Tuesday, 5 November 2013

October's beauty favourites 2013

Hello everybody!!!
How are you today?
Γεια σας!!!
Πώς είστε σήμερα;

October left us just a few days ago and I feel like this autumn is going by too quickly. This month I had a few things that I tried and fell in love with. 
Νιώθω πώς ο Οκτώμβριος έφυγε πολύ γρήγορα και μαζί του το φθινόπωρο τρέχει πολύ γρήγορα. Αυτό το μήνα δοκίμασα αρκετά πράγματα και εδώ είναι ό,τι αγάπησα. 







  • I'll start with my shampoo and conditioner combo. When my pantene combo finished I was left with the dilemma : should I use the same combo and stay faithful to what I know and love or should I try something new. Well as you can see I chose to try the herbal essences line for dry hair, and man was I satisfied. I loved it. I really can't say though if I like it better than the pantene combo that I was using (check it out here) but it smells a little bit better. The smell lingers on your hair for days and it makes your hair smooth and shiny. I adore both of the shampoo and the conditioner.
  • Then from Genera I have a hand cream. Genera is an Italian brand that I have access to though an Italian super market here in Corfu, Diellas. And some of the products it carries have surprised me and some left me down. This one is good mostly for one reason : it does it's job and doesn't cost a fortune. It leaves the hands moisturised, but not oily and the smell is clean and fresh.
  • Another product from genera that surprised me pleasantly is this crema fluida for the body. It is a simple body lotion that costs about 3 euros and is 500 ml. It is supposed to be a lotion but the hydration is very similar to that of a body butter. It doesn't leave the skin oily but refreshed and it smells lightly of baby powder. You only need a small quantity to moisturise a big area.
  • A product I feel I have been talking a lot about this month is this sephora perfecting cover foundation. It is amazing on the skin, it feels really moisturising and is really build able. You can get a from a really light to a really medium-heavy coverage depending on how many layers of product you'll use and it will never look cakey.  
  • Another product I feel like since I tried I absolutely fell in love with is this sephora smoothing and brightening concealer, which is a liquid concealer that comes with a pencil brush and has a slight yellow tint which does miracles for the under eye discolouration. My demo of it is here.    
  • Skincare-wise I have been using my very first eye gel. This my skin eye gel with cucumber by essence is what I choose because I usually love everything from this brand and of course because it was quite inexpensive. I am not sure if it does a lot for the under eye area, except from hydrating it, but I love using it. I love using it because it is cooling and it really helps me wake up in the morning. 
  • Also from the same line I have been using the moisturising cream for dry skin. Now my skin is really weird. I have break outs but it is not greasy and my forehead is usually dry. I love this cream because even though it is formulated for dry skin it doesn't break me out, it leaves my skin oil free, it costs about 3 euros, it smells really good and light and you need a small quantity to moisturise your face.
  • On nail polish I have been loving this nail polish. When I first tried this pink nail polish (passion) by OPI I was really left down. It is really sheer. I really don't know how ended up being my favourite, I think I am going to blame it on my recent liking on the neutrals. But it a really sheer baby pink.
  • I have been also loving this OPI top coat, since it keeps the colour on the nails for about a week.
  • Lastly I was surprised that for a week I was consistently wearing this colour on my lips, even though it is quite brighter than my usual for everyday I have been loving it a lot. It is this lipstick by avon's line colortrend and from its line of lipsticks ''kiss 'n' go'' and the shade is bikini. It is the perfect everyday red colour for your lips since it looks a lot like a light red with a tint of coral in it. It is definitely a really unique shade and it's definitely worth trying.


