Tuesday, 17 December 2013

Empties # 5

Hello everybody!!!
How are you today?
Γεια σας!!!
Πώς είστε σήμερα;

I think that lately what I have been doing non stop is finishing old products and since I couldn't keep all those empty bottles around I thought I'd an empties post and talk to you about them as now that I have finished them I have a fully developed opinion. But anyway onto the products.
Νομίζω ότι τελευταία τελείωνα τα παλιά μου προϊόντα χωρίς σταματημό και αφού δεν μπορούσα πια να κρατάω όλες αυτές τις άδειες συσκευασίες και σκέφτηκα να σας κάνω μια ανάρτηση με τελειωμένα προϊόντα και να σας μιλήσω για αυτά αφού τώρα έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.





  • Starting from left to right, first comes the Genera intimo intimate area cleanser with chamomile. Think I've mentioned the same product with a different scent in my meh products. I still think it is an ok cleanser for that sensitive area and I liked it. 
  • I have talked quite thoroughly about the loreal micellaire water here and I have came to the conclusion after using it that it is really good for taking off your make-up but it doesn't do anything else for your skin.
  • I have also mentioned this shampoo and conditioner combo in my last month favourites and plan to do a review on the whole line. All in all I like them although I wouldn't repurchase them because I want to try a different brand.
  • Herbal Essence's hello hydration is another shampoo and conditioner combo that I have also been using for the month of October and have been loving. It is pretty much as good the Garnier combo but a little bit less expensive I think. All in all I wouldn't repurchase it right now but maybe in the future.
  • Now about the solly deodorant, this has been a not so favourite product of mine. Although it kept me fresh for a few hours I thought it smelled kind of funny and also caused a little bit of irritation which is kind of normal with me and deodorant sprays, but yeah... not going to repurchase.
  • Then we have got Effeclar duo face cream by La Roche Posey. I can't say I didn't love this cream, and as I used it almost all of my blemishes were non existent, but I realised that my skin is more dehydrated than I thought so I am now on the market for a good hydrating cream (with SPF if possible). Got any recommendations?
  • Don't buy the Luxe nail polish remover. It doesn't get the nail polish off, it makes your nails weaker and is not worth even the little money. Actually don't get any other nail polish remover than this cien one (feautured on monthly favourites here), it the best of the best and cheap as well.
  • I think that if I had to be completelly honest the Pantene shampoo and conditioner combo (here feautured only the shampoo) have been better than both the Garnier and the Herbal Essences combos. It left my hair clean but also extra smoth and they would also be somewhat smooth even if I wouldn't put conditioner on. Plus the conditioner was thick and I really like thick formulas because a little goes a long way usually when using them. Here is the combo on my June Favorites
  • One more product feautured on that same post is this Marks & Spencer bath foam which I loved and I have sworn to get a Marks & Spencer's bath foam again soon (maybe with a different scent) because it makes having a shower a really fun experience. The shower is completelly full of the rose scent, the foam is rich and the smell lingers on the skin.
  • Genera shower gel with lavender scent is also feautured on my meh products. It is nothing special the scent is almost non existent and doesn't linger on your skin.
  • I haven't used any heat protection latelly but I really miss my Syoss heat protector and have my mind on buying it sometime soon.
  • Everytime I use cotton pads other than my favourite Iseere ones I regret it. It's not that those Fioccobell are bad but they just don't deliver the same cleaning effects as the Iseere ones.
  • I also tried a different brand of razors this month and even though they are amazing and much, much better than anything I have tried before I thing I still haven't find the best possible. I will continue looking and testing and I'll let you know when I'll find my holy grail razors. Untill then, these Gillette ones are the best thing out there for me.
  • I have loved this black longlasting eye pencil, pencil eyeliner so much those past years. I have used it on myself and other and it has never failed me. Unfortunatelly essence discontinued them and has brought at their place the stay no matter what pencil eyeliner, which I don't like (I will give you a special review on them maybe in a few weeks but if you have on your mind buying it I wouldn't recommend that).  


