Friday, 22 November 2013

Review of the Sephora 10hr wear foundation

Hello everybody!!!
Today I'll show you my favourite foundation of late the sephora's 10hr perfecting wear foundation.

Γεια σας!!!
Σήμερα θα σας δείξω το αγαπημένο μου foundation τον τελευταίο καιρό το οποίο είναι το 10hr perfecting wear foundation.


First of all I have been using it for about one and a half months and it comes in a glass bottle of 25ml and even tough I like it and the packaging looks and feels luxurious, I think that sephora's last foundation that I have and is called perfecting cover foundation (review here) had a more practical packaging since you were able to get all of the product out of the bottle. The colour is No 14 and on the bottle it says it has second skin technology, it also says that it has medium coverage, that it's buildable, oil free, dermatologically tested, non-comedogenic and paraben and fragrance free. It also says it has no mineral oils.

Αρχικά το χρησιμοποιώ εδώ και περίπου ενάμιση μήνα και η συσκευασία είναι γυάλινη και περιέχει 25 ml προϊόντος και αν και μου αρέσει η συσκευασία και την νιώθω πολυτελή, νομίζω ότι προτιμώ τη προηγούμενη συσκευασία που έχω και το foundation ονομάζετε perfecting cover foundation (review εδώ) γιατί ήταν πιο πρακτική και είχε κανείς την ικανότητα να βγάλει όλο το προϊόν από τη συσκευασία. Το χρώμα είναι το Νο14 και υποστηρίζει ότι έχει τεχνολογία δεύτερου δέρματος, ότι έχει μέτρια κάλυψη, ότι υπάρχει η δυνατότητα να το χτίσετε, oil free, δερματολογικά ελεγμένο, χωρίς paraben, comedogenics και άρωμα. Επίσης λέει ότι δεν έχει mineral oils.










This is at the time my favourite foundation and I use it every time I use any foundation. The coverage is indeed medium and the foundation is buildable but I always like wearing one or maybe two layers of it at max so I don't know how it looks with more layers. But the coverage it gives with only one layer (and by applying with my fingers) is pretty decent as well as natural which is a thing I always look for in a foundation (hey who wants to look like a cakey face?). The colour matches me perfectly and I think the formulation would work really good for all skin types except for quite dry or really, really oily types. I am neither of those so I works really good for me. One pump of colour is enough for your whole face. The product is unscented but the true question is : is it long lasting? Yes, but it doesn't last for 10 hours and at about 6 hours you will be needing to blot your face but other than that it last definitely for 5 to 8 hours. Also the finish is matte (but not overly unnatural looking) so that I usually don't even wear powder with it.

Αυτό είναι το προς το παρόν αγαπημένο μου foundation και το χρησιμοποιώ κάθε φορά που χρησιμοποιώ foundation. H κάλυψη είναι μέτρια και μπορεί να χτιστεί αλλά πάντα φοράω μια με δύο στρώσεις το πολύ οπότε δεν μπορώ να είμαι σίγουρη για το πώς φαίνεται με πολλές στρώσεις. Αλλά η κάλυψη που δίνει μόνο με ένα στρώμα (και απλωμένο με τα χέρια) είναι πολύ καλή και δείχνει πολύ φυσική το οποίο είναι κάτι που ψάχνω πάντα σε ένα foundation (ποιος θέλει ένα πρόσωπο πνιγμένο στο foundation ;). Το χρώμα μου ταιριάζει τέλεια και πιστεύω πως κάνει για όλους τους τύπους δέρματος εκτός από τους υπερβολικά (πολύ όμως) λιπαρούς και για τους πολύ ξηρούς. Δεν ανήκω σε κανέναν από τους δύο οπότε δουλεύει πολύ καλά για εμένα. Για εμένα αρκεί να πιέσω μια φορά την αντλία και η ποσότητα που βγαίνει είναι αρκετή για όλο το πρόσωπό μου. Το προϊόν δεν έχει άρωμα και η πραγματική ερώτηση είναι : διαρκεί αρκετή ώρα στο πρόσωπο; Ναι, αλλά δεν αντέχει 10 ώρες και γύρω στις 6 ώρες θα πρέπει να πουδραρίσετε το πρόσωπό σας αλλά εκτός από αυτό αντέχει άνετα 5 με 8 ώρες. Επίσης το τελείωμα είναι ματ (αλλά δείχνει φυσικό) και έτσι συνήθως δεν φοράω πούδρα με αυτό.


This is my favourite foundation because it matches my skin  type and colour perfectly and it lasts a pretty descent amount of time, so I would definitely buy it again since it meets all of my needs when it comes to foundation and its price is quite alright (15,40 euros).

Αυτό είναι το αγαπημένο μου foundation ως τώρα επειδή ταιριάζει στον τύπο της επιδερμίδας μου και στο χρώμα της τέλεια και διαρκεί για αρκετή ώρα, επίσης θα το ξαναγόραζα σίγουρα αφού ανταποκρίνεται τέλεια στις ανάγκες μου όσον αφορά το foundation και η τιμή του είναι σχετικά φτηνή (15,40 ευρώ).


I hope the review has been useful!
See you soon!

Ελπίζω να σας άρεσε η κριτική μου και να τη βρήκατε χρήσιμη!
Τα λέμε σύντομα!

2 comments:

  1. Πολυ ωραιο review Ολγα μου, φαινεται πολυ καλο foundation!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μου αρέσει πολύ!!! Αυτή τη στιγμή είναι το μόνο που φοράω και δεν με έχει απογοητεύσει μέχρι τώρα!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας και τα εκτιμώ απίστευτα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!