Wednesday, 6 November 2013

Outfit challenge #1 : Thigh High Boots

Hello !!!
How are you?
Γεια σας!!!
Πώς είστε;

Today I'll introduce you into a new kind of post. The goal is for me to find a relatively "tricky" clothing piece, footwear or accessory and create an outfit with it. I would also like it a lot if someone did another outfit with the same item.
Σήμερα θα εισάγω μια καινούργια ανάρτηση. Ο σκοπός είναι να βρώ ένα σχετικά "δύσκολο" κομμάτι ένδυσης, υπόδησης ή αξεσουάρ και να φτιάξω ένα σύνολο με αυτό. Επίσης θα το λάτρευα αν κάποιος άλλος έκανε με το ίδιο αντικείμενο ένα δικό του σύνολο.

In this post I will show you how I styled some very interesting shoes : thigh high boots.
Σε αυτή την ανάρτηση θα ασχοληθώ με ένα πολύ ενδιαφέρον παππούτσι : τις μπότες που φτάνουν μέχρι τον μηρό.
Outfit challenge: Thigh High Boots



Ok so I choose to combine those Stella McCartney thigh high boots with a red plaid dress and a simple black trench coat so that the attention is drawn to the boots. I also added of a splash of perfume which is No5 by Chanel and for make up I would definitely use some of the Mac's Rebel lipstick.
 Επέλεξα λοιπόν να συνδιάσω αυτές τις μπότες από την Stella McCartney με ένα κόκκινο καρό φόρεμα και μια απλή μάυρη καπαρτίνα, ώστε η μπότες να κρατηθούν στο επίκεντρο της προσοχής. Επίσης πρόσθεσα μια πινελιά αρώματος το Chanel No5 και για το μακιγιάζ το κραγιόν της Mac Rebel.

I hope you liked my outfit and that you'll do the challenge as well. If you do please leave me a link!
See you soon!
Ελπίζω να σας άρεσε το σύνολό μου και ελπίζω να κάνετε και εσείς ένα δικό σας!Αν το κάνετε παρακαλώ αφήστε μου έναν σύνδεσμο!
Τα λέμε σύντομα!

2 comments:

  1. Πολυ εξυπνη αναρτηση, ωραια τα συνδιασες οντως πολυ δυσκολο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Ναι, είναι όντως δύσκολο αλλά εκεί είναι και η ομορφιά του :P

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!