Wednesday, 16 October 2013

Nails of the day 16/10/13




Today I am using another nail polish from the essence Vampire's Love Collection in hunt me if you can. As you can see it a black colour (two coats, natural light) with some glitter in it. When I first got it I thought it would have lots of glitter but it really doesn't. The durability isn't great (about two days) but you get what you pay for.

Σήμερα χρησιμοποιώ ένα ακόμα βερνίκι νυχιών από τη συλλογή Vampire Love στην απόχρωση Hunt me if you can . Όπως μπορείτε να δείτε πρόκειται για ένα μαύρο χρώμα (δύο στρώσεις,φυσικό φως), με κάποια γκλίτερ . Όταν το πήρα για πρώτη φορά σκέφτηκα ότι θα είχε πολλά glitter, αλλά πραγματικά δεν έχει. Η αντοχή δεν είναι μεγάλη (περίπου δύο ημέρες), αλλά παίρνετε αυτό που πληρώνετε.

How do you like the colour?
What do you have on your nails today?

Πώς σας φαίνετε το χρώμα;
Τι έχετε στα νύχια σας σήμερα;

See you soon!
Τα λέμε σύντομα!

2 comments:

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!