely pale and since I have been loving Sephora's perfecting cover foundation I though I'd try one that is still available on the counter. The name is 10hr wear perfection foundation and that was on the inexpensive side (15.40 euros I think) and that was fair enough to match me. I still haven't used it but from the swatch that I did on Sephora where I got it I will probably like it. Last I got the sephora primer which I've heard ok things about and since I had no primer I thought it would be a good start since it's not that expensive (about 11 euros) and the quantity is small so if I hated it I would be that sorry. I tried it once on my Halloween Panda Bear post and I loved it. I can see though that it will need more testing in order for me to get a fully formulated opinion on it.

Δεν ξέρω τι πάει στραβά με εμένα αλλά μου φαίνετε ότι όλα τα προϊόντα για το μπάνιο μου μου τελειώνουν ταυτόχρονα. Για την ώρα πήρα το καινούργιο μου σαμπουάν και μαλακτική κρέμα από την herbal essences τη σειρά Μαλλιά Ξεδιψάστε. Τα έχω χρησιμοποιήσει κάμποσο και μέχρι τώρα μου άρεσαν πολύ. Μυρίζουν εκπληκτικά, ειδικά η μαλακτική κρέμα και ενυδατώνουν πολύ καλά τα μαλλιά χωρίς να τα κάνουν πολύ λιπαρά. Επίσης το σαμπουάν είναι μπλέ, πόσο χαριτωμένο είναι αυτό; Επίσης τελευταία ήθελα να πάρω ένα καινούργιο foundation που θα μου ταιριάζει τώρα που θα είμαι πολύ άσπρη λόγο αποχής από τον ήλιο και αφού μου άρεσε τόσο πολύ το foundation της sephora perfecting cover foundation σκέφτικα να δοκιμάσω ένα που βρίσκετε ακόμα στους πάγκους της. To όνομά του είναι 10hr wear perfection foundation και ήταν σχετικά φτηνό (15.40 ευρώ νομίζω) και αρκετά ανοιχτόχρωμο ώστε να μου ταιριάζει. Ακόμη δεν το έχω δοκιμάσει αλλά αφού το δοκίμασα στο χέρι μου όταν το πήρα νομίζω ότι θα μου αρέσει πολύ. Τέλος πήρα το primer της Sephora για το οποίο έχω ακούσει καλά λόγια και αφού δεν είχα κανένα primer είπα να δοκιμάσω αυτό αφού αν δεν μου αρέσει είναι μικρή ποσοτητα και ήταν σχετικά φτηνό (11 ευρώ περίπου). Το δοκίμασα μια φορά στο μακιγιάζ μου για τις αποκριές με το αρκουδάκι πάντα και το αγάπησα. Καταλαβαίνω ωστόσο ότι χρειάζετε περισσότερη χρήση για να διαμορφώσω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.

Have you gotten anything new recently?
See you soon!

Έσεις έχετε πάρει τίποτα τελευταία;
Τα λέμε σύντομα!

2 comments:

  1. Mε γειά σου!! Αχ αυτη η μυρωδιά της μαλακτικής ειδικά με τρελένει.. μου θυμίζει καλοκαιράκι!! Το primer της sephora το έχω και εγώ.. ειμαι σίγουρη πως θα το λατρέψεις!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχα! Ευχαριστώ πολύ!!!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!