Friday, 27 December 2013

Garnier Fructis Triple Nutrition line review

The last post that was supposed to have been posted about now is this review for the haircare line I have been using recently which is by Garnier triple care shampoo and conditioner and the miraculous hair oil.
H τελευταία ανάρτηση που θα έπρεπε να είχε ανεβεί μέχρι τώρα είναι αυτή η αξιολόγηση για τη σειρά φροντίδας μαλλιών που χρησιμοποιώ πρόσφατα από την Garnier και αποτελείται από το
σαμπουάν και conditioner θρέψη και επανόρθωση και το miraculous hair oil.


I'll start with the shampoo. The shampoo is nothing special. I purchased both the shampoo and conditioner when Garnier had an offer on every product of the "buy one get one free" kind. Now that I've tried the shampoo I don't think I will buy it again. It is quite expensive (about 5 euros) and I really don't think it's worth the money. All in all did the shampoo clean my hair? Did it hydrated them? So and so. 
Θα ξεκινήσω από το σαμπουάν. Το σαμπουάν δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο. Το αγόρασα μαζί με το conditioner όταν η Garnier είχε προσφορές του τύπου "1 + 1 δώρο". Τώρα που δοκίμασα το σαμπουάν δεν νομίζω πως θα το ξαναπάρω. Είναι αρκετά ακριβό (περίπου 5 ευρώ) και πραγματικά δεν πιστεύω οτι αξίζει τα λεφτά του. Στην τελική το σαμπουάν καθάρισε τα μαλλιά μου; Τα ενυδάτωσε; Έτσι κι έτσι.

Now onto the conditioner. My highest request from conditioners is to hydrate my extremely dry ends. Then comes the need in shine or anything else to be honest. This conditioner did hydrate my hair and made them much more easy to untangle. What truly surprised me was that even on the second day I hadn't showered my hair were easier to untangle than most times. All in all it is a really good conditioner. However I might not repurchase it. Why? Because it also costs about 5€ and the amount is tiny. Μy long hair require a big amount of product which causes me to spend too much money (in my opinion) for conditioner. If the bottle was bigger or the consistency was such that you needed a small quantity to get the job done, this could an amazing conditioner.

Πάμε τώρα στο conditioner. Η μεγαλύτερή μου απαίτηση από τα conditioner είναι να ενυδατώνει τις υπερβολικά ξηρές άκρες των μαλλιών μου. Ακολουθεί η ανάγκη για λάμψη και οτιδήποτε  άλλο για να είμαι ειλικρινής. Αυτή η μαλακτική όντως ενυδάτωσε τα μαλλιά μου και το έκανε πολύ πιο εύκολο να τα χτενίσω αφού πια δεν είχαν κόμπους. Αυτό που πραγματικά με εξέπληξε ευχάριστα ήταν ότι ακόμα και τη δεύτερη μέρα που δεν είχα κάνει ντους τα μαλλιά μου δεν είχαν καθόλου κόμπους που συνήθως έχουν. Σε γενικά πλαίσια είναι μια πολύ καλή μαλακτική κρέμα μαλλιών. Παρόλα αυτά δεν θα το ξαναπαιρνα. Γιατί; Επειδή κοστίζει γύρω στα πέντε ευρώ και η ποσότητα της συσκευασίας είναι πολύ μικρή. Τα μακριά μου μαλλιά απαιτούν μεγάλη ποσότητα προϊόντος το οποίο με οδηγεί στο να σπαταλώ μεγάλες ποσότητες χρημάτων (κατά τη γνώμη μου) για τη μαλακτική κρέμα μαλλιών. Αν η συσκευασία ήταν μεγαλύτερη ή η σύσταση ήταν τέτοια που χρειαζόταν μια μικρή μόνο ποσότητα για να γίνει η δουλειά, αυτό θα ήταν ένα εκπληκτικό conditioner.   

I left my favourite for last and that is of course the Garnier Fructis Miraculous oil. I have only tried a hair oil by kerastage and all in all had low expectations of it. I was amazed. I ended up using it much more than the Kerastage one and all in all I loved it. Here is my comparison review on those two in which I mention a fact about those two that truly surprised me, they contain pretty much the same ingredients. The most distinctive difference is that the Kerastage is a little bit more lightweight and smells more and a little bit better, but when it comes down to it I prefer the cheapest hair oil in the market, this Garnier one over all, and although I will probably try out new ones in the days to come I would definitely repurchase this one in the future.

Άφησα το αγαπημένο μου για τελευταίο και αυτό είναι φυσικά το λαδάκι μαλλιών της Garnier Fructis Miraculous oil. Είχα δοκιμάσει μέχρι τότε μόνο το λαδάκι μαλλιών της kerastage και είχα χαμηλές προσδοκίες από αυτό. Έμεινα έκπληκτη. Κατέληξα να το χρησιμοποιώ πιο πολύ το λαδάκι αυτό από το αντίστοιχο της kerastage και σε γενικά πλαίσια το λάτρεψα. Εδώ έχω αναρτήσει την κριτική μου στην οποία συγκρίνω αυτά τα δύο προϊόντα και εκεί έχω αναφέρει ένα γεγονός για αυτά τα δύο λαδάκια το οποίο με εξέπληξε, περιέχουν περίπου τα ίδια υλικά. Η μεγαλύτερη διαφορά που πρόσεξα εγώ είναι ότι το λαδάκι της kerastage είναι λιγότερο βαρύ και μυρίζει για περισσότερο και λίγο καλύτερα, αλλά εν τέλη προτιμώ το φτηνότερο λαδάκι της αγοράς, αυτό της Garnier, και αν και το πιο πιθανό είναι ότι θα δοκιμάσω καινούργια, στο μέλλον σίγουρα θα το ξαναγοράσω κάποια στιγμή.     



That's all!
Would you buy any of these products?
See you soon!

Αυτά είναι όλα!
Θα αγοράζατε αυτά τα προϊόντα;
Τα λέμε σύντομα!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!