Tuesday, 3 December 2013

November's favourites

EN: Hello everybody!!!
How are you today?
GR: Γεια σας!!!
Πώς είστε σήμερα;


EN: Another month flew away in no time. I feel like it was just yesterday when I was writing October's favourites. December however is my favourite month of winter and all in all the most festive and anticipating month for me. Christmas is all around with little decorating lights, warming scents from hot coffee, hot chocolate and the promise of a festive Christmas day to anticipate.
GR: Ακόμα ένας μήνας πέταξε απίστευτα γρήγορα. Νιώθω ότι ήταν μόλις χθες που έγραφα τα αγαπημένα του Οκτωβρίου. Ο Δεκέμβριος ωστόσο είναι ο αγαπημένος μου μήνας από αυτούς του Χειμώνα και γενικότερα ο πιο γιορτινός και αυτός που ανυπομονώ να έρθει περισσότερο. Τα Χριστούγεννα είναι παντού με μικρά διακοσμητικά φωτάκια, ζεστές γεύσεις με καυτούς καφέδες και σοκολάτες και την υπόσχεση μιας γιορτινής Χριστουγεννιάτικης ημέρας να ανυπομονώ.      

ΕΝ: I love this month and I can't wait to get around holidays to relax a little and to get to my hometown, with my friends and family. But enough talking about irrelevant things, here is what I have been loving this month.
GR: Λατρεύω αυτόν τον μήνα και δεν βλέπω την ώρα να φτάσουν οι διακοπές για να χαλαρώσω και να πάω πίσω στην γενέτηρά πόλη μου, με τους φίλους και την οικογένειά μου. Αλλά αρκετά με τα άσχετα πράγματα, ορίστε το προϊόντα που αγάπησα τον τελευταίο μήνα.




ENGLISH
  • Το begin with this month I have been using the garnier fructis repair and shine shampoo and conditioner combo and I can say I quite impressed with it. I like how my hair are really soft and stay quite untangled throughout the day. I also really liked the smell. I am not sure if it is better than the herbal essences combo I have been using but I thing it keeps my hair hydrated for longer. Also you need the tiniest amount to get your job done with the shampoo, not so much with the conditioner, which I'd like to be bigger.
  • My favourite lipstick for this month and the only one I have been using really is this clinique longwear lipstick in the shade all heart. It is an amazing dark red shade with slight shimmer and warm purple undertones. It is also an amazing shade for cheeks and feels really hydrating on the lips. It doesn't transfer at all and after a while you don't feel it on your lips at all.
  • This is the only foundation (Sephora 10hr wear perfecting foundation) I have been using the last month and I have been using  it quite a lot. It is my perfect shade, it stays on for hours, it is matiffying and feels really light on the skin. It also looks really natural and has quite some coverage. Here is my review of it.  
  • Last but not least comes the reason my skin looked really good this month and is this little miracle product from Sephora, the mattifying primer. Not only did it make my face look flawless when the foundation went over it, but it kept the foundation on for many hours. Here is my review on it. 

GREEK
  • Για αρχή αυτό το μήνα χρησιμοποιούσα ένα καινούργιο συνδυασμό σαμπουάν και μαλακτική το garnier fructis θρέψη και επανόρθωση 3 και είμαι αρκετά ενθουσιασμένη με αυτό. Μου αρέσει γιατί αφήνει τα μαλλιά πολύ απαλά και μένουν σχεδόν χωρίς καθόλου κόμπους. Επίσης μου άρεσε η μυρωδιά. Δεν είμαι σίγουρη αν μου αρέσει περισσότερο από το συνδυασμό σαμπουάν-μαλακτική herbal essences που χρησιμοποιούσα πριν από αυτό αλλά αφήνει τα μαλλιά μου ενυδατωμένα για περισσότερο καιρό. Επίσης μου αρέσει το ότι χρειάζομαι μια πολύ μικρή ποσότητα για να δουλέψει το σαμπουάν, δεν ισχύει το ίδιο και για τη μαλακτική κρέμα, που νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερο.
  • Το αγαπημένο μου κραγιόν αυτό το μήνα -και νομίζω το μόνο που φορούσα- είναι της clinique longwear lipstick στην απόχρωση all heart. Είναι ένα πανέμορφο σκούρο κόκκινο χρώμα με λίγο shimmer και με ζεστούς μοβ υποτόνους. Είναι επίσης ένα πολύ όμορφο χρώμα για τα μάγουλα και το νιώθω πολύ ενυδατικό στα χείλη. Δεν μεταφέρετε καθόλου και μετά από λίγο δεν το νιώθετε καθόλου στα χείλη.
  • Αυτό το foundation (Sephora 10hr wear perfecting foundation) που χρησιμοποιούσα τον τελευταίο μήνα και το χρησιμοποιούσα αρκετά. Είναι η τέλεια απόχρωση για το δέρμα μου, μένει στο δέρμα για ώρες, φαίνεται ματ και το νιώθω πολύ ελαφρύ στο δέρμα. Επίσης φαίνεται πολύ φυσικό και έχει αρκετή κάλυψη. Εδώ είναι το review μου για αυτό. 
  • Τελευταίο και καλύτερο άφησα τον λόγο που το δέρμα μου έδειχνε τόσο καλό είναι αυτό το θαυματουργό προϊόν από τη Sephora, το matiffying primer. Όχι μόνο έκανε το πρόσωπό μου να φαίνεται αψεγάδιαστο όταν έβαζα foundation, αλλά κρατάει και το foundation στο πρόσωπο για πολλές ώρες. Εδώ είναι και το review για αυτό.    

That's all!!!
See you soon!
Αυτά είναι όλα!!!
Τα λέμε σύντομα!

2 comments:

  1. Πολυ ωραια ολα Ολγα μου ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!