Saturday, 12 October 2013

Take the week off wishlist # 7



Take the week off wishlist # 7

Take the week off wishlist # 7 by olgaolis featuring a sunflower perfume

  • I have been watching many youtubers and have been reading many blogs loving this product. They say it is abrasive, so may not for my face but my body could definitelly use some abrasive scrub.
  • I love peaches, there has been too much time before my last visit to the body shop and the product I have been eyeing lately is this peach body butter.
  • Another very popular lately foundation is this Giorgio Armani Maestro Fusion make up 9. It has been told that it leaves a great finish on the skin and that you need only a tiny bit to get the job done.
  • It feels like when a really good product gets to the hands of some beauty gurus on both youtube and blogs that it goes viral like  crazy and that the whole world goes crazy about it. This time all the talk has been about this dry texturizing hair spray by Oribe.
  • Another product the web, and especially blogers have been loving recently is this Giorgio Armani CC lipstick Rouge Ecstasy. I still haven't decided which shade I would pick but over the time, I think the shades I like best are Tokyo, Daybreak, Flesh, Peony and Eccentrico. 
  • This is a new Jo Malone fragrance in Peony and Blush and truth is, I haven't yet smelled it. But I'm dying to now what it smells like. I mean it sounds so good...
  • I have showed you my beloved L'occitane Rose 4 Reines solid perfume that is my everyday scent, but I feel like it doesn't provide me any more with a strong fragrance like it used to (since it has probably gone bad). So I need to get myself a new one (as soon as I find a store that houses the brand) and I would love to get a hand cream with the same fragrance.
  • For last I saved a Benefit product since it has been on my wishlist forever and I thought I'd let you guys know. It is maybe, the most famous bronzer on the planet and it is the hulla bronzer by benefit.


  • Εδώ και καιρό παρακολουθώ πολλούς χρήστες του YouTube και έχω διαβάσει πολλά blogs που αγαπούν αυτό το προϊόν. Λένε ότι είναι πολύ σκληρό με το δέρμα, οπότε δεν μπορεί να χρησιμοποιήθεί για το πρόσωπό μου, αλλά για το σώμα μου θα μπορούσε να χρησιμοποιήθει σίγουρα .
  • Λατρεύω τα ροδάκινα, πέρασε πάρα πολύς καιρός από την τελευταία μου επίσκεψη στο κατάστημα του Body Shop και το προϊόν που έχω βάλει στο μάτι τον τελευταίο καιρό είναι η κρέμα σώματος ροδάκινο.
  • Ένα άλλο πολύ δημοφιλές τον τελευταίο καιρό foundation είναι αυτό του Giorgio Armani Maestro Fusion make up 9. Έχει πει ότι αφήνει ένα τέλειο φινίρισμα στο δέρμα και ότι χρησιμοποιείτε μόνο μια μικρή ποσότητα για να γίνει η δουλειά.
  • Μου φαίνετε όπως όταν ένα πραγματικά καλό προϊόν φτάνει στα χέρια κάποιων γκουρού ομορφιάς και στο youtube και στα blogs γίνετε πάρα πολύ δι'ασημο και ότι όλος ο κόσμος  τρελένετε γι 'αυτό. Αυτή τη φορά πολλά σχόλια λέχθηκαν για αυτό το dry texturizing hair spray από την Oribe.
  • Ένα άλλο προϊόν από το διαδίκτυο, που ιδίως οι blogers έχουν αγαπήσει πρόσφατα είναι αυτό Giorgio Armani CC κραγιόν Rouge Ecstasy. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει ποια απόχρωση θα επέλεγα αλλά με την πάροδο του χρόνου, νομίζω ότι οι αποχρώσεις που μου αρέσουν περισσότερο είναι το Tokyo, Daybreak, Flesh, Peony και Eccentrico.
  • Αυτό είναι ένα νέο άρωμα του Jo Malone το Peony and Blush και η αλήθεια είναι, ότι δεν το έχω μυρίσει ακόμα. Αλλά πεθαίνω να μάθω πώς μυρίζει. Θέλω να πω ότι ακούγεται τόσο καλό ...
  • Σας έχω έδειξει το αγαπημένο μου L'Occitane Rose 4 Reines solid άρωμα που είναι το καθημερινό μου άρωμα, αλλά νιώθω ότι δεν μου παρέχει πια το έντονο άρωμα, όπως αυτό που συνήθηζε να μου παρέχει (δεδομένου ότι πιθανότατα έχει λήξη). Γι 'αυτό πρέπει να πάρω ένα καινούργιο (το συντομότερο που μπορώ να βρω ένα κατάστημα που στεγάζει την μάρκα) και θα ήθελα πολύ να πάρω και μια κρέμα χεριών με το ίδιο άρωμα.
  • Για τελευταίο έχω αφήσει ένα προϊόν της Benefit, δεδομένου ότι έχει υπάρξει στην λίστα επιθυμιών μου για πάντα και σκέφτηκα να σας το δείξω. Είναι ίσως το πιο διάσημο bronzer στον πλανήτη και είναι το hulla bronzer της Benefit.



Hope you liked my wishlist !!!

See you soon!

Ελπίζω να σας άρεσε wishlist μου!

Τα λέμε σύντομα!

4 comments:

  1. exw to peach apo body shop kai einai fantastiko!!itan omws limited edition!
    kragionaki apo armani thelw ki egw!!!!!eidika to 400!!to klassiko kokkino tous!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τι κρίμα για το body butter.... Αλλα για το κραγιόν του Armani δεν μπορώ παρα να πω ότι το θέλω και εγώ πάρα πολύ!!!

      Delete
  2. ααα τελειες επιλογες Ολγα μου θελω και εγω κατι απο body shop αλλα δεν ξερω τι :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Κατερίνα μου!!! Το σκεφτόμουν τελευταία και εκτός από τα προϊόντα τους θέλω να δοκιμάσω τα πινέλα τους γιατί έχω ένα για χρόνια και με έχει βολέψει πολύ.

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!