Friday, 20 December 2013

Get ready with me for a frosty day out or a party night (Christmas edition)

Hello everybody!!!
How are you today?
Γεια σας!!!
Πως είστε σήμερα;



The season of Holidays always feel amazing, but they can also be quite stressful. If you love make-up like I do and you do want to wear it from day to night here is a make-up look that are appropriate both a frosty day out and can be easily transformed to a Party night in look.
Η περίοδος των διακοπών είναι πάντα τέλεια, αλλά μπορεί επίσης να είναι αρκετά στρεσαρισμένη. Αν αγαπάτε το μακιγιάζ όπως εγώ και θέλετε να το φοράτε από το πρωί ως το βράδυ, αυτό είναι ένα μακιγιάζ βολικό για μια κρύα ημέρα έξω αλλά και μπορεί και εύκολα να μεταμορφωθεί σε ένα μακιγιάζ για βραδινό Πάρτι.







I try to enjoy a good breakfast as often as I can and today's menu was Twinings english breakfast tea with milk and nutella on bread. Yum!
Προσπαθώ να απολαμβάνω ένα καλό πρωινό όσο πιο συχνά μπορώ και το μενού σήμερα είχε τσάι Twinings english breakfast με γάλα και nutella με ψωμί. Νόστιμο!




After having a shower and washing my face with my cien everyday peeling cleanser, I applied my essence my skin hydrating cream with pomergranate, my eye gel my skin from essence with cucumber and my oriflame lip butter with cocomut.
Αφού έκανα ένα ντους και έπλυνα το πρόσωπό μου με το καθημερινό peeling της Cien, άπλωσα την ενυδατική μου κρέμα με ρόδι της essence, το eye gel μου από την essence my skin με αγγούρι και το oriflame lip butter μου με καρύδα.  



Brushed and blow dried my hair.
Χτένισα και στέγνωσα τα μαλλιά μου.


I applied my primer and my foundation, both with my hands.
Άπλωσα το primer μου και το foundation μου, και τα δύο με τα χέρια μου.



Before I got into doing my eyes I applied some pink blush and did my eyebrows.
Πριν ξεκινήσω να κάνω τα μάτια μου άπλωσα λίγο ροζ ρουζ και έκανα τα φρύδια μου.









For the eyes I applied some neutral beige eyehadow all over the lid, some dark brown eyeshadow on the crease with a crease brush and blended the two eyeshadows together with a clean blending brush.
Για τα μάτια εφάρμοσα λίγη φυσική μπεζ σκιά σε όλο το βλέφαρο, κάμποση καφέ σκούρα σκιά
στην πτυχή του βλεφάρου με ένα πινέλο για αυτή τη δουλειά και ανάμιξα τις δυο σκιές μαζί με τη βοήθεια ενός καθαρού πινέλου για αυτή τη συγκεκριμένη δουλειά.




I applied some highlighting concealer under the eyes and taking a pencil brush load it with some dark brown eyeshadow and apply it under your lower lashline.
Άπλωσα λίγο φωτιστικό concealer κάτω από τα μάτια και παίρνοντας ένα πινέλο σφουγγαράκι απλώστε λίγη καφέ σκούρα σκιά κάτω από τις κάτω βλεφαρίδες.



I did a cat-eye with Sephora's eyeliner and my trusty old lip brush and applied some mascara.
Έκανα cat-eye με το eyeliner της Sephora και με το παλιό καλό μου πινέλο για τα χείλια από τα Jumbo και εφάρμοσα μάσκαρα.


Lastly apply some cranberry lip-balm to finish the morning look.
Τέλος απλώστε λίγο lip-balm με χρώμα κόκκινο σκούρο για να τελειώσετε το μακιγιάζ.
 



To advance this make-up to a night time look just add a vibrant colour on your lips, my choise is this purple, plum lipstick. And there you have it, your evening look is ready.
Για να αναβαθμίσετε το μακιγιάζ σε ένα βραδινό μακιγιάζ προσθέστε ένα έντονο χρώμα στα χείλη σας, η δική μου επιλογή είναι ένα μοβ σχετικά σκούρο κραγιόν. Και αυτό είναι, το βραδινό σας μακιγιάζ τελειωμένο.






My tools were: Lip brush used as eyeliner brush, Pencil brush, crease brush, eyebrows brush, eyeshadow blending brush, flat eyeshadow brush and double ended face brush.
My make up was: Bella Oggi eyeshadow pallete, Jade lipstick with the code 55, smoothing and brightening Sephora concealer, sephora mattifying primer, Sephora gel eyeliner in a black shade, Essence get big lashes mascara in a waterproof synthesis in a black shade, Bourjois flower perfection foundation in Vanilla, Shiseido blush in RD103, eyebrow stylist kit by essence and cranberry lip balm by The body Shop.

Τα πινέλα μου είναι: Πινέλο για κραγιόν το οποίο χρησιμοποίησα ως πινέλο eyeliner, πινέλο σφουγγαράκι, πινέλο για σκιά στην πτυχή του βλεφάρου, πινέλο για την ανάμειξη της σκιάς, φλατ πινέλο για σκιά και διπλό πινέλο προσώπου.
Το μακιγιάζ μου είναι: Παλέτα σκιών Bella Oggi, Jade κραγιόν με τον κωδικό 55, Smoothing and brightening concealer της Sephora, Sephora mattifying primer, Sephora gel eyeliner σε μαύρη απόχρωση, Μάσκαρα Get Big Lashes με αδιάβροχη φόρμουλα σε μαύρη απόχρωση, το foundation της Bourjois flower perfection στην απόχρωση Vanilla, ρουζ της Shiseido στην απόχρωση RD103, eyebrow stylist set της essence και lip-balm με Cranberry του Body Shop.

So what do you think?
Would you do any of those looks?
See you soon!
Πώς σας φαίνεται;
Θα διαλέγατε οποιοδήποτε από αυτά τα δύο μακιγιάζ;
Τα λέμε σύντομα!

4 comments:

  1. Πολυ ομορφο μακιγια και παλι Ολγα μου, ειναι και πολυ στο γουστο μου ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαιρομαι πολύ Κατερίνα!!! Ευχαριστώ!

      Delete
  2. Πολυ ωραιο το κραγιονάκι!!!!!!!!!
    Μ'αρέσει πολύ το όλο Look και θέλω τώρα nutela!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχα! Ναι και εγώ θα την ηθελά πολύ τώρα μια nutella! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!