  • Ξεκινώντας από αριστερά προς τα δεξιά, πρώτα έρχεται το Genera intimo καθαριστικό ευαίσθητης περιοχής με χαμομήλι. Νομίζω ότι έχω αναφέρει ένα αντίστοιχο προϊόν με διαφορετική μυρωδιά στα meh products. Νομίζω ότι ακόμα είναι ένα καλό καθαριστικό και κάνει τη δουλειά του.
  • Έχω μιλήσει εκτενώς για το Micelliare water της Loreal εδώ και έχω καταλήξει στο ότι είναι καλό για να αφαιρεί το μακιγιάζ αλλά δεν κάνει τίποτα για το δέρμα σας. 
  • Έχω επίσης αναφέρει αυτόν τον συνδυασμό σαμπουάν και μαλακτικής της Garnier Fructis στα αγαπημένα του τελευταίου μήνα και σκοπεύω να κάνω πλήρη review για ολόκληρη τη σειρά. Σε γενικά πλαίσια μου αρέσει αλλά δεν θα το ξαναγόραζα γιατί θα ήθελα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό. 
  • Ένας ακόμα συνδυασμός σαμπουάν και μαλακτικής που τελείωσα είναι αυτό της Herbal Essences για ξηρά μαλλιά Hello Hydration. Είναι περίπου τόσο καλό όσο και αυτό της Garnier αλλά νομίζω ότι είναι λίγο πιο φτηνά. Δεν θα το αγόραζα αυτή τη στιγμή αλλά ίσως στο μέλλον. 
  • Τώρα όσον αφορά το αποσμητικό Solly, δεν αγάπησα αυτό το προϊόν τόσο πολύ. Αν και με κράτησε φρέσκια για λίγες ώρες μύριζε κάπως άσχημα και μου προκάλεσε ερεθισμό το οποίο είναι σχετικά συχνό φαινόμενο με εμένα και τα αποσμητικά σε μορφή σπρέι, αλλά ναι... δεν θα το ξαναγοράσω.
  • Έπειτα υπάρχει η κρέμα προσώπου Effeclar Due της La Roche Posey. Δεν λέω ότι δεν αγάπησα αυτό το προϊόν και κατά τη διάρκεια κατά την οποία το χρησιμοποιούσα δεν είχα καθόλου σπυράκια, αλλά συνειδητοποίησα όταν το χρησιμοποιούσα ότι το δέρμα μου είναι πιο αφυδατωμένο απ' ότι νόμιζα και τώρα είμαι στην αγορά για μια καλή ενυδατική κρέμα προσώπου. Έχετε καμία να μου συστήνεται; 
  • Μην αγοράσετε το ξεβαφτικό νυχιών Luxe. Δεν βγάζει το βερνίκι, κάνει τα νύχια σας αδύναμα και δεν αξίζει ούτε τα λίγα λεφτά του. Βασικά μην πάρετε κανένα ξεβαφτικό βερνικιών εκτός από αυτό της Cien (το είχα βάλει σε αυτά τα αγαπημένα του μήνα), είναι το καλύτερο και πολύ φτηνό επίσης.  
  • Νομίζω ότι αν ήταν να είμαι ειλικρινής ο συνδυασμός του σαμπουάν και της μαλακτικής κρέμας Pantene (εδώ φαίνεται μόνο το σαμπουάν) ήταν καλύτερο και από αυτό της Garnier και από αυτό της Herbal Essences. Καθαρίζει τα μαλλιά και μετά την πλύση είναι αρκετά απαλά ακόμα και χωρίς μαλακτική κρέμα. Επιπλέον η μαλακτική είναι αρκετά παχύρρευστη και μου αρέσουν τέτοιου είδους συνθέσεις αφού χρειάζεται κανείς μικρή ποσότητα για να ενυδατώσει τα μαλλιά της. Ορίστε ο συνδυασμός στα αγαπημένα του Ιουλίου.
  • Ένα ακόμα προϊόν που αναφέρθηκε στα αγαπημένα του Ιουλίου είναι αυτό το είναι αυτό το αφρόλουτρο από τα Marks & Spencer και από τότε που το δοκίμασα αποφάσισα να ξαναπάρω ένα στο μέλλον αφού κάνει όλη την διαδικασία του ντους μια διασκεδαστική και αρωματική εμπειρία. Το αφρόλουτρο μυρίζει όμορφα τριαντάφυλλα, ο αφρός είναι πλούσιος και η μυρωδιά παραμένει στο δέρμα.
  • Το shower gel της Genera με μυρωδιά λεβάντας είναι επίσης στα meh products μου. Δεν είναι τίποτα ενδιαφέρον, η μυρωδιά σχεδόν δεν υπάρχει και δεν μένει καθόλου στο δέρμα.
  • Δεν έχω χρησιμοποιήσει το heat protector της Syoss εδώ και πάρα πολύ καιρό και έχω στο μυαλό μου να αγοράσω κάποιο σύντομα.
  • Κάθε φορά που δοκιμάζω κάποιους άλλους δίσκους ντεμακιγιάζ πέρα από τους αγαπημένους μου Iseere απογοητεύομαι. Δεν είναι ότι αυτοί οι Fioccobell δεν είναι καλοί αλλά απλώς δεν είναι τόσο καθαριστικοί όσο οι Iseere.
  • Επίσης δοκίμασα μια διαφορετική εταιρία από ξυραφάκια αυτό το μήνα, και αν και είναι πολύ, πολύ καλύτερα από οτιδήποτε άλλο έχω δοκιμάσει και είναι εκπληκτικά θα συνεχίσω να ψάχνω για τα καλύτερα ξυραφάκια. Θα συνεχίσω να ψάχνω και να δοκιμάζω και θα σας πω όταν θα το βρω. Μέχρι τότε αυτά τα ξυραφάκια της Gillette είναι ότι καλύτερο εκεί έξω.
  • Έχω υπεραγαπήσει αυτό το μαύρο μολύβι ματιών longlasting της essence όσα χρόνια το χρησιμοποιώ. Το έχω χρησιμοποιήσει σε εμένα και σε άλλους και ποτέ δεν με έχει απογοητεύσει. Δυστυχώς η εταιρία το έχει αντικαταστήσει με το καινούργιο Stay no matter what το οποίο με έχει απογοητεύσει αρκετά (αν έχετε στο μυαλό σας να το αγοράσετε δεν θα το σύστηνα, θα κάνω αναλυτικό review κάποια στιγμή σύντομα).        


That's all loved ones!
What products have you been finishing latelly?
See you soon!
Αυτά είναι όλα αγαπητοί!
Τι προϊόντα έχετε τελειώσει τελευταία;
Τα λέμε σύντομα! 

2 comments:

  1. Αυτα τα σαμπουαν της garnier μυριζουν υπεροχα μου αρεσουν πολυ, θελω και εγω να αγορασω καποιο heat protector!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαιρομαι πολύ που σου άρεσαν Κατερίνα μου! Πιο σκεφτεαι να παρεις;

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!