Friday, 15 November 2013

Review of the wet and wild eyeshadow trio

Hello everybody!!!
How are you?
Γεια σας!!!
Πώς είστε;

Today I'll share my opinion on a very hyped product that I have been using for quite some time. It is the trio eyeshadow palette from wet and wild. It is the only product I have from this brand, apart from a nail polish and I can say that I should definitely try some more of their products since they are on the inexpensive side. The eyeshadow trio I have is called knock on wood.
Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας την άποψή μου για ένα πολυσυζητημένο προϊόν που χρησιμοποιώ εδώ και κάμποσο καιρό. Είναι η τρπλή παλέτα με σκιές της wet and wild. Είναι το μόνο προϊόν που έχω της μάρκας αυτής, εκτός από ένα βερνίκι νυχιών, και μπορώ να πώ με σιγουριά πως θα ήθελα να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα τους αφού είναι σχετικά οικονομικά. Η παλέτα ονομάζετε knock on wood.

Here are some pictures and swatches :
Ορίστε μερικά δείγματα του πώς φαίνονται οι σκιές :













It contains one light pink, one very dark brown and one burgundy eyeshadow. On the back of the packaging it suggests using the light pink colour as a brow bone colour, the burgundy one all over the eyelid and the brown one on the crease, the shadows have the name of each recommended area to use on them which is really cute and can help you when you want an easy beautiful eye make-up you can just use it as it suggests. The trio comes with two mini brushes and while one of them is the classic sponge brush we all love to hate but the other one is an actual mini angled eyeshadow brush. Even though I don't  use them I could totally see myself using them in a time of need. The packaging is plastic, black on the back and clear in front and feels really safe as if you can close it and will stay shut which is the most important thing when it comes to packaging for me. What really blew my mind though with trio (except from the price) was the pigmentation of the colours. I think this is the first time I see so pigmented eyeshadows, even if you merely touch the product you are going to get a lot of colour and that is awesome! They are hands down the most pigmented eyeshadows I have right now in my collection and says a lot.
Περιέχει μια ανοιχτόχρωμη ρόζ σκιά, μια πολύ σκούρη καφέ και μια μπορντό. Στο πίσω μέρος της συσκευασίας προτείνει να χρησιμοποιηθεί η ρόζ σκιά κάτω από τα φρύδια, η μπορντό σε όλο το κινητό βλέφαρο και η καφέ στην πτυχή του βλεφάρου, οι σκιές έχουν τα ονόματα τών το περιοχών στις οποίες προτέινετε να χρησιμοποιηθούν χαραγμένες πάνω τους. Η παλέτα έρχετε επίσης εξοπλισμένη με δύο μίνι πινέλα, εκ των οποίων το ένα είναι το κλασικό πινέλο σκιών με το σφουγγαράκι το οποίο όλοι λατρεύουμε να μισούμε αλλά το άλλο είναι ένα κανονικό μικρό πινελάκι με γωνεία. Αν και δεν τα χρησιμοποιώ κανονικά, μπορώ να δω πως θα μπορούσα να τα χρησιμοποιήσω αν χρειαζόταν. Η συσκευασία είναι πλαστική, μαύρη στο πίσω μέρος της και διαφανής από μπροστά και νιώθω πως είναι πολύ ασφαλής και πως υπάρχει κανένας κίνδυνος να ανοίξει το οποίο είναι το πιο σημαντικό για εμένα σε μια συσκευασία. Αυτό ωστόσο που με εντυπωσίασε ιδιαίτερα σε αυτή τη παλέτα (εκτός από την τιμή) είναι η ένταση των σκιών. Νομίζω πως αυτή είναι η πρώτη φορά έχω δει τόσο έντονες σκιές που με το που αγγίξεις την σκιά το χρώμα βγαίνει απόλυτα έντονο και αυτό είναι τέλειο! Είναι σίγουρα οι πιο έντονες σκιές που έχω αυτή τη στιγμή στη συλλογή μου και αυτό λέει πολλά.


All in all I thing this is one of the best choices anyone could make when it comes to eyeshadows since I don't think you can get such good quality without spending about 10 euros for each eyeshadow and this trio costs no more that 5 euros. If you find it, buy it, you won't regret it.
Εν ολίγης πιστεύω ότι αυτή η παλέτα είναι από τις καλύτερες επιλογές που μπορεί να κάνει κανείς όσον αφορά τις σκιές ματιών και δεν πιστέυω ότι μπορεί κανείς να βρεί τέτοια ποιότητα σκιών εκτός και αν ξοδέψει τουλάχιστον 10 ευρώ για κάθε σκιά και αυτή η παλέτα κοστίζει περίπου 5 ευρώ. Αν τη βρείτε, πάρτε την, δεν θα απογοητευτείτε.

I hope you found this review interesting!!!
I feel that there might be still things that I didn't talk about regarding this palette, so please ask me any questions!
See you soon!  
Ελπίζω να βρήκατε την κριτική μου ενδιαφέρουσα!!!
Νιώθω ότι ίσως να υπάρχουν και άλλα πράγματα να ειπωθούν για την παλέτα αυτή, οπότε παρακαλώ, ρωτήστε οτιδήποτε!
Τα λέμε σύντομα!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!