Friday, 13 December 2013

Review of the OPI the culture of colour minis

Hello everybody!!!
Happy Thursday!
Γεια σας!!!
Καλή Πέμπτη σε όλους!

Today I'll talk to you about a product I purchased a few months ago and I have be meaning to review for a very long time, the OPI the culture of colour mini nail polishes.
Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα σετ που αγόρασα εδώ και κάμποσο καιρό και ήθελα να σας δώσω την άποψή μου για αυτό εδώ και καιρό, το σετ των βερνικιών της OPI culture of colour σε μικρή συσκευασία.

Here are some pictures :
Ορίστε μερικές φωτογραφίες :















The kit contains three nail polishes and one top coat.

Passion : This is a sheer pink nail polish that need two+ coats if you want to see any colour appearing. Now you would think that a nail polish that is so sheer would be an absolute hate of mine since I usually like nail polishes that come out opaque with one or two coats. No, somehow I loved this product enough to feature it in one of my monthly favourites. Even though I disliked the time it took to dry on my nails, I really liked the result. However I would never buy it in full size.

You don't know Jacques : This is a deep taupe colour that has grey and brown undertones. I adore it and thing it looks amazing on the nails. It needs about two layers to three to be intense. I think it may be one of the most unique and good looking nail polishes out there and I am seriously thinking of buying it full size.

Malaga Wine : I usually don't like red nail polishes except if they are really dark so I had my doubts for that, but as soon as I applied it on my nails I fell in love with how it looked. It is an amazing red wine colour that is perfect for the holidays. It would appear not extremelly cool neither warm but in a way it is a true red. I think that if you, like me, find it difficult to love a red nail polish, you should try it. I am looking forward onto buying it on full size.

Top coat : I've only tried this top coat a couple times but I can say that it keeps the nail polish on for about a week with absolutelly no chips. However I feel that it is not that different from my essence top coat so I don't think I would purchase the full size.


Το σετ περιλαμβάνει τα ακόλουθα βερνίκια σε μικρό μέγεθος :

Passion : Αυτό το βερνίκι είναι ένα ημιδιαφανές ροζ βερνίκι που χρειάζεται τουλάχιστον δύο στρώσεις για να δείτε το ελάχιστο χρώμα. Θα πίστευε κανείς πως για κάποιον σαν και εμένα που μου αρέσουν τα βερνίκια που βγαίνουν έντονα από τη πρώτη ή δεύτερη στρώση, ότι δεν θα μου άρεσε καθόλου αυτό το βερνίκι. Όχι, για κάποιον λόγο που δεν καταλαβαίνω πλήρως μου άρεσε αρκετά για να το συμπεριλάβω στα αγαπημένα ενός μήνα. Αν και δεν μου άρεσε το πόση ώρα μου πήρε να στεγνώσει το βερνίκι, μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα. Παρόλα αυτά δεν θα το αγόραζα σε κανονικό μέγεθος.

You don't know Jacques : Αυτό είναι ένα σκούρο γκρι-καφέ βερνίκι. Το λατρεύω και νομίζω ότι φαίνεται πανέμορφο στα νύχια. Χρειάζεται πάνω κάτω δύο στρώσεις για να αναδειχθεί το χρώμα του. Νομίζω ότι είναι ένα από τα πιο όμορφα και μοναδικά βερνίκια που υπάρχουν και το σκέφτομαι σοβαρά να το αγοράσω σε κανονικό μέγεθος.  

Malaga Wine : Συνήθως δεν μου αρέσουν τα κόκκινα βερνίκια εκτός και αν είναι σκούρα οπότε είχα μερικές αμφιβολίες για αυτό το βερνίκι, αλλά μόλις το εφάρμοσα στα νύχια μου το λάτρεψα. Είναι ένα πανέμορφο κόκκινο του κρασιού και τέλειο για τις γιορτές. Δεν φαίνεται να έχει ούτε πολύ ψυχρούς υποτόνους ούτε πολύ θερμούς αλλά κατά κάποιον τρόπο φαίνεται να είναι ένα πραγματικό κόκκινο. Νομίζω ότι αν και εσείς σαν και εμένα το βρίσκεται δύσκολο να αγαπήσετε ένα κόκκινο βερνίκι, τότε αυτό μπορεί να είναι αυτό που θα αγαπήσετε. Θα ήθελα πολύ να το αποκτήσω και σε κανονικό μέγεθος.

Top coat : Αυτό το top coat το δοκίμασα μόνο δυο-τρεις φορές αλλά σε γενικά πλαίσια κρατάει το βερνίκι στα νύχια για περίπου μια εβδομάδα χωρίς καθόλου σπασίματα. Δεν θα το αγόραζα σε κανονικό μέγεθος ωστόσο γιατί νιώθω πως έχω το ίδιο αποτέλεσμα και με το top coat της essence που χρησιμοποιώ αυτή τη στιγμή.



That's all!!!
What do you think of OPI mini nail polishes?
See you soon!

Αυτά είναι όλα!!!
Εσείς τι νομίζεται για τα μίνι βερνίκια της OPI;
Τα λέμε σύντομα!

4 comments:

  1. Πολυ ομορφα χρωματα Ολγα μου με γεια σου, δεν εχω δοκιμασει καποιο ακομα ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!!!

      Delete
  2. To malaga wine to 8elw xroniaaaaaaaa!!
    teleio setaki!!

    ReplyDelete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!