Thursday, 10 October 2013

Today's make up # 4

Hello!!!
Today I'll show you may make up.

Γεια σας!!!
Σήμερα θα σας δείξω το μακιγιάζ μου.






For my face I have been using the sephora foundation perfecting cover foundation in light porcelain (05) along with my new yellow smoothing and brightening concealer in light (04), both buffed into my skin with my triangle sponge. This was one of the rare days I decided to fill in my eyebrows and go for a fuller eyebrow look with my essence eyebrow stylist set (I use both shades) and I brushed them with my blue eyebrow brush. For blush I used this deep berry shade from a brand that I am sure is no longer available since it is a product my mother gave me and is very old. It is however a blush from Black Radiance in Plum Sorbet and I used the big end of my double ended brush to sweep it across the apples of my cheeks. For my eyes I swept the body shop eyeshadow (shade is 29) all over my lids with this flat eyeshadow brush and draw a thin cat eye with my liquid eyeliner by H&M. I dusted my T zone with some MAC studio careblend pressed face powder. Last my lipstick by maybelline was watershine fusion in rose boost (711). On my hair I wore this kind of ribbon that is elastic and passed two front pieces of my hair through it.

Για το πρόσωπό μου τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιούσα συνεχώς το ίδιο foundation της sephora perfecting cover foundation στην απόχρωση light porcelain (05) και το κίτρινο concealer μου smoothing and brightening concealer από τη sephora στην απόχρωση light (04), και τα δύο τα εφάρμοσα ταμποναριστά με το τριγωνικό σφουγγαράκι μου στο πρόσωπό μου. Αυτή ήταν μια από τις λίγες ημέρες που αποφάσισα να γεμίσω τα φρύδια μου και να δοκιμάσω ένα μακιγιάζ με πιο γεμάτα φρύδια με τη βοήθεια της παλέτας της essence eyebrow stylist set (ανέμειξα και χρησιμοποίησα και τις δύο αποχρώσεις) και χτένισα τα φρύδια μου με το μπλέ βουρτσάκι μου. Για ρούζ χρησιμοποιήσα ένα πολύ παλιό ρούζ της μαμάς μου και η εταιρία είμαι σίγουρη ότι δεν υπάρχει πια. Ωστόσο το ρούζ είναι της εταιρίας Black Radiance και η απόχρωση είναι Plum Sorbet και όπως πάντα χρησιμοποίησα τη μεγάλη άκρη του διπλόυ μου πινέλου για να το εφαρμόσω στα μήλα του προσώπου μου. Για τα μάτια μου χρησιμοποίησα το πλατύ πινέλο για σκιές για να εφαρμόσω την the body shop σκιά μου στην απόχρωση 29 σε όλο το βλέφαρο και σχεδίασα μαι λεπτή γραμμή με το υγρό eyeliner από την H&M σύριζα στις βλεφαρίδες μου. Άπλωσα λίγη τη πούδρα της MAC studio careblend pressed face στο Τ του προσώπου. Τέλος χρησιμοποίησα το κραγιόν της maybelline watershine fusion στην απόχρωση rose boost (711). Στα μαλλιά μου φόρεσα αυτήν ελαστική κορδέλα και απλώς έβαλα δύο από τα μπροστινά μέρη των μαλλιών μου πίσω από την κορδέλα.

Hope you liked my make up for today
See you soon!

Ελπίζω να σας άρεσε το μακιγιάζ μου σήμερα
Τα λέμε σύντομα!

2 comments:

  1. Πολυ γλυκο μακιγιαζ ^^ σου πηγαινει!

    ReplyDelete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!