Friday, 1 November 2013

Review of the essence eyebrow stylist set

Happy November everybody!!!
How are you?

Καλό Νοέμβρη!
Πώς είστε;

Today I'll talk to you about a product that is my best friend every time I do my make up. It is the eyebrow stylist set by essence and here is my review on it.
Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα προϊόν που είναι ο καλύτερός μου φίλος κάθε φορά που κάνω το μακιγιάζ μου. Είναι το eyebrow stylist set από την essence και αυτή η είναι η άποψή μου για αυτό.









First of all it comes in a small oval packaging which contains two eyebrow powder shades, one small angled brush, three stencils for eyebrows and a little card with directions on how to use the product. It does say to use the shadows with the stencils but I never do that since none of the stencils really resembles my eyebrows. However I think they are a great way for someone to begin doing their eyebrows if they are just starting with it.
Πρώτα απ 'όλα έρχεται σε μια μικρή, οβάλ συσκευασία η οποία περιέχει , δύο σκιές σε σκόνη για τα φρύδια, ένα μικρό πινέλο που είναι πλαγιαστό, τρία στένσιλ για τα φρύδια και μια μικρή κάρτα με οδηγίες για το πώς να  χρησιμοποιήσετε το προϊόν. Λέει να χρησιμοποιήσετε τις σκιές με τα στένσιλ, αλλά ποτέ δεν το έχω κάνει, αφού κανένα από αυτά τα στένσιλ δεν μοιάζει με τα φρύδια μου. Ωστόσο, πιστεύω ότι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για κάποιον να αρχίσει να κάνει τα φρύδια του, εάν  αρχίζει τώρα με αυτό.

Now, even though the stencils haven't done much for me, the rest of the kit I find pretty much useful and amazing. The packaging is made so that even if you drop the shadows it is highly unlikely that the shadows will break. I also really like the mini brush a lot, surprisingly, even though after I am done I brush my eyebrows again with another brush for eyebrows. The thing I love, though in this set are the two shades. One is light brown and the other is dark brown and by mixing them I get my exact shade of eyebrow colour. They are fine, they stay put for a long time and since they are powder products you can easily correct any mistakes (for example too much product on) easily by brushing away the excess product.
The best of all? It costs only 3 euros.
Τώρα, ακόμη και αν τα στένσιλ δεν έχουν κάνει πολλά για μένα, το υπόλοιπο του σετ τo βρίσκω πολύ χρήσιμο και καταπληκτικό. Η συσκευασία είναι κατασκευασμένη έτσι ώστε ακόμη και αν κάποιος τηρίξει , είναι πιο πιθανό ότι οι σκιές δεν θα σπάσουν. Επίσης, μου αρέσει πολύ το μίνι πινέλο , προς έκπληξή μου, αν και αφού χρησιμοποιήσω το προϊόν κ βουρτσίζω τα φρύδια μου και πάλι με ένα άλλο πινέλο για τα φρύδια. Το πράγμα που μου αρέσει σε αυτό το σετ, είναι οι δύο αποχρώσεις. Το ένα είναι ανοιχτό καφέ και το άλλο σκούρο καφέ, με την ανάμιξή τους παίρνω ακριβώς την απόχρωση μου για τα φρύδια μου. Έχουν  λεπτή υφή, μένουν στη θέση τους για μεγάλο χρονικό διάστημα και δεδομένου ότι είναι προϊόντα σε σκόνη μπορείτε εύκολα να διορθώσετε τυχόν λάθη (για παράδειγμα, πολύ προϊόν), εύκολα με το να βούρτσισετε μακριά το παραπανήσιο προϊόν.
Το καλύτερο από όλα; Κοστίζει μόλις 3 ευρώ.

I hope you liked my review and that you found it useful!
See you soon!

Ελπίζω να σας άρεσε η άποψή μου και να τη βρήκατε χρήσιμη!
Τα λέμε σύντομα!

2 comments:

  1. Ωραιο review!!! Μου αρεσουν πολυ και σαν σκιες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Η αλήθεια είναι ότι δεν τις έχω χρησιμοποιήσει ποτέ έτσι αλλά θα μπορόυσαν άνετα να φορεθούν σαν σκιές!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!