Friday, 8 November 2013

Dislikes # 1

Hello everybody!!!
How are you?

Γεια σας!!!
Πώς είστε;

As I said in my October's favourites this month I have been trying a lot of products and as you would expect some of them let me down. So I will be talking about them today. 
Όπως είπα στα αγαπημένα μου προϊόντα του Οκτωμβρίου δοκίμασα πολλά καινούργια προϊόντα αυτά το μήνα και μερικά με απογοήτευσαν. Για αυτά θα σας μιλήσω σήμερα.





  • To begin with the least disappointing product has been that shampoo by Botanical which is supposed to be formulated for dry hair. Well not only does it not moisturise your hair, it strips them from all their moisture and all in all is no good for your hair.
  • Next comes another product that I only had to try once to disapprove. It is this Victoria stick lip balm and it can be found, like the Botanical shampoo in Jumbo. The problem with this lip balm is not that it isn't moisturising because it slightly is, but that it has a white colour that concentrates on the little lines of your lips and makes them look cracked and ugly even if they are just fine.
  • Next is a absolutely disappointing product from essence unfortunately. Keep in mind though that it may be the fact that it might have expired because when I first got I loved it. So when I first got this product it looked like the thing my nails were absolutely in need of, since it allowed me to paint my nails everyday but with this base coat the paint wouldn't affect my nails and they would always look white and nice when the nail polish was removed. However after a few months whenever I used it it would leave little bubbles on my painted nails, something that if you're like me and love the nice smooth finish nail polishes give would hate. I should definitely try to fix the base coat maybe with a little bit of nail polish remover but I don't know if I would ever repurchase it.
  • My last and most disappointing product are those bic one use razors. They are the cheapest in the market, but they definitely don't worth it. If you keep your skin from being chopped by those razors I will be amazed, because it's impossible. I am not even joking they are impossible to use so I really can't see who anyone would use them since not only do they cut your skin but they also are unable to remove the hair. A total waste of money unfortunately.  




  • Θα αρχίσω με το λιγότερο απογοητευτικό προϊόν το οποίο είναι το σαμπουάν Botanicals το οποίο υποτίθεται ότι έχει διαμορφωθει για ξηρά μαλλιά. Λοιπόν, όχι μόνο δεν ενυδατώνει τα μαλλιά, αλλά αφαιρεί και όλη την υγρασία που μπορεί να έχουν και εν τέλει δεν είναι καλό για τα μαλλιά σας.
  • Στη συνέχεια έρχεται ένα άλλο προϊόν που με το δοκίμασα μια φορά με απογοήτευσε. Είναι αυτό το βάλσαμο για τα χείλη της Victoria και μπορεί να βρεθεί, όπως το σαμπουάν Botanicals στο Jumbo. Το πρόβλημα με αυτό το βάλσαμο χειλιών δεν είναι ότι δεν είναι ενυδατικό επειδή είναι, ελαφρά, αλλά ότι έχει λευκό χρώμα που επικεντρώνεται στις μικρές γραμμές των χειλιών σας και τα κάνει να φαίνονται σπασμένα και άσχημα, ακόμη και αν είναι μια χαρά.
  • Επόμενο είναι ένα απολύτα απογοητευτικό προϊόν από την essence, δυστυχώς. Μπορεί να είναι το γεγονός ότι θα μπορούσε να έχει λήξει, διότι όταν το πρώτο αγόρασα μου άρεσε. Έτσι, όταν πήρα για πρώτη φορά αυτό το προϊόν έμοιαζε σαν το προϊόν που τα νύχια μου χρειαζόντουσαν απόλυτα, δεδομένου ότι μου επέτρεψε να βάφω τα νύχια μου καθημερινά, αλλά με αυτή τη βάση το χρώμα δεν επηρέαζε τα νύχια μου και φαινόταν πάντα λευκά και ωραία όταν το βερνίκι νυχιών έφευγε. Ωστόσο, μετά από λίγους μήνες , όταν το χρησιμοποίησα άρχισε να αφήνει μικρές φυσαλίδες στα βαμμένα νύχια μου, κάτι που, αν είστε σαν εμένα και αγαπάτε το ωραίο λείο φινίρισμα που δίνουν τα βερνίκια νυχιών θα το μισήτε όσο εγώ. Θα πρέπει σίγουρα να προσπαθήσω να διαλύσω το base coat αυτό με λίγο ασετόν, αλλά δεν ξέρω αν θα το ξαναγόραζα ποτέ.
  • Τελευταίο και πιο απογοητευτικό προϊόν μου είναι αυτά τα bic μίας χρήσης ξυράφια. Είναι τα φθηνότερα στην αγορά , αλλά σίγουρα δεν αξίζουν τον κόπο. Αν καταφέρετε να μην κοπήτε από τα ξυραφάκια αυτά θα εκπλαγώ, γιατί είναι αδύνατο. Όχι μόνο δεν μπορέιτε να μην κοπήτε αλλά τα ξυραφάκια αυτά δεν μπορούν κάν να αφαιρέσουν την τριχοφυία. Μια συνολική σπατάλη των χρημάτων, δυστυχώς.


I hope you found my disappointing products interesting.

See you soon! 
Ελπίζω να βρήκατε τη γνώμη μου για τα προϊόντα ενδιαφέρουσα.
Τα λέμε σύντομα!

4 comments:

  1. To enudatiko xeiliwn den mou arese oute emena :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι είναι πολύ κακό.

      Delete
  2. αυτό με τα ξυραφάκια καλά που το ανέφερες!τι τραβάμε και εμείς οι γυναίκες!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! ελπίζω να σου φάνηκε χρήσιμο!!!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!