Sunday, 20 October 2013

My week in photos # 13










  •  Out for a run.
  • Back from a class.
  • Different socks.
  • Time to clean them brushes!
  • Afternoon snack.
  • Freddo espresso macchiato.
  • My current read (Romeo and Juliet by Shakespeare).

  • Έξω για τρέξιμο.
  • Πίσω στο σπίτι από μάθημα.
  • Διαφορετικές κάλτσες.
  • Ώρα να καθαρήσω τα πινέλα μου!
  • Απογευματινό σνακ.
  • Freddo espresso macchiato.
  • Το βιβλίο που διαβάζω αυτή τη περίοδο (Ρωμαίος και Ιουλιέτα του Shakespeare).
Hope you liked my photos this week!
Ελπίζω να σας άρεσαν οι φωτογραφίες της εβδομάδας μου!


2 comments:

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!