Thursday, 21 November 2013

Inspiration board # 2

Hello everybody!!!
How are you?
Γεια σας!!!
Πώς είστε;

Today I'll show you what has been inspiring me recently in the beauty area.
Σήμερα θα σας δείξω τι με ενέπνεε τελευταία στην περιοχή της ομορφιάς.

Inspiration board # 2

As you can see lately I have been loving the thought of colourful eyeshadow, the lots and different effects someone can get with eyeliner, soft hair with ribbons and glitter on the eyes.
Όπως μπορείτε να δείτε τελευταία αγαπώ την ιδέα της χρωματιστής σκιάς, τα πολλά διαφορετικά εφέ που μπορεί να υπάρξουν με το eyeliner, απαλά μαλλιά με κορδέλας και γκλίτερ στα μάτια.

I hope you liked my inspiration board!
See you soon!
Ελπίζω να σας άρεσε το inspiration board!
Τα λέμε σύντομα!

2 comments:

  1. Πολυ ομορφες εικονες Ολγα μου, πωπω ποσα σχεδια υπαρχουν για eyeliner...φαντασια να χεις και χερι εννοειται χαχα :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!!! Προσπαθώ να εξασκηθώ και να τα κάνω όλα κάποια στιγμή.

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!