Monday, 21 October 2013

Tutorial for Halloween (Panda Bear)


Today I have a tutorial, that's a little bit different than usual. It is meant for Halloween and it is a  very fast, cute panda make up.

Σήμερα θα σας δείξω ένα μακιγιάζ λίγο διαφορετικό από τα συνηθησμένα. Είναι φτιαγμένο για τις Αποκριές και είναι ένα πολύ γρήγορο και χαριτωμένο μακιγιάζ για αρκουδάκι Πάντα.
















I started with priming my face with my Sephora primer, which I really liked the feeling of and that you need a very small quantity for your whole face. I used my Sephora perfecting cover foundation with my hands for a heavier coverage and some smoothing and brightening concealer from Sephora under my eyes and on any discoloration. After that, I applied some pencil eyeliner on my waterline and with a flat eyeshadow brush I applied some black eyeshadow all over my eyelids and on my crease truing and took the eyeshadow just under my eyebrows and under my eyes. Then using the pencil eyeliner do a little heart-like nose and a line down to your cupid's bow and then do some spots for the panda's mustaches. Now you can either choose a natural, pink color for the lips or a dark, plum color, it's up to you !!!

Ξεκίνησα με το primer της Sephora στο πρόσωπό μου , στο οποίο μου άρεσε πολύ η αίσθηση που άφηνε στο πρόσωπο και το ότι χρειάζεστε μια πολύ μικρή ποσότητα για ολόκληρο το πρόσωπό σας. Χρησιμοποίησα το Sephora perfecting cover foundation με τα χέρια μου για μια βαρύτερη κάλυψη και λίγο smoothing and brightening concealer  από Sephora κάτω από τα μάτια μου και σε κάθε δυσχρωματισμό. Μετά από αυτό εφάρμοσα λίγο μολύβι ματιών στην κάτω εσωτερική γραμμή των ματιών μου και με ένα πινέλο για σκιά ματιών και εφαρμοσα λίγη μαύρη σκιά ματιών σε όλο το βλέφαρο μου και στην πτυχή του βλεφάρου μου και περίπου μέχρι κάτω από τα φρύδια μου και κάτω από τα μάτια μου. Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας το μολύβι έκανα μια καρδούλα σαν μύτη και μια γραμμή κάτω από στην περιοχή της μύτης και στη συνέχεια  έκανα μερικές κηλίδες για τα μουστάκια του panda. Τώρα μπορείτε να επιλέξετε είτε ένα φυσικό, ροζ χρώμα για τα χείλη ή ένα σκοτεινό, δαμάσκηνι χρώμα, είναι στο χέρι σας!

Here is everything I used...
Ορίστε τι χρησιμοποίησα...


First of all a new addition to my family, this Sephora primer. My usual Sephora smoothing and brightening concealer and my Sephora perfecting cover foundation. Then for my eyes, I used my flat Donegal eyeshadow brush and a glamour black eyeshadow. I also used my long lasting pencil eyeliner from essence in black fever, for mascara I used this Manhattan Volcano Explosive in Black and for the lips, the two choices I recommend is this pink color by Mac in Creme Cup and this dark plum color for farmasi in 22.

Πρώτα από όλα χρησιμοποίησα μια καινούργια ένταξη στην συλλογή μου, αυτό το primer της Sephora. Έπειτα μπορίτε να δείτε το συνηθισμένο μου Smoothing and brightening concealer από τη Sephora, το Perfecting cover foundation από τη Sephora και για τα μάτια μου το φλάτ πινέλο donegal μου για τη σκιά ματιών για τη μάυρη σκιά μου από τη glamour και το long lasting μολύβι ματιών μου από την essence στην απόχρωση black fever και για μασκάρα την Manhattan volcano explosive στην απόχρωση black. Τέλος για τα χείλη η δικία μου προτίμηση είναι είτε αυτή τη ροζ απόχρωση από τη mac στο Creme Cup ή μια σκούρη, δαμασκηνί απόχρωση από τη farmasi  με τον κώδικα 22.

Hope you liked my edition of the panda bear and that you'll try it.
What are you doing for Halloween?
See you soon!

Ελπίζω να σας άρεσε η δικιά μου εκδοχή με το αρκουδάκι πάντα και ότι θα το δοκιμάσετε.
Εσείς τι θα κάνετε για τις αποκριές;
Τα λέμε σύντομα!

4 comments:

  1. Πολύ χαριτωμένο! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Ελευθερία!!! :)

      Delete
  2. Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!