Tuesday, 31 December 2013

New Year's Eve make-up : An Ode to Gold

Hello everybody!
Today is the last day of 2013. How do you feel? I feel like this year has passed too fast, but also when I thing about it, I can only remember the nice thinks of this year. I feel really grateful for this year and I hope the year that comes will be as good as the last one. So inspired by this year I thought I'd celebrate its leaving with fitting colours gold, sparkling brown, rose gold and ruby red. Here is my make-up.

Γεια σας!
Σήμερα είναι η τελευταία ημέρα του 2013. Πώς νιώθετε; Νιώθω ότι αυτός ο χρόνος πέρασε πολύ γρήγορα, αλλά επίσης όταν το σκέφτομαι, μπορώ να θυμηθώ μόνο καλά πράγματα για αυτόν τον χρόνο. Νιώθω πολύ ευγνώμων για αυτόν τον χρόνο και ελπίζω ο χρόνος που θα έρθει να είναι τόσο καλός όσο ο προηγούμενος. Εμπνευσμένη λοιπόν από τον χρόνο που μας πέρασε σκέφτηκα να γιορτάσω αυτόν τον χρόνο με ταιριαστά χρώματα χρυσό, λαμπερό καφέ, ροζ χρυσό και κόκκινο του ρουμπινιού.
Ορίστε το μακιγιάζ μου.

For my base I used primer, foundation and eyeshadow primer.
Για τη βάση μου χρησιμοποίησα primer, foundation και primer σκιάς.



I did my eyebrows with eyebrow powder and after applying powder I brushed trough them to get rid of the excess product.
Έκανα τα φρύδια μου με σκιά για τα φρύδια και αφού την εφάρμοσα τα βούρτσισα για να ξεφορτωθώ έξτρα προϊόν.


For my eyes I applied some gold eyeshadow all over my lids, some dark brown eyeshadow with big gold glitter on the crease, some light gold eyeshadow in the middle of my lid and some rose gold eyeshadow on the tearduct. Applied some liquid eyeliner, some mascara, after cleaning leftovers of eyeshadow under the eyes with some micellaire water I applied under eye concealer and last I brought some dark brown eyeshadow just beneath the lower lash line.
Για τα μάτια μου άπλωσα λίγη χρυσή σκιά σε όλο το βλέφαρο, λίγη  καφέ σκιά με χρυσά glitter στην πτυχή του βλεφάρου, λίγη ανοιχτόχρωμη χρυσή σκιά στο καπάκι του βλεφάρου και λίγη ροζ χρυσή σκιά στο δάκρυ. Εφάρμοσα λίγο υγρό eyeliner, λίγη μάσκαρα, αφού καθάρισα τα υπολείμματα σκιάς κάτω από το μάτι με λίγο νεράκι micellaire άπλωσα λίγο concealer κάτω από τα μάτια και τέλος έφερα λίγη καφέ σκούρα σκιά ακριβώς κάτω από τις κάτω βλεφαρίδες.



To finish the look I applied some rose gold blush and some ruby red lip pencil all over my lips and over that some lipstick.
Για να τελειώσω το μακιγιάζ εφάρμοσα λίγο χρυσό ροζ ρουζ και λίγο κόκκινο του ρουμπινιού μολύβι χειλιών σε όλη την επιφάνεια των χειλιών μου και από πάνω λίγο κραγιόν.




Here is everything I used:

  • Sephora Blockbuster pallet: rose gold blush (on camera it looks more like coral), gold eyeshadow, dark brown eyeshadow with gold glitter, rose gold eyeshadow, light gold eyeshadow, ruby red lipstick.
  • Manhattan Explosive volume mascara in black.
  • Liquid eyeliner by The body Shop in black.
  • The body shop lip pencil in mauve berry.
  • Sephora smoothing and brightening concealer.
  • Essence eyebrow stylist set.
  • Bourjois flower perfection foundation.
  • Sephora mattifying primer.
  • I (heart) stage eyeshadow primer by essence.
  • Double face brush.
  • Small eyeshadow brush.
  • Flat eyeshadow brush.
  • Pencil brush.
  • Eyebrow brush.
  • Crease eyeshadow brush.
  • Blending eyeshadow brush. 

Ορίστε τι χρησιμοποίησα: 
  • Παλέτα Sephora Blockbuster : χρυσό ροζ ρουζ (στην κάμερα φαίνεται περισσότερο σαν κοραλλί), χρυσή σκιά, καφέ σκιά με χρυσά glitter, ανοιχτόχρωμη χρυσή σκιά, ροζ χρυσή σκιά και κραγιόν κόκκινο του ρουμπινιού.
  • Manhattan Explosive volume μάσκαρα σε μαύρη απόχρωση.
  • Υγρό eyeliner από το The body Shop σε μαύρη απόχρωση.
  • The body shop μολύβι χειλιών στη απόχρωση mauve berry.
  • Sephora smoothing and brightening concealer.
  • Essence eyebrow stylist set.
  • Bourjois flower perfection foundation.
  • Sephora mattifying primer.
  • I (heart) stage eyeshadow primer από την essence.
  • Διπλό πινέλο προσώπου.
  • Μικρό πινέλο για σκιά.
  • Φλάτ πινέλο σκιάς.
  • Πινέλο σφουγγαράκι.
  • Πινέλο για τα φρύδια.
  • Πινέλο για σκιές στην πτυχή του βλεφάρου.
  • Πινέλο για την ανάμειξη των σκιών.




Did you like it?
See you soon!
Σας άρεσε;
Τα λέμε σύντομα!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!