Wednesday, 27 November 2013

Nails of the day 27/11/13

Hello everybody!!!
Happy middle of the week!
Γεια σας!!!
Καλή μέση της εβδομάδας!



Today I'm here with a short post on my mails! I used an Erre Due nail polish with the 167 code, which is a cool nude tone.
Σήμερα είμαι εδώ με μία σύντομη ανάρτηση για τα νύχια μου! Χρησιμοποίησα ένα βερνίκι από την Erre Due με τον κωδικό 167, το οποίο είναι ένα μπεζ ψυχρό χρώμα.


Do you like it?
What's on your claws today?
See you soon!

Σας άρεσε;
Τι έχετε εσείς στα νύχια σας σήμερα;
Τα λέμε σύντομα!

4 comments:

  1. Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου!!! Δυστυχώς η κάμερα το αδικεί πολύ!

      Delete
  2. Λατρευω αυτο το nude χρωμα στα νυχια!

    ReplyDelete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!