Wednesday, 23 October 2013

Today's make up # 5

Hello everybody!!!
Γεια σας!!!

Today I wanted some colour on my face but I also wanted the look to be fresh and light. Here is what I did...
Σήμερα ήθελα λίγο χρώμα στο πρόσωπό μου και επίσης ένα φρέσκο και ελαφρύ μακιγιάζ. Ορίστε λοιπόν τι έκανα...












I found out recently that I got much more natural and beautiful finish when I use the Sephora's perfecting cover foundation with my radiant sponge, which is a really big, circular sponge that gives a perfect finish with any foundation that is more on the heavier coverage side.I used the smoothing and brightening concealer from Sephora in any imperfection. I filled in my brows with me eyebrow stylist set by essence and brushed with my eyebrow brush so that it looked more natural. I applied some true blush from the Cynthia Rowley for avon collection in peony pink with the big end of the double ended brush. I applied a natural beige shade from my Bella Oggi pallet with my flat eyeshadow brush all over the lid and taking my fluffier eyeshadow brush I mixed a deep purple and light brown eyeshadow and applied all over thee crease. Then taking a clean blending eyeshadow brush I blended the crease and after that taking the pencil brush I applied a little bit light lilac eyeshadow right beneath my waterline. I finished by dusting a little bit of powder and applying this amazing lip-gloss by Seventeen in Tropical Kiss on my lips.

Έμαθα πρόσφατα ότι παίρνω ένα πολύ πιο φυσικό και όμορφο τελείωμα όταν χρησιμοποιώ perfecting cover foundation της Sephora με το radiant σφουγγάρι μου, το οποίο είναι ένα αρκετά μεγάλο, κυκλικό σφουγγάρι που δίνει τέλειο φινίρισμα με κάθε foundation που έχει σχετικά βαριά κάλυψη. Χρησιμοποίησα το smoothing και brightening concealer από τη Sephora σε οποιαδήποτε ατέλεια και κάτω από τα μάτια. Γέμισα τα φρύδια μου με το eyebrow stylist set από την essence και τα χτένισα με το πινέλο φρυδιών μου, έτσι ώστε να φαινόνται πιο φυσικά. Εφάρμοσα λίγο ρούζ true blush από την συλλογή της Cynthia Rowley για την Avon στην απόχρωση peony pink με το μεγάλο μέρος του διπλού πινέλου. Επίσης άπλωσα μια φυσική μπεζ σκιά από την παλέτα της Bella Oggi με το πινέλο για τη σκιά ματιών σε όλο το καπάκι και παίρνοντας ένα αφράτο πινέλο για τη σκιά ματιών μου συνδύασα ένα βαθύ μοβ χρώμα και το ανοιχτό καφέ και τα εφάρμοσα σε όλη την πτυχή του βλεφάρου. Στη συνέχεια, παίρνοντας ένα καθαρό πινέλο ανέμειξα τις σκιές και για κάτω από τα τα μάτια εφάρμοσα λίγη ανοιχτόχρωμη λιλά σκιά με το πινέλο-σφουγγαράκι μου. Τελείωσα λίγη πούδρα και εφαρμόζοντας αυτό το καταπληκτικό lip-gloss από την seventeen στην απόχρωση tropical kiss στα χείλη μου.

Hope you liked my make up for today!
See you soon! 

Ελπίζω να σας άρεσε το μακιγιάζ μου σήμερα!
Τα λέμε σύντομα!

2 comments:

  1. τα ελαφριά μακιγιαζ ειναι και τα καλυτερα!
    και αφου εισαι νεα να τα προτιμας! ;)
    το σφουγγαρακι της radiant ποσο κοστιζει??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειλικρινά συγνώμη αλλά δεν θυμάμαι μιας και το έχω πάρει πριν από πάρα πολύ καιρό. Νομίζω δεν έκανε πάνω από 10 €

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!