Tuesday, 1 October 2013

September's Favourites 2013

Hello everybody and happy October !!!
Even though I wasn't using many new products this month, I thought I'll show you what new I love in September.

Γεια σας και καλό Οκτώβρη!!!
Παρόλο που αυτό το μήνα δεν χρησιμοποίησα πολλά καινούργια προϊόντα, αλλά σκέφτηκα να σας τα δείξω τα αγαπημένα μου για τον Σεπτέμβριο ούτως ή άλλως.







  • Farmasi's skincare has been something totally new to me and this month I have been loving the farmasi berries peel off mask. It leaves my face feeling refreshed. My skin looks brighter and the pores are minimised. The good news is the results stay for the rest of the week (I use it about 1 to 2 times per week) and are visible. The price is 4 euros. The fact that it is a peel off mask makes it much easier and fun to use.
  • The essence tint it lip gloss was my favourite thing on my lips this month. It makes them shiny and the fact that it changes colours make it so much more fun to use. I adore all the colours it changes to (coral, light pink, pink, fuchsia) and it the scent is yummy! It costs about 3 euros.
  • This beauty line nail polish had me going crazy this month. It is the most beautiful petrol green I've ever seen, but what really surprised me was the intensity of the colour (needs only one coat) and it lasts for about a week. All that for the price of about three euros? Amazing (The code for the colour is 345).
  • Erre Due has always impressed with their pencil eyeliners. They are always really smooth, pigmented and someway extremely durable. This dark brown colour in the shade 04, is no exception.
  • Last but definitely not least is the body shop eyeshadow. This eyeshadow was gifted to me a long time ago but I never really gave it much love (stupid me). But one of these days I founded it in my collection and decided to play with it. Ever since it has been my favourite colour for all over the lid. The colour is a perfect combination of brown and pink and the shade is 29. 


  • Η σειρά περιποίησης της επιδερμίδας Farmasi υπήρξε κάτι εντελώς νέο για μένα και αυτό το μήνα αγάπησα την peel-off μάσκα farmasi με μούρα. Αφήνει το πρόσωπό μου ανανεωμένο και φρέσκο. Το δέρμα μου φαίνεται πιο φωτεινό και ελαχιστοποιούνται οι πόροι. Τα καλά νέα είναι πώς τα αποτελέσματα παραμένουν για το υπόλοιπο της εβδομάδας (το χρησιμοποιώ περίπου 1 με 2 φορές την εβδομάδα) και είναι ορατά. Η τιμή είναι 4 ευρώ. Το γεγονός ότι πρόκειται για μια peel-off μάσκα τη καθιστά πολύ πιο εύκολη και διασκεδαστική στη χρήση.
  • Αυτό lip gloss tint it από την essence, ήταν το αγαπημένο μου πράγμα στα χείλη μου αυτό το μήνα. Τα κάνει λαμπερά και το γεγονός ότι αλλάζει χρώμα το κάνει πολύ πιο διασκεδαστικό στη χρήση. Λατρεύω όλα τα χρώματα στα οποία αλλάζει (κοράλλι, ανοιχτό ροζ, ροζ, φούξια) και το άρωμα είναι υπέροχο! Κοστίζει περίπου 3 ευρώ.
  • Αυτό το βερνίκι από τη beauty line με έχει τρελάνει αυτό το μήνα. Είναι το πιο όμορφο πράσινο χρώμα που έχω δει ποτέ, αλλά αυτό που πραγματικά με εξέπληξε ήταν η ένταση του χρώματος (χρειάζεται μόνο μία στρώση) και η διάρκειά του (διαρκεί για περίπου μια εβδομάδα). Όλα αυτά για την τιμή περίπου 3 ευρώ; Καταπληκτικό (Ο κωδικός για το χρώμα είναι 345).
  •  Η Erre Due πάντα με εντυπωσίαζε με τα μολύβια τους για τα μάτια. Είναι πάντα πολύ μαλακά, έχουν έντονη χρωματική απόδωση και κάτα κάποιο τρόπο είναι εξαιρετικά ανθεκτικά. Αυτό το σκούρο καφέ χρώμα στην απόχρωση 04, δεν αποτελεί εξαίρεση.
  • Τελευταίο, αλλά σίγουρα όχι λιγότερο σημαντικό είναι η σκιά από το body shop. Η σκιά μου είχε χαριστεί εδώ και πολύ καιρό, αλλά ποτέ δεν έδωσα πολύ αγάπη (ηλίθιο εκ μέρος μου). Αλλά μια από αυτές τις μέρες που ψαχούλευα στη συλλογή μου, το βρήκα και αποφάσισα να παίξω λίγο με αυτό. Από τότε είναι το αγαπημένο μου χρώμα για όλο το καπάκι του ματιού. Το χρώμα είναι ένας τέλειος συνδυασμός του καφέ και του ροζ και ο κωδικός είναι 29.


Hope you liked my favourites for this month!
See you soon!

Ελπίζω να σας άρεσαν τα αγαπημένα μου για αυτόν τον μήνα!
Τα λέμε σύντομα!

6 comments:

  1. Ti omorfo xrwma pou exei to verniki!!!!!!!!!!!!!!!Teleio!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Καλύτερη σχέση ποιότητας τιμής που έχω πετύχει ποτέ!!! Τσέκαρε και την απόδοση του (swatch) εδώ!!!
      http://olis-myme.blogspot.gr/2013/04/my-springsummer-nail-polish.html

      Delete
  2. τέλειο το μανό,το μολύβι το έχω και εγώ,επίσης μου έκανε εντύπωση η μάσκα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!! Τη μάσκα τη βρήκα στα Dust & Cream και είναι πολύ διασκεδαστικό να τη βγάζεις!!! :)

      Delete
  3. Πολυ ομορφα τα αγαπημενα σου Ολγα μου, μου αρεσουν πολυ οι μασκες peel off και τα βερνικια νυχιων απο την beauty line!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Κατερίνα μου!!! Και μένα μου αρέσουν πολύ τετοιού είδους μάσκες επειδή είναι πολύ διασκεδαστικές στη χρήση και εύκολες!!! Και σίγουρα πρέπει να δοκιμάσω περισσότερα βερνίκια της beauty line!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!