Saturday, 5 October 2013

Take the week off wishlist # 6

Take the week off wishlist # 6

Take the week off wishlist # 6 by olgaolis featuring a spf foundation

  • Clinique all about eyes. I just got my first eye cream and I can't wait to expand to my collection. This eye cream has many positive reviews and there's no product from clinique's skincare that ever failed to impress me.
  • Coconut oil has been all over the web lately. Everyone seems to be amazed at how it works as a hair mask and as many other things.
  • I first heard of gosh cosmetics from the first blogger I ever followed and red consistently, Zoella. She claims this brand makes amazing under eye concealers and I would love to try them out.
  •  Another concealer. This Kevin Aucoin product, everyone seems to love and to claim it's worth its money and a good concealer is always needed in a make up collection.
  • It seems I have been loving coastal scent's shop lately. Their pallets are amazing with the absolute highlight being this mirage pallet. I just adore every single colour.
  • Another really hyped product and my first choice on high end foundation, chanel's vitalumiere foundation. Everyone seems to be saying how good it feels on the skin and how nice it makes the skin look.
  • Elf again. Sorry if it's getting tiring but I just couldn't resist this colourful concealer pallet. I love using yellow and green to cover the redness in my skin and the pink and blue for my under eye circles.
  • I love the MAC RiRi collection by Rihanna and my favourite piece is this blush/bronzer in hibiscus kiss. The bronzer looks really nice and the pink detail looks like it would be beautiful by its own and along with the bronzer.
  • Last the real techniques brushes for the face. People are worldwide raving about those brushes and even though I love mine ones, I think it's high time I invest in something a little more professional.

  • Clinique all about eyes. Πήρα την πρώτη κρέμα ματιών μου πρόσφατα και δεν μπορώ να περιμένω για να επεκτάνω τη συλλογή μου. Αυτή η κρέμα ματιών έχει πολλές θετικές κριτικές και δεν υπάρχει κανένα προϊόν όσον αφορά την περιποίηση της επιδερμίδας της Clinique που απέτυχε ποτέ να με εντυπωσιάσει.
  • Το λάδι καρύδας έχει όλο το διαδίκτυο να μιλάει για αυτό τον τελευταίο καιρό. Όλοι φαίνεται να έχουν εκπλαγεί με το πόσο καλά λειτουργεί ως μάσκα μαλλιών και ως πολλά άλλα πράγματα.
  • Άκουσα για πρώτη φορά τη σειρά καλλυντικών gosh από την πρώτη blogger που ακολούθησα ποτέ, τη Zoella. Ισχυρίζεται ότι αυτή η εταιρία κάνει καταπληκτικά concealer για κάτω από τα μάτια και θα ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω.
  • Ένα ακόμα concealer. Αυτό το Kevin Aucoin προϊόν, φαίνεται να το αγαπούν οι πάντες και να ισχυρίζονται ότι αξίζει τα χρήματά του. Ένα καλό concealer είναι πάντα απαραίτητο σε μια συλλογή μακιγιάζ.
  • Φαίνεται ότι έχουν αγαπώ το κατάστημα coastal scents τον τελευταίο καιρό. Οι παλέτες τους είναι εκπληκτικές με το απόλυτο αποκορύφωμα αυτή τη παλέτα mirage. Λατρεύω κάθε χρώμα ξεχωριστά.
  • Ένα άλλο πολύ αγαπημένο από πολλούς προϊόν και η πρώτη μου επιλογή στα πιο ακριβά ακλλυντικά, είναι το foundation vitalumiere της chanel . Πολλοί φαίνεται να λένε πόσο καλό το αισθάνονται στο δέρμα τους και πόσο ωραία κάνει το δέρμα να φαίνετε.
  • Elf και πάλι. Συγγνώμη έχει αρχίσει να είναι κουραστικό, αλλά απλά δεν μπορούσα να αντισταθώ σε αυτή τη πολύχρωμη παλέτα με concealer. Λατρεύω τη κίτρινο και πράσινη απόχρωση για την καλύψη της ερυθρότητας και το ροζ και το μπλε για τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια.
  • Αγαπώ την συλλογή από τη Rihanna και τη MAC RiRi, και το αγαπημένο μου κομμάτι είναι αυτό το ρουζ / bronzer στην απόχρωση hibiscus kiss. Το bronzer φαίνεται πολύ ωραίο και η ροζ λεπτομέρεια μοιάζει ότι θα είναι όμορφη τόσο από μόνη της όσο και μαζί με το bronzer.
  • Τελευταίο τα real techniques πινέλα για το πρόσωπο. Άνθρωποι σε όλο τον κόσμο παραληρούν για τα πινέλα αυτά και παρόλο που αγαπώ αυτά που ήδη έχω, νομίζω ότι είναι καιρός να επενδύσω σε κάτι λίγο πιο επαγγελματικό.


Hope you liked my wishlist! Links are here as always.
I'll see you soon!

Ελπίζω να σας άρεσε η λίστα επιθυμιών μου!Οι σύνδεσμοι είναι εδώ όπως πάντα.
Τα λέμε σύντομα!

2 comments:

  1. αχ τελειες επιλογες Ολγα μου, τα πινελα τα θελω και εγω οσο για το λαδι καρυδας θα σκασω και εγω αν δεν το παρω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ξέρω ακριβώς τι εννοείς για το λάδι καρύδας χαχα! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε και αν δεις το λάδι καρύδας πουθενά πες μου ;)

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!