Sunday, 13 October 2013

My week in photos # 12








  • My beloved home made 4 minute pizza (recipe here). 
  • Early class.
  • Strawberry and whipped cream tea (tastes as good as it sounds).
  • Blogging.
  • My cat Miou, which had a new post about her favourites of this month here.

  • Η αγαπημένη μου σπιτική πίτσα 4 λεπτών (συνταγή εδώ).
  • Πρωινό μάθημα.
  • Τσάι με φράουλα και και σαντιγύ (είναι τόσο νόστιμο όσο ακούγεται).
  • Γράφωντας το Blog.
  • H γατούλα μου η Μίου, η οποία είχε μια ανάρτηση για τα αγαπημένα του εδώ.

4 comments:

  1. ομορφες φωτογραφιες, εγω εχω κολλησει με το τσαι με φρουτα του δασους!

    ReplyDelete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!