Wednesday, 30 October 2013

Today's make up # 6

Hello everybody!!!
Γεια σας!!!

Today I'll show a little bit of a make-up I did when I was preparing for a movie night with friends. Please excuse the wet, undone hair and the bad pictures. 
Σήμερα θα σας δείξω το μακιγιάζ που έκανα ένα βράδυ που θα πήγαινα για μια ταινία σε φίλους. Παρακαλώ συγχωρίστε τα βρεγμένα μαλλιά και τις κακές φωτογραφίες.




Here is everything I used :
Ορίστε τι χρησιμοποιήσα :




For the face after using my sephora primer (which the more I use the more I love), I used for the first time my new Sephora 10hr wear perfection foundation and applied it with my hands. I then used the brightening and smoothing concealer from Sephora under my eyes for a brightening effect and a blush by Shiseido in the shade RD103 on the apples of my cheeks for a rosy look. I just brushed my eyebrows since I was in a hurry and applied a dark brown eyeshadow with some gold reflexes from the Bella Oggi palete doing a cat-eye and I even skipped mascara since I wanted my look to be really natural. Last I applied some coral lip-gloss (a gift with the purchase of an old glamour magazine).

Γιατο πρόσωπό μου χρησιμοποίησα το primer της Sephora (το οποίο όσο χρησιμοποιώ τόσο περισσότερο μου αρέσει), χρησιμοποιήσα επίσης για πρώτη φορά το 10hr wear perfection foundation και το άπλωσα με τα χέρια μου. Μετά χρησιμοποίησα το brightening and smoothing concealer από τη Sephora κάτω από τα μάτια μου για ένα φωτεινό εφέ και το ρούζ της Shiseido στην απόχρωση RD103 στά μήλα του προσώπου μου για ένα ρόδινο αποτέλεσμα. Χτένισα τα φρύδια αφού ήθελα βιαζόμουν και χρησιμοποιώντας ένα σκούρο καφέ χρώμα με λίγο χρυσό γκλίτερ από τη παλέτα Bella Oggi και έκανα cat-eye στα μάτια μου και δεν έβαλα μασκάρα αφού ήθελα ένα φυσικό αποτέλεσμα. Τέλος άπλωσα ένα κοραλί λίπ-γκλος (δώρο με την αγορά ένος παλιού περιοδικού Glamour).

So that was my make-up for today!
Hoped you liked it!
See you soon!

Οπότε αυτό ήταν το μακιγιάζ μου για σήμερα!
Ελπίζω να σας άρεσε!
Τα λέμε σύντομα!

4 comments:

  1. aplo,lito kai gluko!sou paei polu!! :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

      Delete
  2. Σου παει πολυ Ολγα μου, μου αρεσουν τα απλα looks ...αν και δεν μου αρεσουν τα lipgloss αυτο εχει πολυ ομορφο χρωμα και σου παει τοσο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!