Friday, 29 November 2013

Review of the sephora primer

Hello everybody!!!
How are you today?

Γεια σας!!!
Πώς είστε σήμερα;


Lately I have been using a product on my face that made any foundation look really good. I talk of the sephora face primer, a product I have been using a lot and for about two months now and I love.
This is my first primer and even though I thought it was quite useless before I got it, now that I have it I can't imagine using any foundation without it.

Τελευταία χρησιμοποιώ ένα προϊόν για το πρόσωπό μου που κάνει κάθε foundation να δείχνει πολύ όμορφο. Μιλάω για το primer της Sephora, ένα προϊόν που χρησιμοποιώ εδώ και περίπου δύο μήνες και αγαπάω.
Αυτό είναι το πρώτο μου primer και αν και πίστευα παλιότερα ότι ήταν κάτι εντελώς άχρηστο, τώρα που το έχω δεν μπορώ να φανταστώ να χρησιμοποιώ foundation χωρίς αυτό.






The product claims that it is a smoothing and mattifying primer. The price is 11,40 euros and it contains 15 ml of product. It comes in a small, see-through bottle with a pump and the packaging feels kind of luxurious.
The first thing I noticed immediately the silicony feeling of the product. As soon as applied it on my face all of the small lines were filled, but the real miracle was when I applied foundation on. Not only did it went on like a dream, but suddenly every imperfection was gone and my skin appeared smooth and flawless. It also made my foundation last far longer than usual and somehow it felt much lighter on the skin.

Το προϊόν ισχυρίζεται ότι είναι ένα primer με απαλυντικές ιδιότητες και κάνει το πρόσωπο να φαίνεται ματ. Η τιμή είναι 11,40 ευρώ και περιέχει 15ml προϊόντος. Έρχεται σε ένα μικρό, διαφανές μπουκαλάκι με αντλία και η συσκευασία είναι ελαφρώς πολυτελής.
Το πρώτο πράγμα που παρατήρησα αμέσως την υφή της σιλικόνης που έχει το προϊόν. Όταν το άπλωσα στο πρόσωπό μου όλες οι μικρές γραμμές εξαφανίστηκαν, αλλά το πραγματικό θαύμα εμφανίστηκε όταν έβαλα foundation. Όχι μόνο απλώθηκε σαν όνειρο, αλλά ξαφνικά κάθε ατέλεια είχε εξαφανιστεί και το δέρμα μου φαινόταν απαλό και αψεγάδιαστο. Επίσης έκανε το foundation μου να διαρκέσει πολύ περισσότερο από ότι συνήθως και το ένιωθα πιο ελαφρύ στο δέρμα μου.


Even though this is my first primer, I really like it and even though I want to try some from other companies, I think that in the future I'm going to repurchase it.

Αν και είναι το πρώτο μου primer, μου αρέσει πολύ και αν και θέλω να δοκιμάσω κάποιες άλλες μάρκες, νομίζω ότι θα επιστρέψω σε αυτό κάποια στιγμή.


I hope this review has been helpful! See you soon!
PS. Happy Black Friday everyone! Happy shopping!

Ελπίζω να σας άρεσε η κριτική και να τη βρήκατε ενδιαφέρουσα! Τα λέμε σύντομα!
Υστερόγραφο : Ξέρετε αν γιορτάζετε πουθενά στην Ελλάδα η Black Friday (Μαύρη Παρασκευή)?  

2 comments:

  1. ωραιο review Ολγα μου το εχω και εγω ειναι αρκετα καλο, παντως η κρεμα ημερας που εχω της garnier η hydra-adapt η μπλε δημιουργει παρομοιο αποτελεσμα ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αλήθεια; Θα την βάλω στη wishlist μου σίγουρα!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!