  • Θα ξεκινήσω με το συνδιασμό του σαμπουάν μου και του conditioner μου. Όταν ο συνδιασμός μου του Pantene σαμπουάν και conditioner μου τελείωσε είχα μείνει με το δίλημμα: να χρησιμοποιήσω το ίδιο συνδιασμό και να παραμείνω πιστή σε αυτό που ξέρω και αγαπώ ή να δοκιμάσω κάτι νέο; Λοιπόν, όπως μπορείτε να δείτε επέλεξα να δοκιμάσω τη σειρά τηε herbal essence για ξηρά μαλλιά, και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη. Μου άρεσε πάρα πολύ. Πραγματικά δεν μπορώ να πω όμως αν μου αρέσει καλύτερα από το συνδιασμό μου της Pantene που χρησιμοποιούσα (τσεκάρετέ το εδώ), αλλά μυρίζει λίγο καλύτερα . Η μυρωδιά μένει στα μαλλιά σας για μέρες και τα κάνει λεία και γυαλιστερά. Λατρεύω τόσο το σαμπουάν όσο και το conditioner.
  • Στη συνέχεια, από την Genera έχω μια κρέμα χεριών. Η Genera είναι μια ιταλική μάρκα στην οποία έχω πρόσβαση σε ένα ιταλικό σούπερ μάρκετ εδώ στην Κέρκυρα , το Diellas. Και μερικά από τα προϊόντα που έχουν φέρει με έχουν εκπλήξει και μερικά με έχουν απογοητεύσει. Αυτό το προϊόν είναι καλό κυρίως για ένα λόγο: κάνει τη δουλειά του και δεν κοστίζει μια περιουσία. Αφήνει τα χέρια μου ενυδατωμένα, αλλά όχι λιπαρά και η μυρωδιά είναι καθαρή και φρέσκια​​.
  • Ένα ακόμα προϊόν από τη genera που με εξέπληξε ευχάριστα είναι αυτή η Fluida κρέμα για το σώμα . Είναι μια απλή λοσιόν σώματος που κοστίζει περίπου 3 ευρώ και είναι 500 ml. Υποτίθεται ότι είναι μια λοσιόν, αλλά η ενυδάτωση είναι πολύ παρόμοια με εκείνη του body butter. Δεν αφήνει το δέρμα λιπαρό, αλλά ανανεωμένο και μυρίζει ελαφρά σαν baby powder. Χρειάζεται μόνο μια μικρή ποσότητα για να ενυδατώσετε μια μεγάλη περιοχή.
  • Ένα προϊόν που αισθάνομαι ότι έχω μιλήσει πολύ για αυτό, αυτό το μήνα είναι αυτό το Sephora perfecting cover foundation. Είναι εκπληκτικό για το δέρμα, το αισθάνομαι πραγματικά ενυδατικό και είναι πραγματικά εύκολο να το χτίσω πάνω στο δέρμα μου. Μπορείτε να πάρετε από μια πραγματικά ελαφριά μέχρι μια αρκετά μεσαία-βαριά κάλυψη ανάλογα με το πόσα στρώματα προϊόντος θα χρησιμοποιήσετε και το πρόσωπό μου ποτέ δεν θα δείχνει πολύ ψεύτικο.
  • Ένα ακόμα προϊόν που νιώθω ότι από τότε που το δκίμασα το ερωτεύτηκα απόλυτα είναι αυτό το smoothing and brightening concealer της Sephora, το οποίο είναι ένα υγρό concealer που έρχεται σε μια συσκευασία με πινέλο και έχει ελαφρά κίτρινη απόχρωση που κάνει θαύματα για τον αποχρωματισμό κάτω από τα μάτια. Το Demo μου είναι εδώ.
  • Όσον αφορά την περιποίηση του προσώπου έχω χρησιμοποιήσει το πρώτο τζελ ματιών μου. Αυτό το τζελ ματιών my skin με αγγούρι από την essence και το διάλεξα από την μία γιατί μου αρέσουν συνήθως τα προϊόντα της εταιρίας αυτής, και φυσικά, επειδή ήταν αρκετά φθηνό. Δεν είμαι σίγουρη αν κάνει πολλά για την περιοχή των ματιών, εκτός από την ενυδάτωση , αλλά μου αρέσει να το χρησιμοποιώ. Λατρεύω τη χρήση του, επειδή κάθε φορά το χρησιμοποιώ το νιώθω δροσερό στο δέρμα μου και πραγματικά με βοηθά να ξυπνήσω το πρωί.
  • Επίσης, από την ίδια σειρά έχω χρησιμοποιήσει την ενυδατική κρέμα για το ξηρό δέρμα. Τώρα το δέρμα μου είναι πραγματικά περίεργο. Έχω σπυράκια, αλλά το δέρμα μου δεν είναι λιπαρό και το μέτωπό μου είναι συνήθως ξηρό. Λατρεύω αυτήν την κρέμα, γιατί αν και έχει διαμορφωθεί για ξηρό δέρμα δεν μου προκαλέι σπυράκια, δεν αφήνει λιπαρότητα στο δέρμα, κοστίζει περίπου 3 €, μυρίζει πολύ καλά και το ελαφριά και χρειάζεστε μια μικρή ποσότητα για να ενυδατώσετε το πρόσωπό σας.
  • Σε βερνίκια νυχιών αυτό το μήνα αγάπησα αυτό το βερνίκι νυχιών. Όταν για πρώτη φορά δοκίμασα αυτό το ροζ βερνίκι νυχιών (passion) από την OPI ήμουν πραγματικά απογοητευμένη. Είναι πολύ διαφανές. Πραγματικά δεν ξέρω πώς κατέληξε να είναι το αγαπημένο μου, νομίζω ότι θα κατηγορήσω για τη πρόσφατη προτίμησή μου στο ουδέτερα χρώματα για τα νύχια. Αλλά αυτή είναι μια πολύ καθαρή ροζ απαλή απόχρωση.
  • Έχω επίσης λατρέψει αυτό το OPI top coat, δεδομένου του ότι διατηρεί το χρώμα στα νύχια για περίπου μια εβδομάδα.
  • Τέλος με εξέκπληξε το γεγονός ότι για μια εβδομάδα φορούσα συνεχώς αυτό το χρώμα στα χείλη μου, παρόλο που είναι αρκετά πιο φωτεινή από το συνηθισμένο μου απόχρωση για το καθημερινό μου μακιγιά. Είναι αυτό το κραγιόν από την colortrend σειρά της Avon και από τη γραμμή του κραγιόν '' kiss 'n' go '' και η απόχρωση είναι bikini. Είναι το τέλειο καθημερινό κόκκινο χρώμα για τα χείλη σας, δεδομένου ότι μοιάζει πολύ με ένα ελαφρύ κόκκινο σε συνδιασμό με μια απόχρωση του κοραλλιού. Είναι σίγουρα μια πραγματικά μοναδική απόχρωση και σίγουρα αξίζει να το δοκιμάσετε.

I hope you liked my October favourites!
See you soon!
Ελπίζω να σας άρεσαν τα αγαπημένα μου για αυτό το μήνα!
Τα λέμε σύντομα!

4 comments:

  1. Μα να μην έχω δοκιμάσει κανένα!!!!!!κανένα όμως!!χαχαχα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχα, σου τα προτείνω όλα!!! Ειδικά το σαμπουάν και το conditioner τα έχω ερωτευτεί!

      Delete
  2. Τελεια φαινονται Ολγα μου, την επομενη φορα θα δοκιμασω το σαμπουαν!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι, οπωσδήποτε μυρίζει εκπληκτικά!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!