Saturday, 26 October 2013

Take the week off wishlist # 8

Take the week off wishlist # 8
Take the week off wishlist # 8 by olgaolis featuring Tweezerman

  • Lauren Conrad's Beauty Book seems to be a must have for everyone in the beauty world.
  • Maybelline's Lumi Touch concealer is also one of those products that everyone has been loving.
  • Clarins instant lip natural lip perfector : I still don't know what colour I'd choose but since I saw some bloggers wearing them I have been lusting them.
  • I have been wanting to try out some lipstick in a stick form. Unfortunately there is not a place where they sell revlon anywhere near me so I want to try those colour boosters lip sticks.
  • I've heard recently that the tweezers from tweezerman are amazing for plugging your eyebrows and since I have that bushy eyebrows I though I could totally use them.
  • This Nars cream eyeshadow in Corfu (because that's too much of a coincidence).
  • Essie's nail polish in Bikini so teeny, because I love blue on nails.
  • My favourite youtuber has been loving this so I'd love to try this GinZing energy-boosting moisturiser by Origins.


  • Το Βιβλίο ομορφιάς της Lauren Conrad φαίνεται να είναι ένα must  για όλους στον κόσμο ομορφιάς.
  • To Lumi Touch concealer της Maybelline είναι επίσης ένα από τα προϊόντα που όλοι φαίνονται να αγαπούν .
  • Το Clarins instant lip natural Perfector : ακόμα δεν ξέρω τι χρώμα θα επέλεγα, αλλά από τότε που είδα μερικές bloggers να το φοράνε το έχω επιθυμήσει σφόδρα.
  • Εδώ και καιρό θέλω να δοκιμάσω κραγιόν σε μορφή stick. Δυστυχώς δεν υπάρχει ένα μέρος όπου θα μπορούσα να βρω Revlon κοντά μου, έτσι θα ήθελα να δοκιμάσω αυτά τα colour boosters κραγιόν.
  • Έχω ακούσει πρόσφατα ότι το τσιμπιδάκι από Tweezerman είναι εκπληκτικό για να βγάλετε τα φρύδια σας και δεδομένου ότι έχω ότι πυκνά φρύδια θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω .
  • Η σκιά ματιών σε μορφή κρέμας από τη Nars στην απόχρωση Corfu (γιατί είναι πάρα πολύ σύμπτωση).
  • Βερνίκι νυχιών της Essie στην απόχρωση Bikini so teeny , γιατί μου αρέσει το μπλε για τα νύχια.
  • H αγαπημένη μου Youtuber αγαπάει αυτή τη κρέμα έτσι θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω αυτή τη GinZing energy-boosting ενυδατική κρέμα της Origins.




That's everything!!!
Hope you liked my wishlist!
See you soon!  

Αυτά είναι όλα!!!
Ελπίζω να σας άρεσε η λίστα επιθυμιών μου!
Τα λέμε σύντομα!

2 comments:

  1. Πολυ ομορφες επιλογες Ολγα μου, το τσιμπιδακι γλυκα ειναι...ολα μου αρεσαν!

    ReplyDelete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!